2022-02-05, 21:50
Medlem
Linnsan kommenterade nu syster Fannys bild ”Ganska snygg, man blir som man umgås” …. hon är verkligen galet narcissistisk. 😳
Citera
2022-02-06, 10:12
Medlem
Omg.. Vad är det för kass florist-utbildning hon går egentligen..? Hur hon sätter ihop korgen i sitt senaste inlägg visar på att hon har noll koll 😵 Så antingen kass utbildning eller så har hon inte fattat något av den..
Citera
2022-02-06, 10:15
Medlem
MissTrisstesss avatar
Snubblade över ett litet klipp på youtube när Marcus å Linn ska köpa bröllopsringar.
Marcus kommentarer är obetalbara. Linns blickar kan döda.
Klippet är runt 2 min långt.
Uppenbart är att hon vill gifta sej för att få klä sej fint. Inte av kärlek å trygghet.

🤣
Citera
2022-02-06, 10:32
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Omg.. Vad är det för kass florist-utbildning hon går egentligen..? Hur hon sätter ihop korgen i sitt senaste inlägg visar på att hon har noll koll 😵 Så antingen kass utbildning eller så har hon inte fattat något av den..

Att hon är ganska mycket trög är väl ingen nyhet.
Citera
2022-02-06, 11:24
Medlem
Citat:

Ja vilken utbildning går hon egentligen? Hon svarar inte på den frågan iaf. Antingen är det ett kommande samarbete, något som inte är tillräckligt "fint" eller en lögn som det mesta.
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-02-06 kl. 11:30.
Citera
2022-02-06, 12:01
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Kul när två kommenterar att man inte ska använda sax utan snitta blommorna med kniv. Det är väl ändå ganska basic kunskap.
Citera
2022-02-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kul när två kommenterar att man inte ska använda sax utan snitta blommorna med kniv. Det är väl ändå ganska basic kunskap.
Hon har givetvis raderat dessa kommentarer nu!
Citera
2022-02-06, 17:17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Hon har givetvis raderat dessa kommentarer nu!

Ja jäklar det har hon, ingen ska komma och säga hur jag ska snitta mina blommor! Säkert blockat dem också.
Citera
2022-02-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ja jäklar det har hon, ingen ska komma och säga hur jag ska snitta mina blommor! Säkert blockat dem också.

Alltså det är såååå sjukt beteende! Kan inte FÖRSTÅ hur man kan filtrera hela sitt liv, ta bort kommentarer och blockera allt som inte passar.. Istället för att, som normalt folk hade gjort, besvara kommentaren med typ "Åh, tack för tips! Jag lär mig fortfarande och är glad för alla tips jag får för att bli bättre på mitt drömjobb." Men nej.. L är ju perfekt redan från början, så tips i kommentarerna måste ju bort för att inte fasaden ska rasa.. 🙄
Citera
2022-02-06, 18:00
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Alltså det är såååå sjukt beteende! Kan inte FÖRSTÅ hur man kan filtrera hela sitt liv, ta bort kommentarer och blockera allt som inte passar.. Istället för att, som normalt folk hade gjort, besvara kommentaren med typ "Åh, tack för tips! Jag lär mig fortfarande och är glad för alla tips jag får för att bli bättre på mitt drömjobb." Men nej.. L är ju perfekt redan från början, så tips i kommentarerna måste ju bort för att inte fasaden ska rasa.. 🙄

Ja det är helt bisarrt när man tänker efter.
Citera
2022-02-06, 18:12
Medlem
Hennes senaste vlogg.. jag orkar bara se små bitar i taget. Inleder med att hon har en tight klänning (ej mammakläder) i storle xs.

Iaf på slutet så läser hon upp en bröllopsinbjudan. Dels står det klädsel kavaj - vilket hon inte vet vad det innebär. Sedan ska bröllopet vara barnfritt. Linn tänker se till att få dispens för sin nyfödda unge. För att i nästa andetag säga att hon själv ska ha ett barnfritt bröllop med undantag av sina egna barn . För man vill ju inte någon annans barn skriker och förstör.
Senast redigerad av arline 2022-02-06 kl. 18:15.
Citera
2022-02-06, 18:44
Medlem
Citat:
Helt sjukt! Det var ju inte några elaka kommentarer eller personangrepp. Det är därför hon har så lite omvärldskunskaper eftersom hon aldrig kan ta till sig vad andra skriver. Hon ser allt som ett angrepp mot henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in