Citat:
Ursprungligen postat av
Tramsis
Hon har ju tappat kontakten med rätt många vänner dock det senaste året? Finns en massa om detta längre bak i tråden. Jag har dålig koll på namn, men var väl två tjejer som började på A? Huxflux osynliga, och ingen följer varandra på Insta längre. Samma med syster F, man hör ju noll om henne nu för tiden, samtidigt som F fortfarande gillar S inlägg på Insta... så jag tror både vänner och familj på något sätt har sagt ifrån!
Simon verkar ju ha varit hemma hos Linns mamma med sin dotter under de veckor Linn jobbade (låg runt) på sina Stockholmsveckor. Så förhoppningsvis har han en bra relation med sin dotters morföräldrar och moster.
Han verkar ju vara en svärmorsdröm, både snäll och stabil. Men det spelar väl mindre roll för narcissist-Linn.
Det Linn har gjort är helt jävla sjukt och jag hoppas att inget företag vill samarbeta med henne.
En otrogen narcissist som frivilligt lämnar sin 1-2 åring i en hel vecka, hur Linn än vrider och vänder på det faktumet så är det helt jävla vrickat.
Men som den narcissist hon är så stickar hon sig en enorm offerkofta istället för att be om ursäkt och ta ansvar för sina handlingar.
Och vännerna som kände till att hon var otrogen kan verkligen dra åt helvete.
En av dem kände ju till att hon hade blivit kär i Pelle från Unga mammor, vännen hade skrivit till henne och frågat om de hade gjort något än? Linns mobil var på något sätt kopplad till Linns/Marcus dator, så stackaren satt hemma och läste allting medan Linn hade (mot Marcus vilja) tagit deras gemensamma dotter till Pelles lägenhet typ 2-3 timmar bort.
Hon skiter verkligen i andra människor, bara hon får som HON vill, så spelar ingenting någon roll.
Hennes nya kille och hans mamma kommer att få exakt samma behandling som alla andra. Utnyttjade & lurade, sen bortkastade & ignorerade.