2024-05-13, 23:22
Medlem
Men snaaaaaaark, hur många ”alla hade fördomar när jag blev gravid som 18 (egentligen 19)-åring”-inlägg kan man spy ut egentligen. Snacka om brist på content
Citera
2024-05-14, 02:31
Medlem
Storyn där hon visar bilder på hur hon tycker att en kille ska se ut....jösses..är hon 14 år och snackar killar med bästisen eller? Hur kan man vara så omogen vid en ålder av 26 år..hon har ändå tre barn, tre olika samboförhållanden bakom sig och varit förlovad 2? Gånger....ändå är hon som en liten tonåring i huvudet...och klär sig som ett barn.. när ska Linn bli vuxen tro...
Citera
2024-05-14, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Men snaaaaaaark, hur många ”alla hade fördomar när jag blev gravid som 18 (egentligen 19)-åring”-inlägg kan man spy ut egentligen. Snacka om brist på content
Snacka om övertro på sin egen betydelse. De flesta brydde sig nog inte för fem öre. Sånt händer ju varje dag i bruksorter som Frövi.
Citera
2024-05-14, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Storyn där hon visar bilder på hur hon tycker att en kille ska se ut....jösses..är hon 14 år och snackar killar med bästisen eller? Hur kan man vara så omogen vid en ålder av 26 år..hon har ändå tre barn, tre olika samboförhållanden bakom sig och varit förlovad 2? Gånger....ändå är hon som en liten tonåring i huvudet...och klär sig som ett barn.. när ska Linn bli vuxen tro...
Det är kanske dags att börja fästa vikt vid annat än utseende.
Citera
2024-05-14, 11:51
Medlem
Har märkt att hon nästan aldrig skriver om barnen längre. Tror hon har kommit ifrån mammalivet ganska mycket nu när hon ska göra "karriär" i Stockholm.
Citera
2024-05-14, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Har märkt att hon nästan aldrig skriver om barnen längre. Tror hon har kommit ifrån mammalivet ganska mycket nu när hon ska göra "karriär" i Stockholm.
Ja jag har tänkt på det också..förut var det snodda pysseltips och mamma hacks..
Nu verkar det som att hon lever för sina Stockholmsveckor...hon hinner ju knappt lämna barnen på måndag morgon innan hon kastar sig iväg till Stockholm för att fika och luncha med pappapappaadlink och hennes tillfälliga tjejbästis..
Citera
2024-05-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Sedan runt årsskiftet är det betydligt mindre fokus på T, vilket i min åsikt är bra. T har trots allt börjat i skola nu, där många av i synnerhet dom äldre barnen själva har sociala medier. Däremot tycker jag att J förekommer betydligt mer frekvent på L:s instagram numera. Däremot håller jag med i att det är betydligt mindre fokus på familjeliv, hon har tappat sin nisch. Men om det innebär mindre exponering av barnen så är det bara bra.
Citera
2024-05-14, 14:38
Medlem
Lingonpinglans avatar
Satan i gatan vad tråkig hon är just nu.
Alla inlägg inleds med; ”tänk att lilla jag när jag var 18…blablabla”
Skit i det nu liksom, alla har varit yngre och alla blir vi äldre Linn, jäkligt tradigt med hennes åldersnoja
Citera
2024-05-14, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Sedan runt årsskiftet är det betydligt mindre fokus på T, vilket i min åsikt är bra. T har trots allt börjat i skola nu, där många av i synnerhet dom äldre barnen själva har sociala medier. Däremot tycker jag att J förekommer betydligt mer frekvent på L:s instagram numera. Däremot håller jag med i att det är betydligt mindre fokus på familjeliv, hon har tappat sin nisch. Men om det innebär mindre exponering av barnen så är det bara bra.
Tänker att det har att göra med att J ska få ett syskon hos pappan och att hon måste visa hur viktig J är för henne eftersom G och I verkligen fokuserar på J på ett helt annat sätt. Dessutom när hon inte kan "outa" T lika mycket så måste hon använda nån annan av barnen...
Citera
2024-05-14, 16:27
Medlem
Nu ska jag kolla in i min spåkula, jag ser att inom nån vecka eller 2 så kommer Linn lägga upp bilder från keiser (fotografen i Linköping) på sig själv och/eller sina 3 prinsessor och skriva hur underbart livet är, hon har också nu tappat följare så ser också att inom snar framtid kommer hon göra inlägg där hon skänker bort presentkort/gåvor i värde för 25 000🫣
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-05-14 kl. 16:29.
Citera
2024-05-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Hon har kanske insett att familjeliv aldrig varit riktigt hennes nisch på sociala medier. Att det inte är det som håller hennes följare kvar.
Citera
2024-05-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Nu ska jag kolla in i min spåkula, jag ser att inom nån vecka eller 2 så kommer Linn lägga upp bilder från keiser (fotografen i Linköping) på sig själv och/eller sina 3 prinsessor och skriva hur underbart livet är, hon har också nu tappat följare så ser också att inom snar framtid kommer hon göra inlägg där hon skänker bort presentkort/gåvor i värde för 25 000🫣
Allt jag någonsin kunnat drömma om kommer det att stå till fotona...eller att livet blir inte alltid som tänkt men det har gett mig mina fina flickor...mina barn betyder allt för mig...typ så..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in