Citat:
Ursprungligen postat av
Enenenenen
Nu menade jag absolut att Linn uppdaterar om garderoben.
Skulle det handla om en hel dag och detta inte framgår på sociala medier så ja, då kan man absolut börja ifrågasätta om det är arbete. Men så var inte fallet denna gång, eller hur?
nej exakt, fattade du menade så, tog bara upp det som ett exempel.
Men hur som helst, det är väldigt luddiga regler kring influensers tycker jag. För man har ju som sagt rätt till rast o dylikt. Om man då sitter i en bubbelpool eller i ett personalrum är skitsamma,
Men rent generellt så är inte tex spa okej bara för att man delar en story från det, det är vad min poäng är, om hon var där vi säger 2 timmar, och uppdaterar en story i början från deras spa sen ingen mer uppdatering så är det inte okej, även fast hon är influenser. Om hon inte satt i bubbelpoolen och jobbade samtidigt d.v.s eller uppdaterade kring spa-dagen, regelbundet.
Det är samma sak om hon skulle gå på gym, hon lägger ut en bild på morgonen utanför gymmet, sen hänger hon på gymmet med en polare o snackar skit hela dagen utan att jobba så räknas inte det som jobb heller bara för att hon la ut en story på morgonen att hon är på gym.