2025-03-28, 16:30
Medlem
Jag fattar inte hur PPD fortfarande kan vara vänner med henne? Hur accepterar man det här beteendet? Men iofs är det ju dom hon hängt med när hon ”jobbat” i Sthlm och lämnat S med B varannan vecka så dom har väl vetat om vad hon hållit på med hela tiden.
Citera
2025-03-28, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Jag fattar inte hur PPD fortfarande kan vara vänner med henne? Hur accepterar man det här beteendet? Men iofs är det ju dom hon hängt med när hon ”jobbat” i Sthlm och lämnat S med B varannan vecka så dom har väl vetat om vad hon hållit på med hela tiden.

Dom har ju hjälpt Linn med att leta Tinderdejt. Så de är nog väl medvetna om vad Linn sysslar med.
De skrattar nog bakom ryggen på Linn pga hennes omogna beteende.
Citera
2025-03-28, 16:43
Medlem
Citat:
De har absolut vetat, en av dem skulle ju sköta hennes tinderkonto bl a. Misstänker att deras roll i den här obegripliga soppan är större än vad som framkommit. Mer lär komma fram.
Citera
2025-03-28, 17:04
Medlem
Nån mer som reagerade på att Linn rätt nyligen i en story eller om det va nån reklam satt o räknade upp saker som hänt sista året o hon säger: Jag blev utsatt för ett sexuellt övergrepp.

Har hon gått ut med det innan mer utförligt på sina sociala medier? Det behöver man ju absolut inte göra så klart! Men tyckte det va så konstigt om det är första gången o hon bara klämmer in det i en mening i en story o sen ingenting.
Citera
2025-03-28, 17:15
Medlem
Istället för att bemöta kritiken och ta ansvar för sina handlingar, så fortsätter L som att inget har hänt. Här får vi en hel video när hon packar ljus: https://www.tiktok.com/@tiingelinnfamily/video/7486861430759787778

Jag undrar dock om hon även denna gång kommer kunna ducka stormen utan att bli canceled. Förhoppningsvis bir hon så illa tvungen att bemöta den.
Citera
2025-03-28, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
De har absolut vetat, en av dem skulle ju sköta hennes tinderkonto bl a. Misstänker att deras roll i den här obegripliga soppan är större än vad som framkommit. Mer lär komma fram.

Hon kanske har kört någon historia att dom inte alls är ihop utan att han får bo där för Belles skull och att hon aldrig sagt att dom är ett par igen eller något åt sina vänner.
Citera
2025-03-28, 17:23
Medlem
Citat:
Hon kanske har kört någon historia att dom inte alls är ihop utan att han får bo där för Belles skull och att hon aldrig sagt att dom är ett par igen eller något åt sina vänner.
Ja, fast de närmaste måste ju ändå ha sett båda sidorna av Linns dubbelliv. Hennes mamma, som verkar vara med och hjälpa Linn titt som tätt? Hennes syrra? Grannar? Simons kompisar i Luleå? Hans pappa? Någon av alla dessa måste väl ha sett att Linn inte alls bara låtsades vara singel på sociala medier, utan att hon faktiskt agerade som om hon var singel på riktigt? Och förmedlat det till S? För det gör man väl om man märker att en närstående blir bedragen av vad han tror är en partner?
Citera
2025-03-28, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Ja, fast de närmaste måste ju ändå ha sett båda sidorna av Linns dubbelliv. Hennes mamma, som verkar vara med och hjälpa Linn titt som tätt? Hennes syrra? Grannar? Simons kompisar i Luleå? Hans pappa? Någon av alla dessa måste väl ha sett att Linn inte alls bara låtsades vara singel på sociala medier, utan att hon faktiskt agerade som om hon var singel på riktigt? Och förmedlat det till S? För det gör man väl om man märker att en närstående blir bedragen av vad han tror är en partner?

Absolut, men blir man manipulerad av sin partner och dessutom är kär så avfärdar man väl det med att det skulle se ut som att hon var singel på sociala medier. Jag förstår honom då jag själv blivit manipulerad och ljugen för och man tror aldrig att en annan människa kan vara så kall, egoistisk och elak.
Citera
2025-03-28, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nån mer som reagerade på att Linn rätt nyligen i en story eller om det va nån reklam satt o räknade upp saker som hänt sista året o hon säger: Jag blev utsatt för ett sexuellt övergrepp.

Har hon gått ut med det innan mer utförligt på sina sociala medier? Det behöver man ju absolut inte göra så klart! Men tyckte det va så konstigt om det är första gången o hon bara klämmer in det i en mening i en story o sen ingenting.

Här undrar man ju, någon som vill tipsa bloggbevakning? För enligt Simon var de ju ihop, samtidigt som hon säger att hon var utsatt för ett övergrepp. Ljuger hon, blev hon utsatt av Simon eller var hon otrogen och blev utsatt? Fruktansvärt oavsett, men värsta är att ljuga om det…
Citera
2025-03-28, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Folk har igen frågor om Simons frågestund så snart lär hon ta bort kommentarfunktionen på det inlägget också 🥲
Alla frågor om S är raderade.
Citera
2025-03-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Alla frågor om S är raderade.

Hon har under hela dagen tagit bort kommentarer och sen tillkommer nya. Men ja nu verkar inte finnas någon men lär komma mer senare.
Citera
2025-03-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Här undrar man ju, någon som vill tipsa bloggbevakning? För enligt Simon var de ju ihop, samtidigt som hon säger att hon var utsatt för ett övergrepp. Ljuger hon, blev hon utsatt av Simon eller var hon otrogen och blev utsatt? Fruktansvärt oavsett, men värsta är att ljuga om det…
Bloggbevakningen skrev igår om det S skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in