2023-07-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Ska mammsi på date tro? 😅

Absolut, hon har haft Belle hela dagen så nu är det simmes tur så hon kan jobba på bebis nummer 4.
Citera
2023-07-20, 22:31
Måste vara stel stämning mellan Linn och Simon. Bara Roommates. Konstig känsla 😅.
Citera
2023-07-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Måste vara stel stämning mellan Linn och Simon. Bara Roommates. Konstig känsla 😅.

Jag och min ex-man bodde ihop i 5 månader efter att vi gjort slut. Inte kul alls... Som tur var så jobbade han bara kvällar och helger, så vi träffades inte så mycket.
Citera
2023-07-21, 00:53
På biopremiär i minimala kläder. Jomenvisst syns det att hon inte gillar att visa sin kropp …
Citera
2023-07-21, 01:39
Medlem
Nu har Linn uttryckligen skrivit att hon ”vill bebis mys” i kommentarerna på sin senaste bild. Oklart om hon avser Belle eller nummer fyra, men Belle kan väl inte riktigt klassas som bebis längre. Och på
det hela har Fanny lagt ut flertalet bilder när A tydligt sköter om Belle.

Man blir ju inte ens förvånad.
Senast redigerad av Retrouvailles 2023-07-21 kl. 01:43.
Citera
2023-07-21, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
På biopremiär i minimala kläder. Jomenvisst syns det att hon inte gillar att visa sin kropp …
Hon passar inte ens i minimala kläder, när liksom inte upp det.
För några månader sedan så hade hon håret i en Knut, svarta byxor och en blus. Hon såg snygg och vuxen ut, mycket mycket bättre än alla sockersöta toppar hon har tillsammans med barn kjolar med tyll och volang
Citera
2023-07-21, 02:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Nu har Linn uttryckligen skrivit att hon ”vill bebis mys” i kommentarerna på sin senaste bild. Oklart om hon avser Belle eller nummer fyra, men Belle kan väl inte riktigt klassas som bebis längre. Och på
det hela har Fanny lagt ut flertalet bilder när A tydligt sköter om Belle.

Man blir ju inte ens förvånad.

Ang bebismys så har hon nyligen fått barn, alltså tjejen hon skrev det till. Så antar att hon menar att hon vill träffa bebisen snart och bebismysa.

Men ang bilder på den där Andreas, känns som de antingen driver med oss här på flashback, eller hoppas på att göra Simon svartsjuk typ att en annan kille är så mycket med Belle.
Citera
2023-07-21, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Hon passar inte ens i minimala kläder, när liksom inte upp det.
För några månader sedan så hade hon håret i en Knut, svarta byxor och en blus. Hon såg snygg och vuxen ut, mycket mycket bättre än alla sockersöta toppar hon har tillsammans med barn kjolar med tyll och volang

Ja hon gjorde nåt samarbete för ett tag sen där hon hade mörka kläder på sig och jag blev faktiskt förvånad över hur vuxen hon såg ut och hon såg faktiskt bra ut jämfört med vanliga fall.
Citera
2023-07-21, 05:33
Medlem
Måste vara svårt att hinna radera och blockera alla som skriver under inlägget med sandpappret samtidigt som man är ute och dejtar för nu är kommentarerna avstängda 😂
Citera
2023-07-21, 05:59
Medlem
Hur vet ni att Simon måste vara ute ur radhuset senast i augusti?
Citera
2023-07-21, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsvansarna
Ja hon gjorde nåt samarbete för ett tag sen där hon hade mörka kläder på sig och jag blev faktiskt förvånad över hur vuxen hon såg ut och hon såg faktiskt bra ut jämfört med vanliga fall.

https://www.instagram.com/p/CqYcnPut...c4MTIwNjQ2YQ==
Denna outfiten menar jag, så mycket finare i jämförelse med hur hon brukar klä sig
Citera
2023-07-21, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsvansarna
https://www.instagram.com/p/CqYcnPut...c4MTIwNjQ2YQ==
Denna outfiten menar jag, så mycket finare i jämförelse med hur hon brukar klä sig
Ja, där ser hon mycket bättre ut! Jag såg en när hon satt i soffan tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in