2022-05-04, 08:47
Medlem
Är det bara jag som tycker att Simon verkar så otroligt snäll? Hoppas han inte blir illa behandlad av fröken löshår.
Citera
2022-05-04, 09:02
Medlem
Åh. Hur kan Johan (ena halvan av pappapappadotter) ställa upp på detta? Förstår fortfarande inte hur de kan umgås. Vill de försöka växa sitt konto mer? Skämskudde deluxe då Linn på riktigt tror hon kan sjunga men låter bara som ett litet barn som sjunger nasalt.
Citera
2022-05-04, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det var riktigt obehagligt att höra.

Verkligen, skämdes nåt otroligt å hennes vägnar. Tror hon på fullt allvar att hon kan sjunga eller vad är det frågan om.
Citera
2022-05-04, 09:23
Medlem
Alltså den där videon var helt galen, som ett aprilskämt.
Ännu ett bevis på att den här individen lever helt i sin egen värld. Ansökan till Idol nästa🙈

Håller helt med om att Simon verkar vara en fin kille. Han är långt mycket bättre med barnen än vad Linn är, verkar det som. Mer naturlig, inte lika ryckig osv.
Håller det mellan dem är det en vinstlott för barnen, men med tanke på att Linn är inblandad så lär det ta slut.
Hon verkar inte ha någon respekt för Simon, klagar på hockeyn osv.
Hockeyn är en del av paketet och kan man inte köpa det skall man inte ge sig in i relationen.
Men får en känsla av att hon trodde att han var mer lovande än vad han kanske är, att han skulle bli rik på sin hockey och när det inte verkar bli så så vill hon att han skall sluta.
Man kan kämpa sig till mycket framgång inom sport men det kommer Simon tyvärr inte få möjlighet att göra med kontroll-apan Linn hängandes i hasorna. Stackars kille, han är värd mer än så. Att utnyttja någon som är blåögd och snäll är bara inte acceptabelt. Deras tidslinje relationsmässigt är hårresande på så många vis och Simon känns kidnappad.
Citera
2022-05-04, 09:43
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datinski
Åh. Hur kan Johan (ena halvan av pappapappadotter) ställa upp på detta? Förstår fortfarande inte hur de kan umgås. Vill de försöka växa sitt konto mer? Skämskudde deluxe då Linn på riktigt tror hon kan sjunga men låter bara som ett litet barn som sjunger nasalt.

Så är det, de vill endast synas på Linns IG för att få fler följare. Detta med ständig Kontakt och resor till kolmården, Örebro etc. är endast ett karriärssteg för dem.

Johan ställer upp för han vet att hans röst låter så mycket bättre än Linns, han skulle säkert kunna få jobb som röstskådespelare.
Citera
2022-05-04, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Så är det, de vill endast synas på Linns IG för att få fler följare. Detta med ständig Kontakt och resor till kolmården, Örebro etc. är endast ett karriärssteg för dem.

Johan ställer upp för han vet att hans röst låter så mycket bättre än Linns, han skulle säkert kunna få jobb som röstskådespelare.
Ja hans röst lät bra tycker jag också men jag som trodde det var en överdrift när ngn skrev piff och puff men det var spot on..det lät verkligen som det..fick vibbar från när piff och puff pratade/bråkade i kalle anka på julafton 😂
Citera
2022-05-04, 09:55
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Är det bara jag som tycker att Simon verkar så otroligt snäll? Hoppas han inte blir illa behandlad av fröken löshår.

Simon har verkligen vuxit i mina ögon. I början tyckte jag att han verkade känslokall mot Linn, i flyttvloggarna t.ex.

Men nu tycker jag att han är det bästa som hänt Linn och hennes barn..Jag räknar Simon som pappa till Juvelia för han träffar henne 26 dagar i månaden och Gabbe endast 4 dagar..om biopappan verkligen brydde sig skulle han vilja ha J varannan vecka. Marcus klarar ju av det med Tindra så varför inte Gabbe?

Jag har aldrig gillat Gabbe..Linn får ju inte ens nämna när J är hos honom..så larvigt.
Citera
2022-05-04, 10:30
Medlem
Jag hoppas verkligen att hon kan ta sig själv i kragen så att den här relationen fungerar. En mindre sympatisk person har lyckats fånga en till synes fin kille och för tjejernas skull hoppas jag verkligen att det funkar.
Men att hon skrivit med den där Pelle igen gör att det inte känns bra exempelvis.
Frågan är om en patetisk liten nolla som Linn som är kär i kärleken kommer klara av en relation som övergår fram passion till en djup, stilla kärlek som håller över tid.
Man kan inte leva som en fri 18:åring när man är småbarnsmorsa. Det är hög tid att växa upp nu och ta ansvar för barnen hon satt till världen. Hon kan ju exempelvis börja med att lära sig att laga mat. Växande barn kan inte leva på charkbrickor, fruktfat och kalla sallader.
Och hade hon lagat vettig mat som exempelvis lasagne osv så hade hon skyltat med det som den perfekta mamman hon vill att alla skall tro att hon är, så vi kan vara rätt säkra på att det inte bara är hennes sångröst som är under all kritik.
Citera
2022-05-04, 10:35
Medlem
Citat:
Simon har verkligen vuxit i mina ögon. I början tyckte jag att han verkade känslokall mot Linn, i flyttvloggarna t.ex.

Men nu tycker jag att han är det bästa som hänt Linn och hennes barn..Jag räknar Simon som pappa till Juvelia för han träffar henne 26 dagar i månaden och Gabbe endast 4 dagar..om biopappan verkligen brydde sig skulle han vilja ha J varannan vecka. Marcus klarar ju av det med Tindra så varför inte Gabbe?

Jag har aldrig gillat Gabbe..Linn får ju inte ens nämna när J är hos honom..så larvigt.

Håller med! Simon har verkligen vuxit i mina ögon med. Kan ju även bero på att han blivit mer avslappnad när han filmas? Att han upplevdes som känslokall till en början för att han blir lite stel i kameran.

Håller även med när det gäller Gabbe och jag tror Linn också håller med. Dumt att skaffa barn så tidigt in i relationen.
Citera
2022-05-04, 11:34
Medlem
Citat:

Läste kommentarer och han har tydligen gått utbildning inom musik, samt sjungit hela sitt liv - vilket förklarar varför han är duktig på att sjunga. Men ja, han får verkligen glänsa bredvid pipiga Linn..
Citera
2022-05-04, 11:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Verkligen, skämdes nåt otroligt å hennes vägnar. Tror hon på fullt allvar att hon kan sjunga eller vad är det frågan om.
Hon måste ju det. Sedan skulle det inte förvåna mig ifall Simon berömmer henne till skyarna.
Citera
2022-05-04, 11:41
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Linn skriver att Simme är 190 cm. Enligt hans profil hos Lindlöven är han 186 cm

Han verkligen vuxit under tiden med Linn både på längden och som människa

https://www.lindloven.com/lindlovenalag/profil/2559355/simon-brannvall

Lite stalker varning på den där du! Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in