Citat:
Ursprungligen postat av
regnessem
JAG tror att hon blandar ihop meritvärde med behörighet. Alltså att hon har hyfsade betyg men inte ma/ke/bi/fy kurserna...
jag sa ju att jag aldrig skulle kunna tro ens ingång att hon valde ett högskoleförberedande tillägg på gymnasie linjen, vilket man kan lägga till på alla linjer.
Hon gick ju tydligen estet inriktning sång och kan fortfarande inte ens sjunga efter dessa 3 år, det borde man lärt sig efter ett 3 årigt program det är lixom väldigt lång tid. Så med hennes underbara inlärningsförmåga tror jag inte ens hon har klarat av matte 2 men har säkert medel betyg i de andra ämnena. Hon tolkar väll C som ett A
*”jag har väldigt fina betyg och kommer in på det mesta förutom till läkare och civilingenjör såklart

”*
Men dock så skröt hon ju och sa att hon har testat att söka in till olika program på universitet för att se om hon skulle komma in och då sa hon att hon var antagen till nästan alla program😂..
Jag tror hon blandar ihop universitetets behörighet med den behörighet man behöver från grundskolan när man söker in till olika gymnasium.
Aldrig i mitt liv att hon sökt till universitetet och blivit antagen för att sedan tacka nej vilket hon antydde.
Jag tror inte ens hon vet hur man ansöker till uni.
Hon bara fortsätter att ljuga tills hon storknar av alla lögner det är hennes specialitet.