2021-11-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmixen
Nu har hon alltså ändrat sig angående att släppa gender revealen. Först var det förra fredagen, sen blev det när fotografen levererat bilder och filmer för att göra det "fint för följarna" och nu är det plötsligt efter att hon fått 6000 fler prenumeranter på Youtube.

Med tanke på den bristen på ärlighet kommer jag därför berätta att det är en flicka dem väntar. Det fick jag reda på genom att spara en av de svartvita bilderna av tårtan från hennes story och färglägga den med ett program i datorn. Tårtans innehåll var rosa.
Att använda graviditeten på ett så tydligt sätt för att få fler prenumeranter ska inte fungera.

Exakt. Säljer ut barnet redan nu usch. Och ja, I know it’s a girl. Har vetat det sen kuben.
Citera
2021-11-23, 14:26
Medlem
Om hon inte kommer upp i så många följare hon önskar så tror jag att hon kommer gå ut med det på fredag (Black Friday). En bild i flödet där det står, vill ni veta könet? Klicka in på bloggen/story. Och på bloggen/Story kommer man mötas av ett samarbete följt av avslöjandet.
Som Sandra Lindhblad säger: ful får man va med inte dum

Håller med föregående att jag hoppas på tjej pga namnet, ska bli spännade att se vilket kreativt (och antagligen gräsligt) namn de (Linn) kommer att välja 🤭
Citera
2021-11-23, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Exakt. Säljer ut barnet redan nu usch. Och ja, I know it’s a girl. Har vetat det sen kuben.

Håller med! Snacka om att exploatera sina barn och i det här fallet redan innan det ens är fött!! 🤮
Citera
2021-11-23, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Håller med! Snacka om att exploatera sina barn och i det här fallet redan innan det ens är fött!! 🤮

Exakt! Hon gör ju content via barnen hela tiden. Det ska tydligen börja säljas ut tidigt. Fyfan rent sagt. Aldrig i livet jag börjar följa nån youtube p.g.a detta. USCH
Citera
2021-11-23, 15:12
Medlem
uardozs avatar
Haha kolla hennes story nu. Hon är 100% inne här och läser.
Citera
2021-11-23, 15:15
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz

Såklart hon är.

Hon skrev senast förra veckan att vi skulle få veta denna vecka. Det verkar hon ha glömt.
Vi alla fattar att hon inte behövde skriva ut kön samma dag de själva fick reda på det.

Men att mjölka detta så mycket som hon gör, det är inte okej.. klart hon vill att vi alla ska följa hennes youtube o allt. Hon vill ju tjäna pengar o exponering på att avslöja sitt barns kön. Så vidrigt.

Sen att folk blir arga är väl kanske inte okej, men hon har själv skapat detta.
Citera
2021-11-23, 15:21
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz

LINN om du är här inne och läser så vill jag bara säga: Vilken VIDRIG jävla skitmänniska du är som utnyttjar ett ofött barn OCH dina redan födda barn.

Människor som du borde inte vara mammor!
Citera
2021-11-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
LINN om du är här inne och läser så vill jag bara säga: Vilken VIDRIG jävla skitmänniska du är som utnyttjar ett ofött barn OCH dina redan födda barn.

Människor som du borde inte vara mammor!

Usch vad fult sagt! Skitmänniska är hon inte och jag anser henne vara en bra mamma. Men hon har noll konsekvenstänk och tyvärr utnyttjar barnen för content. Det är inte ok. Men en skitmänniska är hon inte.
Citera
2021-11-23, 16:10
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Usch vad fult sagt! Skitmänniska är hon inte och jag anser henne vara en bra mamma. Men hon har noll konsekvenstänk och tyvärr utnyttjar barnen för content. Det är inte ok. Men en skitmänniska är hon inte.

Eeh, du skrev precis att hon säljer ut sitt barn så tidigt som möjligt. Men ändå tycker du att hon är en bra mamma?

Hur kan man vara en bra mamma och människa ifall man utnyttjar sina barn för att tjäna pengar och bli känd?

Hur kan man vara en bra mamma ifall man har en öppen instagram, där pedofiler kan titta på barnen och även åka hem till dem..hon sätter ju till och med ut yt-klipp på dem.

Så i mina ögon är hon en vidrig skitmänniska och om du får ont av det så...är det ditt Problem.
Citera
2021-11-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Eeh, du skrev precis att hon säljer ut sitt barn så tidigt som möjligt. Men ändå tycker du att hon är en bra mamma?

Hur kan man vara en bra mamma och människa ifall man utnyttjar sina barn för att tjäna pengar och bli känd?

Hur kan man vara en bra mamma ifall man har en öppen instagram, där pedofiler kan titta på barnen och även åka hem till dem..hon sätter ju till och med ut yt-klipp på dem.

Så i mina ögon är hon en vidrig skitmänniska och om du får ont av det så...är det ditt Problem.

Okay then 🤣🤣
Citera
2021-11-23, 16:28
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Okay then 🤣🤣

Oj..
Citera
2021-11-23, 20:09
Medlem
fisfarmors avatar
Det vidriga är att hon inte har några problem med att tvinga på barnen hennes nya pojkflörtar.
Barnen ska promt vara med och leka mamma-pappa-barn med HENNES nya kille, ta sockersöta familjefoton med HENNES kille!!! istället för barnens pappor!!! och sen ska barnen kläs ut i rosa fluffi-fluff för att passa in i HENNES LSD-enhörningsspyedrömvärld- barnen sätts aldrig, aldrig, aldrig i första rummet. Att överhuvudtaget göra "karriär" på att vara en ~ung mamma~ är att utnyttja sina barn och göra sig ekonomiskt beroende på sina barn.

Linn är en skittråkig person. Hade hon aldrig varit med i unga mammor så hade vi skitit i henne. Det förstår hon mycket väl - därför handlar allt på hennes kanaler om att tjäna pengar på sina barn. Hon skäms inte ens för att hon beter sig på detta vis. Fyfan att ha henne som mor. Stackars barn när desse börjar förstå vafan mossan håller på med. Suck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in