2025-04-10, 11:23
Citat:
Ursprungligen postat av Allagurkoristan
Nu video på TikTok där hon lunchar med en man…

Japp. Christ*ffer Pa*lusson. Bor i Stockholm. Verkar vara Linns nya kille. Hon följer både mamman och honom på insta. Mamman följer henne tillbaka på insta och har delat hennes verksamhet på fb. Linn följer även C på Tiktok. De verkar ha varit tillsammans max 3-4 månader
Citera
2025-04-10, 11:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
När ska hon fatta att hon kommer bli mer trovärdig och kunna få mer betalt om hon gör mognare reklamfilmer. Den senaste med lindt beter hon sig som om hon vore 10 år gammal
Citera
2025-04-10, 11:33
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
När ska hon fatta att hon kommer bli mer trovärdig och kunna få mer betalt om hon gör mognare reklamfilmer. Den senaste med lindt beter hon sig som om hon vore 10 år gammal

Vad är grejen med allt snabbspolande och hoppande i alla videos? Ser verkligen ut som en skolelevs första video i 6:an
Citera
2025-04-10, 11:37
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Vad är grejen med allt snabbspolande och hoppande i alla videos? Ser verkligen ut som en skolelevs första video i 6:an

Det med, allt är så otroligt stressigt och slarvigt gjort. Hade aldrig godkänt någon reklam från Linn om jag arbetade med pr på något företag Linn samarbetar med.
Citera
2025-04-10, 12:13
Medlem
Citat:
Japp. Christ*ffer Pa*lusson. Bor i Stockholm. Verkar vara Linns nya kille. Hon följer både mamman och honom på insta. Mamman följer henne tillbaka på insta och har delat hennes verksamhet på fb. Linn följer även C på Tiktok. De verkar ha varit tillsammans max 3-4 månader
Då är det inte orimligt att hon är i 3:e månaden då 😉
Citera
2025-04-10, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Då är det inte orimligt att hon är i 3:e månaden då 😉

Men asså 4:e ungen då. Hur många gånger kan man ”råka” bli gravid innan man bara framstår som hjärndöd som inte vet hur preventivmedel funkar? Eller bara ännu mer hjärndöd som tror att varje kille som ser på en är ens forever. Jag tycker faktiskt synd om barnen om det är så. Mindre tid med mamma som kommer behöva flänga ännu mer mellan två städer med större distans, förut var alla barnen på samma ort iallafall. För det är trots allt barnen som får lida för detta sjuka beteende
Citera
2025-04-10, 13:56
Medlem
Citat:
Men asså 4:e ungen då. Hur många gånger kan man ”råka” bli gravid innan man bara framstår som hjärndöd som inte vet hur preventivmedel funkar? Eller bara ännu mer hjärndöd som tror att varje kille som ser på en är ens forever. Jag tycker faktiskt synd om barnen om det är så. Mindre tid med mamma som kommer behöva flänga ännu mer mellan två städer med större distans, förut var alla barnen på samma ort iallafall. För det är trots allt barnen som får lida för detta sjuka beteende
Jag har inga höga tankar om Linns konsekvenstänk men jag hoppas för alla barnens skull att hon INTE är gravid med en Stockholms-kille. Kan ni tänka er kaoset med 3 vv-barn i Örebro och 1 barn i Stockholm! Eller hon ska tvinga den nya killen att flytta till Örebro för att hon faktiskt har barn..? Och ev. i framtiden göra en repris på det hon gjorde mot Simon: fast i en stad långt från familj och vänner bara för att Linnsan planerade en graviditet..
Citera
2025-04-10, 14:00
Medlem
Citat:
Men alla ungar är ju så välplanerade vet du väl...😂
Citera
2025-04-10, 14:02
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Jag har inga höga tankar om Linns konsekvenstänk men jag hoppas för alla barnens skull att hon INTE är gravid med en Stockholms-kille. Kan ni tänka er kaoset med 3 vv-barn i Örebro och 1 barn i Stockholm! Eller hon ska tvinga den nya killen att flytta till Örebro för att hon faktiskt har barn..? Och ev. i framtiden göra en repris på det hon gjorde mot Simon: fast i en stad långt från familj och vänner bara för att Linnsan planerade en graviditet..

Hon kommer nog tvinga in sig hos han, och genom att lurat till sig en graviditet är hon snart där.
Då kommer alla andra yet again få ändra om allt, men det var inte så noga för hamburgare-med-mycket-som-hänger-ut-fittan från Örebro
Citera
2025-04-10, 14:11
Medlem
Café Ragazzi uttalas ”ragattsi”, inte ”ragaasi”. Det är italienska, Linn.

Jaha, så en ny graviditet medan man fortfarande är tillsammans med exet, det är extremt även för Tingelinn.

Ovanligt få uppdateringar denna Sthlmsvecka? Spenderar bara tid med den nye och kan därför inte visa alla händelser eftersom han fortfarande är hemlig?
Citera
2025-04-10, 14:55
Offerkoftan på för mobbaren i ny video. Säger att hon inte är gravid. Hur mår cellotjejen Linn efter all din egen mobbning?
Citera
2025-04-10, 15:36
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Verkligen, Lindt måste vara jättenöjda…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in