Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrskens
Chris verkar ju inte vara ett dugg intresserad av Linns mammaveckor, han varken gillar eller kommenterar hennes bilder. Han kommenterar bara deras parbilder.
En undrar ju om det blev "för mycket av det goda" och C börjar tröttna på Linns beteende redan..
Citera
2025-07-13, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alltså Simon drar upp till Luleå med Belle och det enda han gör är att festa?
Får hoppas att inte hela hans vistelse där uppe går ut på att festa. Vore nog roligt för lilla B om hon inte behöver spendera sin semester med en bakfull pappa.
Citera
2025-07-13, 11:45
Medlem
Nog för att S inte kanske umgås med så många i Örebro och vill festa när han är på hemmaplan med kompisar. Men det klingar lite dåligt när man tar med sitt barn och bara festar.
Citera
2025-07-13, 12:12
Medlem
Förhoppningsvis är Simons festande över från och med idag, Luleå har haft deras årliga festivalhelg med artister osv. Om Simon håller sig till en specifik helg under sin vistelse med Belle kan jag unna honom det.
Citera
2025-07-13, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Här har vi en mycket begåvad person! Du är ett föredöme! Och den enda rimliga föräldern här.
Nu har jag inte egna barn själv och förstår att det många gånger är lättare sagt än gjort att vara förälder, men att ta ett grundläggande ansvar för sina barn är något man måste göra även om det är tufft stundvis. Delaktighet är viktigt, men om man inte har någon som helst förståelse för en treårings kapacitet till att ta genomtänkta beslut, då bör man se över sitt föräldraskap..
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alltså Simon drar upp till Luleå med Belle och det enda han gör är att festa?
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Nog för att S inte kanske umgås med så många i Örebro och vill festa när han är på hemmaplan med kompisar. Men det klingar lite dåligt när man tar med sitt barn och bara festar.
Jag är helt enig i att det utåt ser oansvarigt ut, men jag tror att det har sina förklaringar. S föräldrar träffar sällan B, som jag också tror är deras enda barnbarn. Får jag gissa så vill dom inget hellre än att agera barnvakt på heltid under dessa dagar. Att dom kan unna S några roliga dagar med vännerna är nog bara en bonus. Det hade varit en sak om S gång på gång lät sina föräldrar ta hand om B, men nu är situationen snarare raka motsatsen.
Citera
2025-07-13, 13:09
Medlem
Är väl dessutom enda gången S nånsin får barnvakt, när han är uppe hos sin pappa. Så om han passar på är väl inge konstigt. Och farfar får passa på att rå om B. Win win för alla!
Citera
2025-07-13, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Nu har jag inte egna barn själv och förstår att det många gånger är lättare sagt än gjort att vara förälder, men att ta ett grundläggande ansvar för sina barn är något man måste göra även om det är tufft stundvis. Delaktighet är viktigt, men om man inte har någon som helst förståelse för en treårings kapacitet till att ta genomtänkta beslut, då bör man se över sitt föräldraskap..

Jag är helt enig i att det utåt ser oansvarigt ut, men jag tror att det har sina förklaringar. S föräldrar träffar sällan B, som jag också tror är deras enda barnbarn. Får jag gissa så vill dom inget hellre än att agera barnvakt på heltid under dessa dagar. Att dom kan unna S några roliga dagar med vännerna är nog bara en bonus. Det hade varit en sak om S gång på gång lät sina föräldrar ta hand om B, men nu är situationen snarare raka motsatsen.

Jo, såklart. De är säkert jätteglada. Men när jag såg att de skulle på semester ihop till Luleå trodde jag att de skulle göra saker ihop. Men det gör de säkert idag. 👌🏻
Citera
2025-07-13, 18:57
Medlem
Den här veckan måste väl ändå har varit rekord i hur lite Tiingelinn har uppdaterat?!. Hon längtar väl till Stockholm och få leva barnfritt🫣
Citera
2025-07-13, 20:44
Medlem
Bloggbevaknings kommentarsfält gjorde mig uppmärksammad på instagramkontot kurirennoje, Simon deltar i ett inslag.

100%
Citera
2025-07-14, 17:13
Medlem
Tystnaden verkar ha berott på att Linn varit med Tindra och Juvelia i Uppsala hos Christoffers föräldrar. Enligt mig känns det himla tidigt att vara och besöka föräldrarna med barnen, i och för sig inget nytt när det gäller Linn men lite vrider det ju sig i magen.
Citera
2025-07-14, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan
Tystnaden verkar ha berott på att Linn varit med Tindra och Juvelia i Uppsala hos Christoffers föräldrar. Enligt mig känns det himla tidigt att vara och besöka föräldrarna med barnen, i och för sig inget nytt när det gäller Linn men lite vrider det ju sig i magen.
Nya bonusfarföräldrar för barnen, tredje gången gillt. Ja, det är på tok för tidigt.
Citera
2025-07-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan
Undrar vad Christoffers föräldrar tänkte när han dök upp med ett L runt halsen och berättade att nya tjejen han träffat har tre barn med tre pappor och har bott med den sista pappan hela den veckan som dom har dejtat. Någonting måste vara off med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in