2022-11-28, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Köper absolut inte hur man inte har ”tid” att gå o klippa sig, sätta i linser, ansa skägget och klä sig i annat än slafsiga mjukis kläder det är NOLL effort i detta, det är normal hygien och underhållning av sig själv. Tragiskt att ni förväntar er så lite av män att ni tycker det är okej att gå runt o se ut som en pundare. Jag köper INTE detta. Det är noll effort och han är en fucking man det är redan lite jobb som det är att vara en snubbe.

Alltså ja absolut att han också har tid. Det handlar om prioritering. Och att han kanske faktiskt inte tycker det är något fel att använda glasögon? Eller ha lite längre hår? Eller gå runt i mjukisar?
Jag tycker för övrigt inte att det spelar någon roll alls att han är man utan anser det fullt acceptabelt att en kvinna skulle välja glasögon framför linser, gå runt i oborstat hår mjukisar HEMMA i sitt eget hem.
Och nej jag tycker inte att han ser ut som en ”pundare” (men då har jag såklart inte noga inspekterat hur hans naglar ser, hur fettigt håret är under kepsen (det dom stack gran under kepsen såg det rent ut?). Jag vet naturligtvis inte heller om han luktar osv.

Så till frågan… hade det varit mer okej om han dragit på sig en av alla dessa pyjamasar från polarn och pyret?😂
Senast redigerad av Enenenenen 2022-11-28 kl. 04:35.
Citera
2022-11-28, 05:51
Medlem
Peegasuss avatar
Linn har gått från 87-88k följare till 94k på ett par dagar. Dessutom ställt in att enbart hon kan se alla följare. Köpte hon på sig några under black friday tro?
Citera
2022-11-28, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peegasus
Linn har gått från 87-88k följare till 94k på ett par dagar. Dessutom ställt in att enbart hon kan se alla följare. Köpte hon på sig några under black friday tro?

😂
Citera
2022-11-28, 07:52
Medlem
Citat:

Linn har haft en mängd olika tävlingar den senaste tiden. Där man ska följa henne för stt ha chans att vinna. Hon vinner mycket följare på det. För nån månad sen låg hennes följarantal på 85k.
Citera
2022-11-28, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Linn har haft en mängd olika tävlingar den senaste tiden. Där man ska följa henne för stt ha chans att vinna. Hon vinner mycket följare på det. För nån månad sen låg hennes följarantal på 85k.

Hon har haft extremt mycket tävlingar på bara nån månad, vart kom allt det ifrån? Kollar man hennes flöde så har hon knappt haft några innan och nu helt plötsligt flera stycken på kort tid
Citera
2022-11-28, 08:05
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Alltså ja absolut att han också har tid. Det handlar om prioritering. Och att han kanske faktiskt inte tycker det är något fel att använda glasögon? Eller ha lite längre hår? Eller gå runt i mjukisar?
Jag tycker för övrigt inte att det spelar någon roll alls att han är man utan anser det fullt acceptabelt att en kvinna skulle välja glasögon framför linser, gå runt i oborstat hår mjukisar HEMMA i sitt eget hem.
Och nej jag tycker inte att han ser ut som en ”pundare” (men då har jag såklart inte noga inspekterat hur hans naglar ser, hur fettigt håret är under kepsen (det dom stack gran under kepsen såg det rent ut?). Jag vet naturligtvis inte heller om han luktar osv.

Så till frågan… hade det varit mer okej om han dragit på sig en av alla dessa pyjamasar från polarn och pyret?😂

Tycker Simon ser extremt äcklig och ovårdad ut. Det där getskägget är inte så svårt att raka bort.
Citera
2022-11-28, 08:08
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Håll för öronen 🙉 om ni går in och lyssnar på senaste inlägget hos Linn där det sjungs julsånger ihop med Johan.
Vem, alltså vem har inbillat henne att hon kan sjunga 🙈

Jävlar vilken chipmunk. Kan ej sluta skratta. Mest för att hon är så dödsseriös också.
Citera
2022-11-28, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Jävlar vilken chipmunk. Kan ej sluta skratta. Mest för att hon är så dödsseriös också.

Linn tror att hon sjunger bra. Hon har gått på musiklinjen på gymnasiet. Då borde man lära sig att kunna ändra tonart efter vilken låt man sjunger och efter hur sin sångpartner sjunger. Hon kan inte det, sjunger likadant i alla låtar...
Citera
2022-11-28, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Linn tror att hon sjunger bra. Hon har gått på musiklinjen på gymnasiet. Då borde man lära sig att kunna ändra tonart efter vilken låt man sjunger och efter hur sin sångpartner sjunger. Hon kan inte det, sjunger likadant i alla låtar...

Hon hade ju heller inte så höga betyg i musikämnena heller om jag förstått det hon skrivit förut rätt…
Citera
2022-11-28, 09:32
Medlem
Citat:

Denna länk delade bloggbevakning för någon dag sen. https://www.modash.io/fake-follower-...=%40Tiingelinn

En sida som räknar ut sannolika ”fejkföljare” sett till statistik och engagemang.
Linn har under 13% vilket anses som lågt för den totala andelen följare hon har.
Troligen alla tävlingar som gett resultat.

Influenserna har troligtvis redan börjat jobba runt detta då de flesta tävlingar går ut på att ”gilla och spara minst 3 inlägg i mitt flöde” - då ökar engagemanget och din statistik blir bättre i samarbetssynpunkt.

Jag tror inte man kan se vem som sparar inlägg. Jag hade ett verifierat konto för ett år sen, då fanns inte den funktionen. Man såg bara antal sparat.

Iaf, Linn har jobbat bra med sin följarskara och engagemang. Se på denna tråd bara 😅
Citera
2022-11-28, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Köper absolut inte hur man inte har ”tid” att gå o klippa sig, sätta i linser, ansa skägget och klä sig i annat än slafsiga mjukis kläder det är NOLL effort i detta, det är normal hygien och underhållning av sig själv. Tragiskt att ni förväntar er så lite av män att ni tycker det är okej att gå runt o se ut som en pundare. Jag köper INTE detta. Det är noll effort och han är en fucking man det är redan lite jobb som det är att vara en snubbe.

Har du barn?
Citera
2022-11-28, 10:29
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Har du barn?

Jag har barn! Det är fullt möjligt att sköta basal hygien trots det! Simon verkar ej fått den memon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in