2025-04-10, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scandinavia
Definitivt botox i överläppen som ska ge ett ”naturligare” utseende än fillers.
Förut hade hon ju mycket tandkött, nu är det helt stelt och överläppen rörs inte alls när hon pratar.

Jaså, kan man göra så. Jag har reagerat på att hennes överläpp ser lite ojämn ut. Jag antog att det var pga fillers, men på senaste videon tycker jag att man ser att ena sidan av överläppen är mindre rörlig när hon pratar.
Citera
2025-04-10, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
När ska hon fatta att hon kommer bli mer trovärdig och kunna få mer betalt om hon gör mognare reklamfilmer. Den senaste med lindt beter hon sig som om hon vore 10 år gammal
Haha ja. Dessutom "gömmer" hon ägg alldeles för högt upp för barn. Vilka barn letar så högt upp, om de inte är över 10 år?..
Citera
2025-04-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Haha ja. Dessutom "gömmer" hon ägg alldeles för högt upp för barn. Vilka barn letar så högt upp, om de inte är över 10 år?..

Ja och att hon skakar ägget varje gång 😂
Citera
2025-04-10, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Men asså 4:e ungen då. Hur många gånger kan man ”råka” bli gravid innan man bara framstår som hjärndöd som inte vet hur preventivmedel funkar? Eller bara ännu mer hjärndöd som tror att varje kille som ser på en är ens forever. Jag tycker faktiskt synd om barnen om det är så. Mindre tid med mamma som kommer behöva flänga ännu mer mellan två städer med större distans, förut var alla barnen på samma ort iallafall. För det är trots allt barnen som får lida för detta sjuka beteende
Hon råkar ju inte. Hon ”planerar” det.
Vilket gör det ännu sjukare.
Citera
2025-04-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Offerkoftan på för mobbaren i ny video. Säger att hon inte är gravid. Hur mår cellotjejen Linn efter all din egen mobbning?
Varför är hon så noga med att påtala att hon inte är gravid?
Hon har ju ”varit singel” (utåt sett) i två år, då är det väl ingen som tänker att hon är gravid?
Citera
2025-04-10, 19:38
Medlem
Tror att både förhållande, graviditet och lägenhetsförsäljning bara är påhitt för att skapa intresse. Det kommer inte bli något av någotdera.
Citera
2025-04-10, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Tror att både förhållande, graviditet och lägenhetsförsäljning bara är påhitt för att skapa intresse. Det kommer inte bli något av någotdera.

Det tror inte jag, jag tror absolut hon kommer behöva sälja sin bostadsrätt nu (radhuset) pga hur dåligt företaget går plus att Simon som
Säkert betalat hälften av allt är borta nu. Graviditeten tror jag inte finns (än) utan det är påhitt från följare. Förhållande är inte omöjligt verkar det som.
Citera
2025-04-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Det tror inte jag, jag tror absolut hon kommer behöva sälja sin bostadsrätt nu (radhuset) pga hur dåligt företaget går plus att Simon som
Säkert betalat hälften av allt är borta nu. Graviditeten tror jag inte finns (än) utan det är påhitt från följare. Förhållande är inte omöjligt verkar det som.
Men OM hon är ihop med denna C, hur resonerar han då? Inleder ett förhållande med en tjej som är otrogen från dag 1 (hon hade ju ett förhållande med Simon varannan vecka)? Tycker han att det är en bra början?

Tror inte Simon betalade hälften av boendet. Han trodde ju att de var ihop, och hon tjänade så väldigt mycket mer.
Citera
2025-04-10, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika

Allt det + skattesmäll (hon sköt upp skatten under pandemin om jag inte minns fel, som många fick göra. Skjuta upp löser ju inte problemen. Hon har bara skjutit på prolemen och dragit på sig enorma utgifter under tiden) + den där jätteskulden till Volvo på över 50 000kr som förmodligen är för att bilen hon leasade har hon totalt trashat, när man leasar måste man lämna tillbaka den så som man fick den = nyskick annars får man avgifter
Citera
2025-04-10, 20:03
Citat:
Men OM hon är ihop med denna C, hur resonerar han då? Inleder ett förhållande med en tjej som är otrogen från dag 1 (hon hade ju ett förhållande med Simon varannan vecka)? Tycker han att det är en bra början?

Tror inte Simon betalade hälften av boendet. Han trodde ju att de var ihop, och hon tjänade så väldigt mycket mer.

Hon ljuger väl för båda. Hur många har inte ett ex som försökt smutskasta en? Det är nog ganska vanligt. Linn drar världens rövarhistoria för nya och nån bullshit om att S fått bo hos henne för att hon är så snäll - bara glorian som saknas ju säger hon själv
Citera
2025-04-10, 20:06
Medlem
Citat:
Graviditet tror jag inte på, än, men förhållande och bostadsförsäljning känns inte helt orimligt. Jag anar att L åter funnit "sitt livs kärlek" och helt utan konsekvenstänk dyker in i ett seriöst förhållande. Det skulle inte förvåna mig om hon avser bo i Stockholm som primär hemort, och skaffa en lägenhet i Örebro för mammaveckorna.
Citera
2025-04-10, 21:12
Medlem
Varför har hon övergått till TikTok? Får man mer pengar där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in