Citat:
Ursprungligen postat av
starx
Hon fick ju skit för att hon kastat sig in i ett förhållande där ett barn var inblandat och för att hon blev gravid fort. Tycker det är helt befogat men att hon var ledsen och upprörd är ju helt förståeligt. Men må hända att hon har svårt att göra rätt nu men det är en rävsax hon tyvärr satt sig i själv.
En del av mig tror inte hon var speciellt upprörd då heller utan snarare enbart upprörd över att hon blivit dumpad och att Gabbe då raserat hennes prinsessvärld. För mig känns det dessutom alltid falskt och spelat när någon lägger upp videos där de gråter, är som att de enbart är för att få symptier. Sen var hon såååå ledsen och var verkligen inte sugen på att dejta... tre månader senare har hon i princip blivit sambo med Simon...
Hade hon varit ledsen på riktigt och ärlig skulle jag ha jag full förståelse och sympati för henne. Nu är det antagligen totalt oberörd där hon vill skylla allt på Simon och få det till att hon är stark eller arrangerade "gråtvideos" där hon är det största offret någonsin. Finns inga mellanlägen