2022-02-11, 10:36
Medlem
Jag tycker det är kul när Linn säger att hon är ofixad och så sitter hon där med MASSIVA fejkögonfransar, (vilket inte ens är snyggt) lösnaglar och sitt blonderade, plattångade hår med långa extensions..

Och det som är ännu roligare är att hon på allvar tror att hon har en egen stil (vitt & beiget)..alltså hon ser ju precis ut som 90% av alla andra svenska influencers och hon har inga originella tankar, ingenting att berika sina följare med.

Jag tror hon har så dålig självkänsla att hon "suger upp" andra influencers utseende och när hon tittar sig i spegeln så känns det bra för hon ser dem istället för sig själv.
Citera
2022-02-11, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Jag tycker det är kul när Linn säger att hon är ofixad och så sitter hon där med MASSIVA fejkögonfransar, (vilket inte ens är snyggt) lösnaglar och sitt blonderade, plattångade hår med långa extensions..

Och det som är ännu roligare är att hon på allvar tror att hon har en egen stil (vitt & beiget)..alltså hon ser ju precis ut som 90% av alla andra svenska influencers och hon har inga originella tankar, ingenting att berika sina följare med.

Jag tror hon har så dålig självkänsla att hon "suger upp" andra influencers utseende och när hon tittar sig i spegeln så känns det bra för hon ser dem istället för sig själv.

Det är stor skillnad på när hon började med instagram under tiden hon var med i unga mammor. Sen när det tog slut med marcus blev det stor förändring. Både utseendemässigt och personlighet (vad jag sett av hennes IG och blogg). Då var hon ung och naiv, inte alls mogen som hon själv säger sig vara. Nu blond bimbo som tror sig vara bäst. STÖR MIG otroligt mycket på alla hennes videos där hon håller på med handen, drar i håret, håller handen runt ansiktet etc...
Citera
2022-02-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna

Haha ofixad!! Hon? Största skämtet😂 allt i hennes bubbla är tillfixat.
Bara tragiskt att följa. Stackars barn.
Citera
2022-02-11, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Det är stor skillnad på när hon började med instagram under tiden hon var med i unga mammor. Sen när det tog slut med marcus blev det stor förändring. Både utseendemässigt och personlighet (vad jag sett av hennes IG och blogg). Då var hon ung och naiv, inte alls mogen som hon själv säger sig vara. Nu blond bimbo som tror sig vara bäst. STÖR MIG otroligt mycket på alla hennes videos där hon håller på med handen, drar i håret, håller handen runt ansiktet etc...

Precis, hon har förstört "sig själv" i jakten eller tävlingen mot andra influencers. Det framgår ju väldigt tydligt att utseende är extremt viktigt för henne och hon kommer aldrig vara nöjd..antagligen kommer hon bli en sån där tragisk äldre kvinna som klär sig "ungt" vilket bara får henne att se ännu äldre ut.

Jag klarar inte av hennes vloggar pga att hon hela tiden ska hålla på med sitt löshår och så glor hon hela tiden på sig själv istället för att titta rakt in i kameran...totalt bortkopplad.
Citera
2022-02-11, 11:09
Medlem
Alltså hennes sätt att börja exakt varje video ”heej finisar” - usch!! Vad f*n vet hon om att jag är fin eller inte?

Eller hennes sätt att prata om det kvinnliga könsorganet…. SNIPPIS. Men kom igen?! Ok när en pratar med barnen men att beskriva att bebisen ska komma ut ur snippis.. Är hon 12 eller??
Citera
2022-02-11, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP
Alltså hennes sätt att börja exakt varje video ”heej finisar” - usch!! Vad f*n vet hon om att jag är fin eller inte?

Eller hennes sätt att prata om det kvinnliga könsorganet…. SNIPPIS. Men kom igen?! Ok när en pratar med barnen men att beskriva att bebisen ska komma ut ur snippis.. Är hon 12 eller??

