2023-07-20, 21:12
Medlem
Jag tror inte att det kommer att gå så bra det där företaget...att Simon fick så mycket respons på frågan om någon ville ha kost och träningsråd skulle jag ta med en nypa salt de flesta var nog faktiskt bara nyfikna och ville se hans svar...samma med antalet följare på nya sidan..nu när man sett vad det handlade om försvann det lilla intresset som fanns... jag har iallafall redan avföljt sidan.. han borde fokusera på att snarast skaffa nytt boende istället för snart flyttar en ny pung in..
Citera
2023-07-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Kan inte någon informera Simon om att han behöver reklammarkera reklam för egen verksamhet?
Någon som känner sig manad att riskerad att bli blockad?

Skickade över hans instagram till bloggbevakning. Hoppas att hon tar upp det
Citera
2023-07-20, 21:29
Medlem
Jag får inget förtroende för deras satsning.... Känns inte genomtänkt om de har diskuterat i 2 timmar.... De skriver att de har startat upp @traningokost nu, men sidan registrerades i augusti 2020.....

De har dessutom tagit bort höjdpunkten clients...

Jag förstår att Emil har haft sidan tidigare, men då kan de väl säga att de gör en nystart tillsammans....
Citera
2023-07-20, 21:39
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerix81
Jag får inget förtroende för deras satsning.... Känns inte genomtänkt om de har diskuterat i 2 timmar.... De skriver att de har startat upp @traningokost nu, men sidan registrerades i augusti 2020.....

De har dessutom tagit bort höjdpunkten clients...

Jag förstår att Emil har haft sidan tidigare, men då kan de väl säga att de gör en nystart tillsammans....

Sen att de har stavfel i sin prislista ser ännu mer oseriöst ut. Amitioner vet jag inte vad det är iaf!
Citera
2023-07-20, 21:42
Medlem
Hade sett betydligt seriösare ut med och, & eller samt istället för ”o”.
Finns det bg, eller swishar man rakt ner i killarnas ficka?
10000:- kan man väl tjäna per år utan att skatta, men då brukar sälja bär och svamp på torget samt klippa gräs till grannarna räknas, inte sälja kost- och träningsrådgivning.
De borde börja med att gå en starta eget kurs hos Skatteverket, sedan läsa en kurs företagsekonomi, efter det kan de dra igång. Kanske be Linnsan göra reklam för dem. Hon skulle behöva köra lite marklyft för att få bättre hållning efter flera graviditeter samt träna inre magmuskulaturen.
Citera
2023-07-20, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jag tror inte att det kommer att gå så bra det där företaget...att Simon fick så mycket respons på frågan om någon ville ha kost och träningsråd skulle jag ta med en nypa salt de flesta var nog faktiskt bara nyfikna och ville se hans svar...samma med antalet följare på nya sidan..nu när man sett vad det handlade om försvann det lilla intresset som fanns... jag har iallafall redan avföljt sidan.. han borde fokusera på att snarast skaffa nytt boende istället för snart flyttar en ny pung in..
Jag tror många tjejer/kvinnor trodde de skulle få en stund på tu man hand med Simon inne på gymmet där han står bakom och hjälper dem lyfta 😅
Citera
2023-07-20, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Sen att de har stavfel i sin prislista ser ännu mer oseriöst ut. Amitioner vet jag inte vad det är iaf!
När det gäller kosten är det ”baserat på…” och när det gäller träningen är det ”baserat efter…”. Ser snyggare ut om man håller det enhetligt.
Antar det ska stå ambitioner, men det är en synonym till mål så vet inte varför de skriver mål också…?
Citera
2023-07-20, 22:03
Medlem
Ska mammsi på date tro? 😅
Citera
2023-07-20, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Japp killen bor väl i hus 😂😂
Citera
2023-07-20, 22:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hur lång tid tror vi att det tar innan det kommer en ny "trodde aldrig jag kunde bli så här kär"?
Citera
2023-07-20, 22:23
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Simon hinner väl knappt flytta ut innan nya dejten ska flytta in..
Citera
2023-07-20, 22:25
Hon har ju verkligen gått in i en helt sinnessjuk fas. Finns ingenting annat i huvudet på henne det är bara hon, hon, hon.

Simon måste fatta att det finns inga 30 dar extra boende hos linn. Han måste ut snarast annars kastar hon ut honom, det är så illa att hon skulle tillkalla polis eller vad som helst. Skicka den nya baby daddyn på Simme. Hon är lixom helt inne i sin maniac fas där hon går runt som en vampyr efter nästa grabb som hon ska flytta ihop med. Hon kommer inte vara givmild med Simon det kan jag lova.

Han ska vara ute innan augusti säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in