2024-11-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Autismdiagnosen är enbart en spekulation som kommit att bli en trådsanning. Jag, som också har en autismdiagnos, ställer mig högst tveksam till att hon skulle ha en sådan diagnos. Autistiska drag finns absolut, men enstaka drag har dom allra flesta och det kan inte likställas med en diagnos. L skaffar nya vänner i rekordfart, tycks ständigt hitta nya killar att dejta, och både flyttar ihop och skaffar barn med killar hon knappt lärt känna. Det är absolut ett avvikande socialt beteende, men knappast av den reserverade typ som brukar förknippas med autism. Hon flyttar oftare än medelsvensson byter underkläder och är uppenbart högst okänslig för förändringar.

Att diagnosticera någon utifrån sociala medier går inte. Men ska jag agera hobbypsykolog så vill jag påstå att andra diagnoser stämmer in betydligt bättre, t.ex EIPS och ADHD.

Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Jag skulle kunna satsa typ allt jag äger på att hon har någon grad av autism (balansen och svårt med sociala koder, samt att hon ogillar ögonkontakt med kameran).

Men också EIPS / borderline, då hon prickar in mycket av det. Speciellt att vara känslostyrd, skaffa barn fort med folk, verkar uppleva en inre tomhet (ska alltid ha hjälp med barnen, ska alltid prata om hur hon inte ångrar barnen osv)

Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jag håller med helt...absolut att hon har autism och EIPS

Oavsett vad hon har så kan ju alla se att hon har problem med sig själv som hon borde jobba på om hon vill komma ngnstans i livet och inte bara leva i ständig förtvivlan som hon verkar göra.

Måste ju vara hemskt jobbig om nu PPD tagit avstånd och hon inte förstår varför, å hon lägger upp ett desperat inlägg om Johan för att se om det är besvarat. Sen märker hon att det är ngnting men förstår inte vad.

Linn, du uppfattas som gränslös.
"Vad betyder gränslöshet?
Substantiv: gränslöshet, gränslösheten. I psykologiska och psykiatriska sammanhang avses vanligen att vara okänslig för vad andra uppfattar som lämpligt och olämpligt i tal och sätt att vara."

Ofta beror sånt på daddy issues. Sånt går att få hjälp för å det går att googla å lära sig mkt. Om gränssättning och bli medveten och förändra sina beteenden.
Citera
2024-11-03, 00:36
Medlem
Är det inte även narcissism också? Att hon är egenkär , värdesätter sin skönhet , att vara i centrum , stå i mitten mellan vänner , jag , jag i fokus , kontrollbehov, ha empatistörning , känslighet för kritik.
Citera
2024-11-03, 10:23
Medlem
Vad är det för fjant hon delat från TT?! Det var ju inte direkt mycket som stämde in på henne mer än att hon var ung mamma och talen.

Även om Linn var ung när hon blev mamma så var hon ju inte häpnadsväckande ung. Hon var ju i lagens mening faktiskt vuxen.
Citera
2024-11-03, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Vad är det för fjant hon delat från TT?! Det var ju inte direkt mycket som stämde in på henne mer än att hon var ung mamma och talen.

Även om Linn var ung när hon blev mamma så var hon ju inte häpnadsväckande ung. Hon var ju i lagens mening faktiskt vuxen.
Hon var ju nästan 20 år, hon försöker få det att låta som att hon var 16..Och bara för att hon var ung när hon fick barn betyder det ju inte att hon för alltid är en ung mamma..nu är hon ju inte särskilt ung längre..men hon är väldigt mån om att kalla sig ung mamma..
Citera
2024-11-03, 14:52
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Hon var ju nästan 20 år, hon försöker få det att låta som att hon var 16..Och bara för att hon var ung när hon fick barn betyder det ju inte att hon för alltid är en ung mamma..nu är hon ju inte särskilt ung längre..men hon är väldigt mån om att kalla sig ung mamma..
Exakt, det är så löjligt. Jag var för övrigt yngre än Linn när jag fick barn, men kallade mig inte ung mamma. Jag var ju faktiskt vuxen. Och nu när jag passerat 30 skulle det kännas ännu mer löjligt om jag byggde min identitet på något som hände för 12 år sedan.
Citera
2024-11-03, 19:10
Medlem
Citat:
Jag håller med helt...absolut att hon har autism och EIPS

Autism och EIPS har hon garanterat, titta bara på hennes ansiktsuttryck hur lustig hon ser ut när hon blir fotad (gör en ful min eller tittar bort). Obs jag ser samma beteende från Belle så nog går bokstavskombinationerna i arv.