Känner exakt samma!! Kan inte se på elendet🙈 enormt omogen
Citera
2022-02-11, 12:53
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP

Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Känner exakt samma!! Kan inte se på elendet🙈 enormt omogen

En undran bara..
Varför väljer man att följa en människa man uppenbarligen inte gillar..?
Varför sitta och titta på hennes lives/inlägg/blogg osv om man inte tål personen?

Och framförallt varför sitta och skriva om det här på fb?

Är det inte bara lättare att totalt strunta i att kolla på och hobbyanalysera allting hon lägger upp då?
Ser att vissa som skriver här inte gör annat än stör sig, men återkommer ändå gång på gång med inlägg här gällande kommentarer om hennes senaste live exempelvis.

Har sett detta beteende i flera trådar, men här är det extra påtagligt.

Edit; Menar inte att vara dryg på nåt vis (så betackar mig för snäsiga kommentarer tillbaka) utan jag blir alltså genuint nyfiken på detta fenomen.
Citera
2022-02-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
En undran bara..
Varför sitta och titta på hennes lives/inlägg/blogg osv om man inte tål personen?

Är det inte bara lättare att totalt strunta i att kolla på och hobbyanalysera allting hon lägger upp då?
Ser att vissa som skriver här inte gör annat än stör sig, men återkommer ändå gång på gång med inlägg här gällande kommentarer om hennes senaste live exempelvis.

Edit; Menar inte att vara dryg på nåt vis (så betackar mig för snäsiga kommentarer tillbaka) utan jag blir alltså genuint nyfiken på detta fenomen.

Jag slutade följa hennes sociala medier för länge sen, vill stödja de typen av beteende så lite som möjligt. Det blev bara för mycket konstigheter. Hittade denna sida och har följt henne här i stället. Om folk skriver något särskillt så går jag kanske in och tittar på henne för att se vad man menar.
Kort och gott hänger man ju här för man äntligen har hittat andra som sett igenom bubblan/ eller blivit blockade. Man blir som bekant blockad för minsta lilla i hennes värld. Hon tål alltså inte ens att man frågar henne en enkel fråga. Då skapas dessa forum. Och här hänger vi, både du och jag. Jag har nyss skapat ett konto här därför är iaf jag lite mer aktiv här nu. Känner vell ett behov av att få ur mig det man tänkt på ett tag 😂 de mesta har redan sagts om hennehär. Välkommen att läsa hela tråden om du är helt ny. Finns mycket att läsa.
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-02-11 kl. 13:25.
Citera
2022-02-11, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
En undran bara..

Det är väl inte jättekonstigt? Varför följer folk dokusåpor med idioter på tv osv? Det är enkel underhållning och man fascineras av hur konstiga människor kan vara. Och vi människor behöver ventilera med andra om saker, därav dessa forum. Du har ju själv sökt dig hit av en anledning?
Citera
2022-02-11, 13:58
Medlem
Kan någon backa bandet och beskriva exakt vad hon har lagt upp gällande poliser, magrutor och hej och hå? Missade hennes första stories, och har nu bara sett dem där hon ligger i soffan och lilla Jullan studsar på lillasyster......
Citera
2022-02-11, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Haha ofixad!! Hon? Största skämtet😂 allt i hennes bubbla är tillfixat.
Bara tragiskt att följa. Stackars barn.

Det roligaste är att se YT-klippen som S filmar för då ser man den verkliga misären bakom fasaden.. Som tomma glasburkar vid sängen och flertalet tomma läskflaskor på nattygsbordet.. 🤢
Citera
2022-02-11, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Det roligaste är att se YT-klippen som S filmar för då ser man den verkliga misären bakom fasaden.. Som tomma glasburkar vid sängen och flertalet tomma läskflaskor på nattygsbordet.. 🤢

Hahah såklart. Det är roligt även om man själv kan ha tomma flaskor ibland man filmar inte det iallafall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in