2023-11-14, 17:44
Det tycks, om han nu är nye killen, som att hon skaffat sig en ”typ”. Jag ser stora likheter med hur S såg ut när de nyss träffats. Fast utan skägg då.
Citera
2023-11-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Eftersom genomsnittsåldern för tjejer som heter Alva är ca tio år får vi väl anta att även denna stjärna gjort en Linn och börjat kläcka ungar så fort skolan tog slut, och därför inte hunnit med något annat.
Dom är väl lika gamla Linn och Alva, "de har ju varit bästisar hela livet" säger Linn
Citera
2023-11-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det tycks, om han nu är nye killen, som att hon skaffat sig en ”typ”. Jag ser stora likheter med hur S såg ut när de nyss träffats. Fast utan skägg då.

Det tycker jag inte, den här killen ser mer bad boy ut det har väl aldrig Simon varit?
Citera
2023-11-14, 18:43
Citat:
Ursprungligen postat av Diidiikong
Då förstår man varför det plötsligt blev så bråttom att ”flytta” till Stockholm! 😅

MEN NEJ LINN HERREGUD MÄNNISKA VAD ÄR FEL PÅ DIG KAN NÅGON STOPPA HENNE!!!!!! REDAB INTRODUCERAD FÖR BARNEN DÅ?! STACKARS BARN STACKARS STACKARS STACKAS
Citera
2023-11-14, 18:53
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
MEN NEJ LINN HERREGUD MÄNNISKA VAD ÄR FEL PÅ DIG KAN NÅGON STOPPA HENNE!!!!!! REDAB INTRODUCERAD FÖR BARNEN DÅ?! STACKARS BARN STACKARS STACKARS STACKAS

Tagga ner.
Citera
2023-11-14, 18:56
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Det tycker jag inte, den här killen ser mer bad boy ut det har väl aldrig Simon varit?

Nya killen har gjort en del äventyr i sitt liv. Att Linn är så dum att hon tror att en äventyrar kille som behöver och måste ha mycket action i sitt liv kommer vilja ha ett liv med Linn som inte gjort ett skit i sitt liv, aldrig lämnat Sverige och heller aldrig lämnat sin lilla förort utan vara avlat på och avlat på massa barn med olika män och har inte en enda story att berätta.. hur dum får man va.
Nya killen kan säkert utsätta henne för kvinnovåld och hot.. han ser tuff ut och gillar att bestämma vad det ser ut som. Hon är på farligt vatten nu det kan jag lugnt säga
Citera
2023-11-14, 19:00
Citat:
Jag tycker de har gemensamma ansiktsdrag, är båda ljushåriga, vältränad kropp (det ändrades snabbt för S), är rätt lika varandra i synnerhet i keps.
Citera
2023-11-14, 19:19
Medlem
Citat:

Linn har ju tidigare skrivit om att hon gillar "fuckboys" utseende.
Citera
2023-11-14, 19:25
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Fast hur påverkar det dig? Chilla liksom, vill hon ta dumma beslut så låt henne.
Citera
2023-11-14, 19:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Fast hur påverkar det dig? Chilla liksom, vill hon ta dumma beslut så låt henne.

Det påverkar hennes barn negativt och är detta hennes nya "mitt livskärlek" kommer det ett nytt kärleksbarn sen höst/tidig vinter 2024 som också kommer bli drabbad
Citera
2023-11-14, 19:43
Medlem
Hon fick frågan om Onlyfans.
Det skulle hon AAaaaaaaldrig göra.
Vad är skillnaden på OF o hennes underklädersbilder hon lägger upp lite då o då?
Citera
2023-11-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tycker de har gemensamma ansiktsdrag, är båda ljushåriga, vältränad kropp (det ändrades snabbt för S), är rätt lika varandra i synnerhet i keps.
Han är verkligen otroligt lik Simon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in