Förövrigt creepy hur hon hyllade han med ögonbrynen i PPD när han fyllde år.

Också creepy bild när hon pressat ner stackars Belle med tvång, i en pumpa och fotograferat.

Nej, Linn borde låsas in på psyk eller placeras på ett spinnhus resten av livet. Usch, detta måste ske omgående.
Citera
2024-11-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Autism och EIPS har hon garanterat, titta bara på hennes ansiktsuttryck hur lustig hon ser ut när hon blir fotad (gör en ful min eller tittar bort). Obs jag ser samma beteende från Belle så nog går bokstavskombinationerna i arv.

Också creepy bild när hon pressat ner stackars Belle med tvång, i en pumpa och fotograferat.

Nej, Linn borde låsas in på psyk eller placeras på ett spinnhus resten av livet. Usch, detta måste ske omgående.

Du må överdriva en smula, men hon är absolut en jävligt skum och udda person. Och ja, hon har nog inte alla hemma.
Citera
2024-11-04, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Men hur trashigt ser det inte ut hemma hos henne? Det ligger alltså godispapper slängt på barnens golv? Linn som bestämt hävdat att hennes barn inte gillar godis.

Vet inte vad som är trashigast, att Linn skulle sitta i barnens rum och slänga godispapper på golvet lite hur som helst? Eller att hon låter sin tvååring sitta på golvet i sitt rum och käka godis och slänga pappret på golvet? Herregud, så fort det inte är stageade bilder och filmer så ser man direkt vilken slarvpelle hon är

Nu var det ju ett tag sedan. Men det var när någon av hennes vänner (eller f.d. vän, tror det var A), som hade knäppt en bild hemma hos henne som lades upp på story. Totaaaalt kaos med skit på golvet!
Citera
2024-11-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Jag skulle kunna satsa typ allt jag äger på att hon har någon grad av autism (balansen och svårt med sociala koder, samt att hon ogillar ögonkontakt med kameran).

Men också EIPS / borderline, då hon prickar in mycket av det. Speciellt att vara känslostyrd, skaffa barn fort med folk, verkar uppleva en inre tomhet (ska alltid ha hjälp med barnen, ska alltid prata om hur hon inte ångrar barnen osv)

Tror absolut inte hon har borderline. Däremot autism eller liknande tror jag absolut, hon verkar som en extremt tom människa som bara existerar. Ingen humor eller så.
Men tror inte borderline som sagt då det innefattar depressioner och suicidtankar osv. En tuff diagnos, hon verkar ju ändå må bra.
Citera
2024-11-04, 15:34
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0

Sluta dra in barnen i allt. Det finns en anledning till att mycket små barn,som B,inte diagnostiseras.
Citera
2024-11-04, 16:38
Medlem
Är hon kvar i Örebro, var det ingen som ville leka med genre i Stockholm idag...
Citera
2024-11-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonpej
Tror absolut inte hon har borderline. Däremot autism eller liknande tror jag absolut, hon verkar som en extremt tom människa som bara existerar. Ingen humor eller så.
Men tror inte borderline som sagt då det innefattar depressioner och suicidtankar osv. En tuff diagnos, hon verkar ju ändå må bra.
EIPS (tidigare borderline) behöver inte innefatta depressioner, nej. Precis som vid t.ex autism så är det är inte ovanligt med samsjuklighet, men det behöver inte föreligga.
Citat:
Är hon kvar i Örebro, var det ingen som ville leka med genre i Stockholm idag...
För att vara i arbetssyfte så är stockholmsresorna väldigt styrda av det sociala umgänget, måste jag säga. Den senaste tiden verkar ju den nya bästisen A ha följt med frekvent, hur det nu går ihop för någon som inte arbetar som influencer. Nu delar väl dock L bostad med någon i Stockholm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in