2023-05-03, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Alltså oavsett vad man har för åsikter om kristaller - Linn är nog den minst spirituella och andliga människan i hela landet, att se henne lägga upp bilder på kristaller känns som ett skämt. 😅 Minns att hon tidigare år sagt att ”hålla på med kristaller skulle nog passa henne”.

Jag personligen är inte dragen till kristaller alls men andlighet beskriver jag som välbefinnande, vara i nuet och se bortom sitt ego, tre komponenter jag inte i ett enda universum hade beskrivit Linn med. 🙃

Linnsan har alltså varit förbi närmsta kristallbutik för att försöka ta till sig alla ”högre makter” som går för att behålla sin fasad och sitt förhållande med Simme vid liv genom kärleks kristaller osv
Citera
2023-05-03, 23:03
Medlem
Har följt Linn och denna tråd ett tag och ja, det är väl minst sagt fascinerande hela fenomenet Linn 🤣

Angående storleken på stövlar/strumpor så brukar strumpor sträcka sig över flera storlekar, t ex 21-24 (kan tänka mig att Belle har ~21 och Juvelia ~23) medan skor och stövlar har en storlek, och då är det ganska stor skillnad på 21 och 23.
Citera
2023-05-04, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karaoke.koalan
Linn igår: juvelia och Belle delar strumpor för dom har samma storlek!

Linn idag: omg hittade likadana stövlar till alla tjejer, till och med till Belle!

Om hon och juvelia har samma storlek, varför är det ”till och med till Belle” något att skriva?
Hon är verkligen helt fixerad vid barnens storlekar. Och ju mindre desto bättre! Tänk vad hemskt att växa upp i den andan och sen kanske bli lite överviktig i tonåren…
Citera
2023-05-04, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katthylla
Har följt Linn och denna tråd ett tag och ja, det är väl minst sagt fascinerande hela fenomenet Linn 🤣

Angående storleken på stövlar/strumpor så brukar strumpor sträcka sig över flera storlekar, t ex 21-24 (kan tänka mig att Belle har ~21 och Juvelia ~23) medan skor och stövlar har en storlek, och då är det ganska stor skillnad på 21 och 23.

Fast skor som finns i storlek 23/24 brukar också finnas i storlek 21. Det är inget häpnadsväckande direkt.
Citera
2023-05-04, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Hon är verkligen helt fixerad vid barnens storlekar. Och ju mindre desto bättre! Tänk vad hemskt att växa upp i den andan och sen kanske bli lite överviktig i tonåren…

Tycker bara det är fokus på att just J är så liten. Eller jag kanske har missat att hon pratar så här om T och Bs klädstorlekar.. Men hade J varit så liten som Linn påstår och ”bevisar” med PoP, som är väldigt stora i storlekarna, så hade BVC troligtvis gjort en orosanmälan…
Citera
2023-05-04, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Tycker bara det är fokus på att just J är så liten. Eller jag kanske har missat att hon pratar så här om T och Bs klädstorlekar.. Men hade J varit så liten som Linn påstår och ”bevisar” med PoP, som är väldigt stora i storlekarna, så hade BVC troligtvis gjort en orosanmälan…

Har varit ännu värre med T.
B tror jag hon fått ge upp med att påstå är liten för att det är alldeles för uppenbart att det inte är så
Citera
2023-05-04, 09:44
Avstängd
Tänk om hela den här jargongen Linn har, att vara lite som hon är osv. Tänk om hon är medveten om hur hon framstår och medveten om sina handlingar. Tänk om hon medvetet publicerar det hon gör, med vilje, för att kunna försörja sig på sociala medier.

Förstår ni hur jag menar?

Då skulle jag klassa henne som väldigt intelligent, bortsett från ungarna som publiceras i tid och otid.
Citera
2023-05-04, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion
Tänk om hela den här jargongen Linn har, att vara lite som hon är osv. Tänk om hon är medveten om hur hon framstår och medveten om sina handlingar. Tänk om hon medvetet publicerar det hon gör, med vilje, för att kunna försörja sig på sociala medier.

Då skulle jag klassa henne som väldigt intelligent, bortsett från ungarna som publiceras i tid och otid.
Med tanke på att ungarna publicerad jämt så skulle väl jag säga att den här teorin inte håller. Hon har ju byggt upp hela sin inkomst kring barnen. Och ganska efterblivet att skaffa barn för att fortsätta hålla uppe aktivitet
Citera
2023-05-04, 11:03
Medlem
Simon går på nån soppdiet för att han ska kunna spela för en annan klubb i höst. Går tydligen inte så bra i kumla att han vill byta klubb...
Citera
2023-05-04, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion

Om hon är narcissist, vilket många här verkar tro, så är hon medveten om vad hon gör.
Citera
2023-05-04, 11:05
Medlem
Om ni vill ha lite tips tips tips så är linnzan redo med sina adlinks
Citera
2023-05-04, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Om ni vill ha lite tips tips tips så är linnzan redo med sina adlinks

Ja det är märkligt att alla hennes följare ”frågar” saker som gör att hon kan länka och tjäna några extra kronor. Plus att allt som ”tipsas” har hon redan upplagt och klart sen tidigare. Nä vi går inte på denna Linnsan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in