2022-07-17, 23:41
Medlem
Religion? Historia? Samhällskunskap? Svenska 1, 2 och 3? Engelska 6 och 7???

Ärligt talat - vad är hon bra på? Exakt vilka ämnen ska hon ha fått höga betyg i?
Citera
2022-07-17, 23:46
Medlem
Och ärligt talat - vad är det för diskussion som vi för ens? Vem fan skryter om sina gymnasiebetyg och vem bryr sig om man kommer in på en utbildning, frågan är ju om man klarar av den och det vet vi alla att Linnzzan aldrig skulle överleva ens 7,5hp
Citera
2022-07-18, 00:17
Medlem
[quote=cosmic_dancer|80929579]https://i.postimg.cc/Hx0d1gDR/20220717-201644.jpg

Kommunicerar dessa två enbart via instagram? Vad är grejen med att hela tiden skrivas älskling till varandra. De som hela tiden har ett behov av att bevisa sin kärlek inför andra är i regel osäkra människor och är inte så kära som de vill ge sken av. Ungefär som de som hela tiden måste hävda sig om hur bra de är och att de vet allt på låt oss säga jobbet är de som egentligen kan och gör minst.[/QUO

Sitter i samma säng och pratar via kommentarsfält 😂
Citera
2022-07-18, 00:23
Medlem
När hennes syster skriver ”viken daddy”.. på Simons picture där han står halvnäck inlindad i handduk. 🤮 opassande att slicka sig med syrran lille och sina systerbarns pappa. Haha delar dom på allt i den där familjen? Kan se Fanny o Linn med Simon 😂😂
Citera
2022-07-18, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Fattar vad du menar, men lpo94 kallades också för flumskolan för att det var flummigt och många MVGn delades ut åt höger och vänster vilket ledde till betygsinflation. Lgr11 skulle få stopp på det och nog för att lärare trots att det ska vara lika ändå bedömer olika, men att få ett A i betyg ska vara/är svårare än att få MVG. Jag har jättesvårt att tro att Linn ska ha höga betyg. I vilka ämnen skulle det vara? Vi vet alla att hon inte kan ett ord engelska, svenskan är bedrövlig och kan inte tänka mig att hon är särskilt duktig i matte? Hon verkar helt världsfrånvänd så jag får heller inte intrycket att det ska ha gått särskilt bra i några samhällsämnen.

Nu är inte jag själv en sångfågel så jag kan inte bedöma hennes sång, men som amatör tycker jag det låter förjävligt. Men kan inte avgöra om det är en subjektiv upplevelse för att jag tycker att allt hon gör är ett stort skämt. Hur som helst, för att få A i slutbetyg ska samtliga moment vara A på en kurs, jag kan verkligen inte se det ha hänt.

Kan inte någon sjuk jävel här ta ut hennes betyg?

Med närstående som arbetat som lärare i gymnasiet i båda reformerna så är min uppfattning atg man även i nya reformen ger väldigt godtyckliga betyg. Så jag personligen skulle inte alls vara förvånad om Linn lyckats få b (vilket ändå får anses vara bra) i många kurser.

Nej hon kan inte sjunga (ja jag har kompetens att bedöma det) så där är din känsla helt rätt
Citera
2022-07-18, 02:44
Medlem
https://blogg.loppi.se/tiingelinn/2017/05/19/sammanbrott-i-skolan-pa-grund-av-mina-la-30167609/

Tydligen inte bra betyg i engelska och musikteater
Citera
2022-07-18, 05:14
Medlem
https://tiingelinn.se/2015/04/27/sveriges-betygsystem-som-utgar-fran-elev-18780015/

Enligt tiingelinn är E ”bra”. Så ja, om hon fortfarande resonerar så så behöver ju hennes ”bra” betyg inte vara så bra
Citera
2022-07-18, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
https://blogg.loppi.se/tiingelinn/2017/05/19/sammanbrott-i-skolan-pa-grund-av-mina-la-30167609/

Tydligen inte bra betyg i engelska och musikteater
Jävla ljugande nolla!
Citera
2022-07-18, 05:58
Medlem
Citat:
https://tiingelinn.se/2015/04/27/sveriges-betygsystem-som-utgar-fran-elev-18780015/

Enligt tiingelinn är E ”bra”. Så ja, om hon fortfarande resonerar så så behöver ju hennes ”bra” betyg inte vara så bra

Min 17 åring har högre betyg 😂
Citera
2022-07-18, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Min 17 åring har högre betyg 😂

Åldern på ditt barn är väl inte särskilt relevant? Linn lär ha varit i samma ålder när hon fick dessa betyg? Mao samma ålder som alla som går gymnasiet?
Citera
2022-07-18, 06:20
Medlem
Citat:
Åldern på ditt barn är väl inte särskilt relevant? Linn lär ha varit i samma ålder när hon fick dessa betyg? Mao samma ålder som alla som går gymnasiet?

Linn har sagt flera gånger och skryter om att hon har höga betyg! Hon VAR SÅ BRA i skolan och fick så bra betyg. MVG i svenska! När det visar sig att hon faktiskt var dålig i skolan. Vad ger det att hitta på saker och vem skryter om sina gymnasiebetyg? Som vuxen person?! Nej åldern på mina barn är kanske inte relevant. Men dom har en större mognad än vad Linn 3 barna - mammisen har.
Citera
2022-07-18, 06:22
Medlem
Citat:
Men att det enbart skulle ha handlat om högskoleprovet då har jag svårt att tro.

Nej, självklart inte..det jag har reagerat på var att HG poängen sänktes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in