2024-05-14, 22:02
Medlem
MissTrisstesss avatar
Funderar över vad hon kan skriva i ett kommande CV.
Typ: jag gick estet, fick i ..eh...ung ålder några snabba barn med lite olika killar inom kort, fläkte ut mej å mina fadäser på sociala medier, stal lite tips å trix från andra konton, levde lite varannanvecka å festade i STHLM när drömmen om kärnfamilj falerade.
Satsade stenhårt på fika, shopping å events när jag var barnledig i hopp att andra influencers skulle kunna rädda mej..
Jag är en powerwomen som gärna insprirerar andra.

Som följare är detta vad jag ser.
Kan tänka mig som arbetsgivare ser det ännu värre ut.
Citera
2024-05-15, 17:44
Vi kan ju konstatera att toxic bara är Linns förnamn. Hon är en såndär högstadietjej som är anledningen till att många tjejer inte litar på andra tjejer. Otroligt manipulativ och egoistisk med noll självinsikt eller ens respekt för andra människor. Som sagt, toxic är bara förnamnet. Förutom alla negativa kvaliteer får ju en framtida arbetsgivare bara problem med en sån som Linn i och med att de alltid är inblandade i tisslande och tasslande, drama, rykten etc precis sån stämning en arbetsgivare inte vill ha och varför många tjejer får lida framför killas framgång, för att tjejer som Linn finns (och hörs mest och tyvärr därför drar med sig många andra tjejer över kanten så att säga)
Citera
2024-05-15, 20:27
Medlem
För att ha fött 3 barn o inte tränar har hon ändå en fin kropp!
Citera
2024-05-15, 20:41
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Hon är ung och tycks alltid ha varit normalviktig. Oddsen är på hennes sida, än så länge.
Citera
2024-05-15, 20:57
Medlem
drinksareonmes avatar
Lägger upp en rejäl rövbild för att visa att sommaren är här.
Citera
2024-05-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Lägger upp en rejäl rövbild för att visa att sommaren är här.

Citera
2024-05-15, 23:55
Medlem
Katciu88s avatar
Linnsan lägger ut en fin rumpbild som lockbete för pappsen nr 4! Jag tror hon måste få många napp? Kom igen nu, vi behöver att nått händer!
Citera
2024-05-16, 01:53
Medlem
Citat:
Ser man till hennes mamma kommer det nog ändras med åldern.
Citera
2024-05-16, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Ser man till hennes mamma kommer det nog ändras med åldern.
Ja precis, i den åldern hon är i nu- under 35år har de flesta bra ämnesomsättning och återhämta sig efter graviditet fort. Det gjorde även jag. Men sen händer något med mångas kroppar från 35 och uppåt 😊
Citera
2024-05-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Sedan runt årsskiftet är det betydligt mindre fokus på T, vilket i min åsikt är bra. T har trots allt börjat i skola nu, där många av i synnerhet dom äldre barnen själva har sociala medier. Däremot tycker jag att J förekommer betydligt mer frekvent på L:s instagram numera. Däremot håller jag med i att det är betydligt mindre fokus på familjeliv, hon har tappat sin nisch. Men om det innebär mindre exponering av barnen så är det bara bra.
Ja precis dock tror jag inte det är för barnens skull utan för att hon helt enkelt prioriterar annat, kanske svårigheter med anknytning faktiskt. Mycket har förändrats i hennes liv. Värsta är OM hon skjuter bort dem emotionellt.
Citera
2024-05-16, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Ja jag har tänkt på det också..förut var det snodda pysseltips och mamma hacks..
Nu verkar det som att hon lever för sina Stockholmsveckor...hon hinner ju knappt lämna barnen på måndag morgon innan hon kastar sig iväg till Stockholm för att fika och luncha med pappapappaadlink och hennes tillfälliga tjejbästis..
Ja precis! Jag tror relationen blir störd till barnen, möjligt att hon bara vill få den veckan överstökad så hon kan leva sitt "roliga' liv i Stockholm. Man känner inte av någon särskild relation mellan henne och barnen, nu handlar allt om henne...
Citera
2024-05-16, 11:52
Citat:

absolut, synd bara att personligheten är så ful och elak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in