2023-07-12, 09:02
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Inte lätt för Linn att göra rätt. Hade hon gråtit så hade ni kritiserat det istället.
Det finns mycket att kritisera Linn för. Men det blir ju ganska komiskt och icke trovärdigt när hon seriöst ska få kritik för att hon för en gångs skull hanterar en separation på ett rimligt sätt.
Eller ja. Rimligt efter att det blev officiellt. Innan dess var ju agerandet från bådas sida väldigt märkligt.

Hade inte tyckt det var ett dugg konstigt om hon var ledsen. När hon gjorde slut med Gabbe och la ut sin video och grät tyckte jag faktist väldigt synd om henne. Det är sympatiskt att visa känslor när något sådant händer. Nu vet jag ju inte ett dugg om hur ledsen hon är. Men tycker beteendet som hon visar är illavarslande.
Citera
2023-07-12, 09:04
Medlem
Älskar faktumet att hon nu gör reklam för brun utan sol och skriver att den aldrig blir fläckig. Har hon sett bilder på sig själv eller?
Tror att det kommer bli svårt för henne att träffa någon ny. Eller iaf någon bra. Vem ger sig frivilligt in i hennes liv liksom? Då måste individen i fråga ha någon form av baktanke.
Stackars barn.
Citera
2023-07-12, 09:30
Medlem
Undrar på riktigt vad killarna ser i Linn?

Hon är inte allmänbildad. Inte smart. Inget liv i henne. Inte snygg. Flintskallig. Rör sig konstigt och pratar bebisspråk.

Helt obegripligt.
Citera
2023-07-12, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Den där L fick första barnet vid 17. Hennes mamma fick henne vid 19. Var Linns mamma också ung när hon fick Linn? Jag tror absolut Linn ser upp till L.
Linns mamma var 26 år när Linn föddes.
Tror också Linn ser upp till denna Lia. Tittade in på hennes Instagram. Flickan fick alltså första barnet när hon var 16 år och 10 månader och andra 14 mån senare! Det finns artiklar om henne och den 6 år äldre pojkvännen Jonas där hon hävdar att båda barnen är planerade! Vad är det för 22-åring som planerar att skaffa barn med sin flickvän som precis slutat nionde klass???
Citera
2023-07-12, 09:45
Medlem
Ingen som haft Linn som elev, eller klasskamrat, i skolan och kan berätta något om det?
Citera
2023-07-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Hade inte tyckt det var ett dugg konstigt om hon var ledsen. När hon gjorde slut med Gabbe och la ut sin video och grät tyckte jag faktist väldigt synd om henne. Det är sympatiskt att visa känslor när något sådant händer. Nu vet jag ju inte ett dugg om hur ledsen hon är. Men tycker beteendet som hon visar är illavarslande.

Kan säga att hon fick ganska mycket skit när det tog slut med Gabbe
Citera
2023-07-12, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Tror också Linn ser upp till denna Lia. Tittade in på hennes Instagram. Flickan fick alltså första barnet när hon var 16 år och 10 månader och andra 14 mån senare! Det finns artiklar om henne och den 6 år äldre pojkvännen Jonas där hon hävdar att båda barnen är planerade! Vad är det för 22-åring som planerar att skaffa barn med sin flickvän som precis slutat nionde klass???

Troligen var de tillsammans ett tag innan hon blev gravid som 16 åring också, blir lite fundersam vad en vuxen 20 åring ser hos ett 14 årigt barn.
Citera
2023-07-12, 10:04
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Kan säga att hon fick ganska mycket skit när det tog slut med Gabbe
Hon fick ju skit för att hon kastat sig in i ett förhållande där ett barn var inblandat och för att hon blev gravid fort. Tycker det är helt befogat men att hon var ledsen och upprörd är ju helt förståeligt. Men må hända att hon har svårt att göra rätt nu men det är en rävsax hon tyvärr satt sig i själv.
Citera
2023-07-12, 10:08
Medlem
Den här Lia studerar till sjuksköterska.

Hon är ju allt Linn vill vara?

Kärnfamilj, ung mamma som 16 åring (på riktigt, tycker inte det är så speciellt att bli mamma när man nästan är 20 år som Linn) . En ishockey kille som spelar i norska landslaget, sen är hon väldigt söt också.
Citera
2023-07-12, 10:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Känns inte helt sunt nej
Citera
2023-07-12, 10:12
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Undrar på riktigt vad killarna ser i Linn?

Hon är inte allmänbildad. Inte smart. Inget liv i henne. Inte snygg. Flintskallig. Rör sig konstigt och pratar bebisspråk.

Helt obegripligt.
Som ung och smal och blond attraherar man helt krasst ofta en del likadeles unga män. Det är inget unikt och hon lockar nog inte fler än de flesta andra (utöver några som gärna vill synas på sociala medier). Det som skiljer henne från de flesta andra unga smala blonda tjejer är att hon väljer att skaffa barn och köra det racet med typ varenda en av dessa unga män hon träffar.
Citera
2023-07-12, 10:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Hon fick ju skit för att hon kastat sig in i ett förhållande där ett barn var inblandat och för att hon blev gravid fort. Tycker det är helt befogat men att hon var ledsen och upprörd är ju helt förståeligt. Men må hända att hon har svårt att göra rätt nu men det är en rävsax hon tyvärr satt sig i själv.

En del av mig tror inte hon var speciellt upprörd då heller utan snarare enbart upprörd över att hon blivit dumpad och att Gabbe då raserat hennes prinsessvärld. För mig känns det dessutom alltid falskt och spelat när någon lägger upp videos där de gråter, är som att de enbart är för att få symptier. Sen var hon såååå ledsen och var verkligen inte sugen på att dejta... tre månader senare har hon i princip blivit sambo med Simon...

Hade hon varit ledsen på riktigt och ärlig skulle jag ha jag full förståelse och sympati för henne. Nu är det antagligen totalt oberörd där hon vill skylla allt på Simon och få det till att hon är stark eller arrangerade "gråtvideos" där hon är det största offret någonsin. Finns inga mellanlägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in