2025-04-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Intressant hur ppd lyser med sin frånvaro? Inget stöd? Inte ens gillat inlägg?

Även Linn har inte kommenterat deras senaste 2 inlägg. (Kanske upptagen med och radera kommentarer i.o.f.s 🫣 ) men tycker ändå lite att deras vänskap har dalat sedan några månader tillbaka.
Citera
2025-04-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Intressant hur ppd lyser med sin frånvaro? Inget stöd? Inte ens gillat inlägg?
Det är ju ändå de som troligen ligger bakom mycket av det här. Det var ju precis när hon började umgås med dem som den senaste stenen sattes i rullning, hon dumpade Simon, åkte till Gotland, skaffade airbnb-rummet i Stockholm, började lämna B varannan vecka och började leva som singel varannan vecka samtidigt spm hon umgicks väldigt frekvent med dem. Så de har helt klart ett finger med i spelet.
Citera
2025-04-28, 14:13
Medlem
spacespiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Grovt förtal skriver hon dessutom haha. Läser man bara en-två fällda domar gällande grovt förtal ser man att det handlar om betydligt grövre saker än att vidarebefordra vad skvallerbloggar har skrivit.

Kan inte se någon uppdatering någonstans. Storynavigation uppdaterar noll.
Aldrig blivit så besviken i hela mitt liv.
Citera
2025-04-28, 15:01
Medlem
drinksareonmes avatar
Möte med skivbolaget, 50/50 antingen börjar det bli dags för släpp eller så lägger de ner hela skiten pga de senaste händelserna. Vilken grej det hade varit 😁😁.

Edit: Mötet hade visst redan ägt rum då blir det nog släpp ändå.
Senast redigerad av drinksareonme 2025-04-28 kl. 15:27.
Citera
2025-04-28, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Det är ju ändå de som troligen ligger bakom mycket av det här. Det var ju precis när hon började umgås med dem som den senaste stenen sattes i rullning, hon dumpade Simon, åkte till Gotland, skaffade airbnb-rummet i Stockholm, började lämna B varannan vecka och började leva som singel varannan vecka samtidigt spm hon umgicks väldigt frekvent med dem. Så de har helt klart ett finger med i spelet.
Ja det är nog dom som gett L idéerna till det mesta som hänt de senaste åren
Citera
2025-04-28, 15:23
Medlem
Vad jag kan se så har hon gjort ett nytt inlägg på Instagram, någon som ser vad inlägget handlar om?🫣
Citera
2025-04-28, 15:34
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Vad jag kan se så har hon gjort ett nytt inlägg på Instagram, någon som ser vad inlägget handlar om?🫣

Jag följer henne inte men nu har hon 116 tusen följare. Visst har det ökat lite till? Ff privat.
Citera
2025-04-28, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jag följer henne inte men nu har hon 116 tusen följare. Visst har det ökat lite till? Ff privat.

Precis hon hade 112k rätt så länge men efter "dramat" med Simon så sjönk den till 111k och visst absolut kan det va folk som är nyfikna och börja följa henne men tror inte så många så rätt så säker att hon köper följare. Borde va lätt och se om antal Likes och kommentarer är desamma eller ökat/minskat 🫣 procentuell har hon alltid haft rätt så lågt engagemang om man tänker antal följare.
Citera
2025-04-28, 15:58
Citat:
Om att hon haft egentid med B, inkl ”semester” till Stockholm och möte där B charmade alla
Citera
2025-04-28, 16:20
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamyrsloken
Någon som kommenterat på Linns inlägg att det är Simons val om det ska finnas en relation. Hon har svarat "jag anser ändå att en kärleksfull person som funnits där sedan hon föddes inte bara ska försvinna ur min dotters liv pga att tex de blivit osams". Alltså har hon ingen förståelse för att det här inte bara är ett litet tjafs mellan Simon och hans mamma utan ett barndomstrauma för honom?

Det är så tragiskt. Ingen som helst förståelse att Simon försökte skapa en relation med modern när b föddes men att det inte funkade för Simon pga traumat. Sen att hon alltid vill linda in det till att hon gör det för barnen, B är tre och enbart träffat henne ett par gånger så det är knappast någon hon har speciellt starkt band till, minnen eller pratar om där hemma
Citera
2025-04-28, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Det är så tragiskt. Ingen som helst förståelse att Simon försökte skapa en relation med modern när b föddes men att det inte funkade för Simon pga traumat. Sen att hon alltid vill linda in det till att hon gör det för barnen, B är tre och enbart träffat henne ett par gånger så det är knappast någon hon har speciellt starkt band till, minnen eller pratar om där hemma
Precis. Tvärtom så utsätter ju Linn henne för risken att nu skapa ett band till någon som sen kan försvinna igen.
Citera
2025-04-28, 16:40
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Precis hon hade 112k rätt så länge men efter "dramat" med Simon så sjönk den till 111k och visst absolut kan det va folk som är nyfikna och börja följa henne men tror inte så många så rätt så säker att hon köper följare. Borde va lätt och se om antal Likes och kommentarer är desamma eller ökat/minskat 🫣 procentuell har hon alltid haft rätt så lågt engagemang om man tänker antal följare.

Jag är säker på att hon köper följare när hon gjort sig privat. Finns ingen chans att fler kommer till istället för att minska då.
Hon har inte godkänt min förfrågan på hela dagen. Nu tog jag bort den för point taken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in