2024-03-19, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Men varför vill ni förstöra hennes leverbröd? Hon gjorde ett misstag..
Det har ju inte med hennes levebröd att göra, det får hon väl fixa på samma sätt som alla andra, genom att jobba.

Det handlar ju om respekt för
1. Personer som utsätts för hennes mobbing
2. Hennes följare som på gruppnivå troligen inte är de skarpaste besticken i lådan och inte kan bedöma sånt som sanning och trovärdighet i hennes reklam utan kanske lägger pengar de inte har på skit de inte behöver.
Citera
2024-03-19, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Det har ju inte med hennes levebröd att göra, det får hon väl fixa på samma sätt som alla andra, genom att jobba.

Det handlar ju om respekt för
1. Personer som utsätts för hennes mobbing
2. Hennes följare som på gruppnivå troligen inte är de skarpaste besticken i lådan och inte kan bedöma sånt som sanning och trovärdighet i hennes reklam utan kanske lägger pengar de inte har på skit de inte behöver.

Ja det är nästan lika illa som mobbingen för hon gör så många samarbeten med saker hon aldrig testat eller står bakom på äkthet. Det är så falskt o elakt med tanke på att hennes följare med största sannolikhet inte är vuxna kvinnor, tror inte så många män följer henne, utan det är unga tjejer som inte är fullt utvecklade i hjärnan utan kan luras till vad som helst. Det stör mig oerhört att hon inte testar o använder sina produkter som hon gör reklam för, ja förutom de där pop pyjamasarna som hon tvingar på både barn o män.
Citera
2024-03-19, 16:21
Medlem
geek12s avatar
Jollyroom var väldigt tacksamma att jag upplyste dom om detta. De kommer agera så snabbt de kan
Citera
2024-03-19, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jollyroom var väldigt tacksamma att jag upplyste dom om detta. De kommer agera så snabbt de kan
Bra jobbat! Hoppas det här leder till att Linn blir lite ödmjuk...men det är väl att ha för stora förhoppningar
Citera
2024-03-19, 16:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Bra jobbat! Hoppas det här leder till att Linn blir lite ödmjuk...men det är väl att ha för stora förhoppningar
Man får hoppas det, hon ska åtminstone först o främst be offentligt om ursäkt för hennes mobbning mot den utsatta tjejen. Så mycket fel i det där, och att hon själv inte har en plattform hon kan försvara sig på.

Hon får anmäla mig gärna. jag gör lika lite brott som bloggbevakning gör när hon rapporterar när influensers inte reklammärker sina samarbeten.
Citera
2024-03-19, 16:44
Medlem
Incendios avatar
Rätt kul att hon, när hon gör reklam för duettsångar-paret, bara visar klipp när bögen sjunger
Citera
2024-03-19, 17:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Rätt kul att hon, när hon gör reklam för duettsångar-paret, bara visar klipp när bögen sjunger

Tänkte också på det, väldigt kul. Johan sjunger bra och har kanske fått en och annan förfrågan men då bara han och inte att han och Linn ska sjunga. Är syftet med duetterna att håna Linn? Han måste ju höra att det låter illa när Linn sjunger så varför sjunga med henne och lägga upp det hela för allmän beskådan.
Citera
2024-03-19, 17:05
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Men man blir ju nyfiken varför dem tog bort från sina egna Instagrams. Reklamen låg ju inte ens vecka och det är ju inte alla följare som följer "palettbladsmamman" och även det kontot är inte direkt uppdaterat, där står det att hon fortfarande håller på och pluggar till florist🤔
De ska ju satsa på att sjunga på bröllop istället …
Citera
2024-03-19, 17:08
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja hon får jättegärna polisanmäla mig. Jag skriver till alla från mitt andra konto på instagram så det krävs lite jobb för polisen att spåra mig, sen vilket brott har jag gjort 😂😂 jag skriver inget elakt i mailen

Skriver i stil med att hur kan ni stå bakom uttalanden som detta ( bild på hennes story ) och ni som ett seriöst företag måste ju ta avstånd från sådana uttalanden och avsluta eventuella samarbeten.

Det är liksom inte ett brott att upplysa företagen om vad deras influensers håller på med.
Om hon skulle dra förtal-kortet så lyfter hon ju också automatiskt att hon själv faktiskt ägnade sig åt förtal när hon lade ut det där om den tjejen …
Citera
2024-03-19, 17:10
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Vad har jag missat.. någon som hann skärmdumpa?

Hur jävla korkad är hon egentligen, hon vägrar se sina egna fel och brister..inte konstigt att hon är singel..
Tänk när hon hamnar i konflikt med barnen hur går det då..som förälder händer det ju att man får erkänna och be om ursäkt för att man överreagerat, fattat fel osv det kommer nog ofelbara Linn aldrig göra
Ja det är nästan synd att hon inte lär vara kvar i offentligheten sen när hon har tre tonårsdöttrar. För det vore himla intressant att se.
Citera
2024-03-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Hah vad hände där. Undra om det blir block om man frågar.

Edit den ligger kvar på "palletbladsmamman".

Man kan iaf på Linns sida Ggå via en länk till deras palettskola.
Citera
2024-03-19, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja då får hon väl skaffa sig ett hederligt jobb och få en inkomst på såsätt. Det Linn gjorde mot den andre tjejen är fruktansvärt och det bör lyftas fram hur hon beter sig. Varför ens dra upp och smutskasta en klasskompis sådär och som dessutom var för 7-8 år sedan. Linn ljuger, gör banala och dåliga samarbeten, där hon också ljuger och hon är elak.

Hon betalar mer skatt än du.. sen att du är sur för att du har en dålig lön och måste slita häcken av dig varje dag, medan Linn bata behöver ta en bild till ett samarbete och går ut 30 tusen, det är inte hennes problem. Det är ditt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in