2022-07-17, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Mycket snack hos den människan. Kan få ut hennes betyg om jag vill 😂😂

Även om Linn hävdar att hon aldrig svettas så började hon nog när hon läste denna Kommentar😅
Citera
2022-07-17, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Det är tydligen 1.35 - 1.60 högskolepoäng nu.

Ok
Citera
2022-07-17, 08:27
Medlem
Konstigt att skriva radhusägare i sin IG bio. Är inte det väldigt orelevant?

Hon borde ta bort sin ålder för fel människor kan lätt klura ut var hon bor med hjälp av Birthday.se. Jag menar hur många Linn A med den åldern i hennes kommun bor ihop med en S* (hans namn står ju klart och tydligt i hennes bio).

Den här tråden trendar ju tydligen på Flashback och det räcker ju med att en mentalt labil person hittar hit.
Citera
2022-07-17, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Det är tydligen 1.35 - 1.60 högskolepoäng nu.

Beror på vilket universitet det är. Örebro universitet har haft 1.60 Hp som absolut lägsta intag. Visst kan man söka in med lågt HP som ”1.35 hp” men du kommer nog aldrig bli intagen till linjen med de ynka poängen du kommer bara få stå som *reserv plats 2000* typ.
Det är minst 1.60 HP till läkarlinjen enligt en artikel från mars 2022.
Citera
2022-07-17, 11:28
Medlem
Måste vara tufft att lämna bort två av sina barn när man ska hälsa på den tredjes familj. Skulle aldrig klara av att inte vara hela familjen när man åker iväg och träffar släkt och vänner. När kommer dom vara alla på tex en julafton..?
Sakta med säkert utesluts dom i deras ”kärleksfamilj”. Tycker synd om barnen.
Citera
2022-07-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Måste vara tufft att lämna bort två av sina barn när man ska hälsa på den tredjes familj. Skulle aldrig klara av att inte vara hela familjen när man åker iväg och träffar släkt och vänner. När kommer dom vara alla på tex en julafton..?
Sakta med säkert utesluts dom i deras ”kärleksfamilj”. Tycker synd om barnen.

Tindra är ju ändå varannan vecka? Mao inte svårt att lämna bort för att åka till Simons släkt en vecka?
Juvelia såg ut att vara hos mormor nu va? Är dock inte alla orimligt att tänka att även hon i framtiden kommer vi varannan vecka
Citera
2022-07-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Tindra är ju ändå varannan vecka? Mao inte svårt att lämna bort för att åka till Simons släkt en vecka?
Juvelia såg ut att vara hos mormor nu va? Är dock inte alla orimligt att tänka att även hon i framtiden kommer vi varannan vecka

Det jag menar är att det är synd att inte ta alla sina barn och åka iväg till släkten samtidigt. Nu är det ”varranvecka” att ta hänsyn till och ibland kanske inte alla kan då vissa kan osv. Blir ett jäkla meckande. Alla familjemedlemmar kommer ju inte kunna träffa barnen med jämna mellanrum som man kanske vill.
Tror inte Linn tänkte på detta alls när hon skaffade sina små kärleksbarn. Mysigt för stunden,men oj vad jobbigt det kommer bli.
Citera
2022-07-17, 13:17
Medlem
Läste något om att influencers smekmånad är över nu. Tror inte att det kommer gå så bra för Linn..
Citera
2022-07-17, 13:20
Avslutad
Citat:
Det jag menar är att det är synd att inte ta alla sina barn och åka iväg till släkten samtidigt. Nu är det ”varranvecka” att ta hänsyn till och ibland kanske inte alla kan då vissa kan osv. Blir ett jäkla meckande. Alla familjemedlemmar kommer ju inte kunna träffa barnen med jämna mellanrum som man kanske vill.
Tror inte Linn tänkte på detta alls när hon skaffade sina små kärleksbarn. Mysigt för stunden,men oj vad jobbigt det kommer bli.
Ö h t tror jag det är vanligt att man som dels förälder till ”många” barn ganska tätt (jag tror snart det kommer minst ett till här) och dels förälder till barn som har olika mammor/pappor ser det ganska kortsiktigt. Det kan tyckas hyfsat lätt att få ihop det med små barn som inte gör saker på egen hand, som går på förskolan, som liksom kan ”styras” mer. Man kan t o m ha olika förskolor varannan vecka (vilket ju inte är optimalt dock). Men sen, när nåt barn börjar skolan och man behöver bo relativt nära om varannan vecka ska funka och man behöver välja skola delvis efter logistiken samtidigt som de yngre barnen fortfarande går på förskolan … det är en helt annan utmaning än att lämna alla på samma förskola liksom. Och när barnen börjar få fritidsintressen som ska roddas med och funka oavsett vilken vecka det är … det är ingen picnic. Det har jag sett på nära håll hur meckigt det kan vara när det är två pappor/mammor inblandade … här är det tre … än så länge. Som då i sin tur kanske har barn med en ny partner med.
Citera
2022-07-17, 14:05
Medlem
Citat:

Även om jag hade haft tre barn med samma man så är jag inte säker på att jag hade tagit med alla 3 barn på en tio timmars bilresa för att träffa nära vänner (vilket är det enda motsvarande jag kan hitta på som är ”nära” men inte barnens biologiska släkt).
Helt ärligt så tror jag att Juvelia och tindra får mer ut av att vara hemma.

Varför måste man nödvändigtvis se alla barnens släkt som ”allas” släkt när så inte är fallet? Hur gärna men än vill vara en stor ”kärnfamilj” så är det inte så. Barnen har släkt på varsitt håll och det behöver inte vara fel att inte alla barn släpas med varje gång för att ”leka” familj
Citera
2022-07-17, 14:06
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Beror på vilket universitet det är. Örebro universitet har haft 1.60 Hp som absolut lägsta intag. Visst kan man söka in med lågt HP som ”1.35 hp” men du kommer nog aldrig bli intagen till linjen med de ynka poängen du kommer bara få stå som *reserv plats 2000* typ.
Det är minst 1.60 HP till läkarlinjen enligt en artikel från mars 2022.

Tror helt enkelt att Linn INTE riktigt förstår skillnaden på högskoleprov å gymnasiebetyg.
Citera
2022-07-17, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Tror helt enkelt att Linn INTE riktigt förstår skillnaden på högskoleprov å gymnasiebetyg.

Definitivt inte ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in