2023-12-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Att följa Linn är ju som att titta på typ lyxfällan, det är egentligen inte roligt, man förfasas över deras dumhet, eller som att åka förbi en bilolycka, man vill inte titta men tittar ändå. Jag vet inte vad det är men det finns något hos människor som gör att vi blir nyfikna och vill veta mer.. själv när jag går in på Linns insta tänker jag -undrar vad människan lagt ut för iq-befriat inlägg idag? Jag är inte det minsta avundsjuk på Linn. Jag har ett liv jag trivs med en familj och ett givande jobb...men i stället för att titta på en fjantig dramaserie kollar jag på Linns insta...ungefär lika givande 😉
Exakt!
Citera
2023-12-13, 11:42
Medlem
Incendios avatar
Stackars Tindra. Hon ser mycket obekväm ut på lusse-klippet. Hon börjar ju närma sig åldern då mycket blir pinsamt.
Citera
2023-12-13, 12:05
Medlem
På riktigt att två vuxna systrar delar badkar å troligen nakna är ju fan helt sjukt
Citera
2023-12-13, 12:15
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Stackars Tindra. Hon ser mycket obekväm ut på lusse-klippet. Hon börjar ju närma sig åldern då mycket blir pinsamt.
Tänkte exakt samma!! Skulle aldrig plåga mitt barn på det viset, syns oerhört tydligt att hon inte uppskattar det.
Citera
2023-12-13, 13:38
Medlem
Riktigt plågsamt att se stackars Tindra som verkar vilja krypa ur skinnet.

Ingen är avundsjuk på vad hon utsätter sina barn för, om man känner nåt bör man känna sorg.
Citera
2023-12-13, 14:36
Medlem
Å sen det där pussandet som Linn uppmanar barnen till!! Undra om Linn å Fanny pussar på varandra
Citera
2023-12-13, 14:48
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brenneborken
På riktigt att två vuxna systrar delar badkar å troligen nakna är ju fan helt sjukt

Kom och tänka på Gareth Keenan i the Office och hans ultimata fantasi. 😁

” Two lesbians probably, sisters. I'm just watching.”
Citera
2023-12-13, 15:38
Medlem
Citat:
Å sen det där pussandet som Linn uppmanar barnen till!! Undra om Linn å Fanny pussar på varandra
Ja det är hemskt..och lägga ut dessa bilder på nätet också, usch. Jag fattar inte hur Linn tänker, det finns absolut inget gulligt i att barn pussar varandra, det är en handling uppmuntrad av vuxna, barn pussar inte varandra naturligt.
Citera
2023-12-13, 15:43
Medlem
Citat:

Snart kommer hon förtydliga när hon läst här att de ”självklart inte var nakna” med en bild på badkläder som torkar eller nått😂😂
Citera
2023-12-13, 16:30
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Hon vill ju visa på barnens bekostnad hur mycket de älskar varandra som syskon, och att det inte spelar någon roll att de är syskon till olika pappor.
Citera
2023-12-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Synd att säga att Tindra tindrar på luciafilmen. Svårt att säga om hon är övertalad att sitta still och sjunga och är lite putt över det eller om det är för att syskonen inte följer manus… Men hon ser nästan surare ut först och sen när syskonen börjar greja med annat kommer nästan ett litet leende fram 😅

Det här är ju ett exempel när hon använder barnen till content. Möjligtvis att Tindra skulle kunna be att bli filmad när hon sjunger/lussar, men Tindra förstår inte hur många 100 000 personer är, som Linn har i följare och förstod hon det skulle hon nog inte vilja att det visades för dom, utan mer mormor och morfar, farmor och farfar, kusiner, mostrar, fastrar, morbror, farbror etc. För att göra dom glada med hennes sång, det är så barn fungerar.
Tänkte också på det och på senaste tiden tycker jag Tindra verkat väldigt "ledsen" på filmer och bilder, precis som hon inte vill vara med...hoppas jag tolkat det hela fel för vill hon inte så borde hon inte behöva.
Citera
2023-12-13, 18:24
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Dom badar badkar ihop….you do the math…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in