2025-03-27, 22:46
Medlem
Hon har stängt av kommentarerna på senaste inlägget på Instagram.
Citera
2025-03-27, 23:10
Medlem
Som millenial så påminner det här mig väldigt mycket om när Foki blev cancelled då det kom fram att det var hennes ex som skrev och skötte hennes väldigt populära blogg. Det var han som gick ut med det.

Men det här är mycket mycket värre. Hon har utgett sig för att vara ensamstående singelmamma när hon i själva verket haft S där precis hela tiden?
Citera
2025-03-27, 23:36
Medlem
Det här är det snaskigaste jag läst på länge. Tycker dock synd om barnen.
Citera
2025-03-27, 23:46
Medlem
Helvete vad hon har förstört för Simon. Hon tvingade honom att sluta spela hockey, han är nu fast i Örebro där han nog inte vill bo, hon har förmodligen förstört honom så han kommer ha jättesvårt att lite på någon igen. Stackars kille. Jag vet att man har eget ansvar men jag har själv blivit manipulerad i relationer och vet hur svårt det är att ta sig ut.
Citera
2025-03-27, 23:49
Medlem
Är inte radhuset till salu längre? Det ligger varken på kommande eller till salu..
Citera
2025-03-28, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Är inte radhuset till salu längre? Det ligger varken på kommande eller till salu..
Finns fortfarande ute som kommande..
Citera
2025-03-28, 05:24
Medlem
spacespiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Är det inte en manshand som river osten i storyn?

Manshand eller ej, det är inte Ls lilla prinsess-hand i alla fall!
Citera
2025-03-28, 05:28
Medlem
spacespiders avatar
Man kan ju redan lista ut att L inte kommer varken bemöta eller kommentera S stories. Hon kommer sopa det under mattan. Hon har byggt sin lögn-fasad så högt och dåligt att hon inte själv når upp att fixa till den.

Alternativt så går hon just nu en kurs hos JB i hur man på bästa sätt manipulerar sina följare att tro att det var snubben som var problemet i förhållandet, att man blivit utsatt av det ena och andra.

Samtidigt så hintar hon så genomskinligt om att hon träffar någon ny, 100% att detta är orsaken till att S fått nog. Hon kan inte sitta på hemlisar länge så det får vi nog veta tids nog.

Spännande tider får man ändå säga!
Citera
2025-03-28, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Jag undrar om denna reaktion från S är följden av det som har spekulerats i tråden, alltså att L flyttat ihop med någon i Stockholm? En plötslig flytt där det hintas om sällskap i lägenheten, strax därefter dyker radhuset upp för kommande försäljning, och nu detta.

Ända sedan deras första avslut, så har nog Linn haft S som ett andrahandsval tills hon hittat någon ny. Tills dess hjälper han till med hus och barn. Nu blir han utslängd, men trodde nog inte att S skulle lägga ut alla dessa stories om henne.

Hoppas hennes fd kompisar också kan berätta varför deras vänskap tog slut.
Citera
2025-03-28, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Nog för att jag helhjärtat står på Simons sida, men snälla - var en vuxen man och lägg inte ut gråtbilder!
Så män får inte visa känslor? Kom igen!
Han visar med bilden hur mycket hockeyn betydde för honom och hur det kändes när Linn tvingade honom att lägga av med den. Vad är problemet?
Citera
2025-03-28, 08:12
Kan hon ha hotat med soc-anmälan och krav på egen vårdnad om han fortsatte spela hockey med diverse barnvakter åt Belle? Verkar ju varit något drastiskt
Citera
2025-03-28, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Han följer henne på IG så HUUUR har han kunnat missa bla hennes inlägg om killen hon blev dumpad av för ett år sedan!!! Han säger ju att de varit tillsammans sedan han flyttade tillbaka för två år sedan. Säger inte att S ljuger men något saknas i hans historia. Min känsla säger att det kommer komma fler frågestunder så att han kan fortsätta berätta

Jag tror nog att han blivit manipulerad. Det är ju så det kan bli i vissa relationer. Hon lovar att bättra sig och han tror henne. Sen går hon ut med den där killen igen. Det är ju så klassisk, sker ofta, men då är det ofta mannen som är den destruktiva.
Hon har kanske dålt storys och inlägg för honom. Då missar man mycket. Folk har kanske hållit Linn ryggen och mörkat grejer för att han inte ska få veta. Med tanke på vilka kretsar hon rör sig I så är jag inte förvånad. Typ Johannna B tex. Hon drar väl lite åt det hållet också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in