Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-10-10, 10:30
  #1
Medlem
OneTaps avatar
du får en hel natt o knulla vilken brud du vill men de är 10% chans du får aids. skulle du göra de o varför eller varför inte? o hur många gånger skulle de va värt o knulla om de alltid e 10% chans? O va e högsta procenten ni skulle våga? 50%? eller 100%? lol håller på pluggar matte statistik så fick den här iden helt random :P själv skulle ja nog göra de om de e typ ariana grande :P
__________________
Senast redigerad av OneTap 2021-10-10 kl. 10:32.
Citera
2021-10-10, 10:36
  #2
Medlem
blomplantfans avatar
Vågat? Handlar väl mer om att det inte hade varit värt det.
Citera
2021-10-10, 10:37
  #3
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomplantfan
Vågat? Handlar väl mer om att det inte hade varit värt det.
ja de e ju de ja frågar ditt cp
Citera
2021-10-10, 10:47
  #4
Medlem
Xanyos avatar
Jag hade inte vågat riskera ett simpelt knull för att riskera att få Hiv & sen Aids aldrig! Hade en kollega för många år sedan hade åkt på att få Hiv som blev värre snabbt och sen hade tillslut Aids No Return. Bara ett väldigt utdraget lidande & smärta. Han såg ut som en koncentrations läger fånge och bara tynade sakta men säkert bort!

Jag hade tagit dåliga odds om jag vore en gammal gubbe i 70års åldern då hade jag nog kunnat riskera min hälsa för att få välja vem jag vill & ha sex med hon även om chansen att få Hiv är hög.
Citera
2021-10-10, 10:49
  #5
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Jag hade inte vågat riskera ett simpelt knull för att riskera att få Hiv & sen Aids aldrig! Hade en kollega för många år sedan hade åkt på att få Hiv som blev värre snabbt och sen hade tillslut Aids No Return. Bara ett väldigt utdraget lidande & smärta. Han såg ut som en koncentrations läger fånge och bara tynade sakta men säkert bort!

Jag hade tagit dåliga odds om jag vore en gammal gubbe i 70års åldern då hade jag nog kunnat riskera min hälsa för att få välja vem jag vill & ha sex med hon även om chansen att få Hiv är hög.
vart går gränsen då? 1%?
Citera
2021-10-10, 10:51
  #6
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
vart går gränsen då? 1%?

Vem vem jag vill i 24 timmar?
Citera
2021-10-10, 11:03
  #7
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Vem vem jag vill i 24 timmar?
ja
Citera
2021-10-10, 11:07
  #8
Medlem
Risken att få AIDS är nästan noll idag, du kan skaffa PreP så minska du risken för att få HIV men gå o testa dig regelbundet och skulle du trots allt få HIV så är medicin och lev normalt.

Så vad var dilemmat förutom att du riskerar 18år av underhållsplikt.
Citera
2021-10-10, 11:15
  #9
Medlem
blomplantfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
ja de e ju de ja frågar ditt cp

Det är inte samma fråga. Men vad förväntar man sig av en mupp som har svårt med lågstadiematematik.
Citera
2021-10-10, 11:30
  #10
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
ja

Emma Roberts i alla hål (Allt Night Long Baby)
__________________
Senast redigerad av Xanyo 2021-10-10 kl. 11:31. Anledning: Tillägg
Citera
2021-10-10, 13:28
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
du får en hel natt o knulla vilken brud du vill men de är 10% chans du får aids. skulle du göra de o varför eller varför inte? o hur många gånger skulle de va värt o knulla om de alltid e 10% chans? O va e högsta procenten ni skulle våga? 50%? eller 100%? lol håller på pluggar matte statistik så fick den här iden helt random :P själv skulle ja nog göra de om de e typ ariana grande :P

Ja, självklart skulle man det om man fick välja vilken tjej man ville.

Kanske inte när man är 20 år men har man kommit upp i 40 års åldern då kan man gott chansa lite, man får inte så många valmöjligheter ändå här i livet och chansen att man får denna sjukdom är som att välja en lott av 10.

Fast då ska man kunna välja den tjej så som hon såg ut i sin mest attraktiva ålder.

Jessica Alba. Någon av tjejerna i Girls Aloud när de var som bäst. Aylar Lee (Basshunter). Holly Marie Combs (Förhäxad).
Citera
2021-10-10, 16:02
  #12
Moderator
Maviels avatar
Det är lätt att förhålla sig till statistik när man själv inte är den som hamnar på fel sida om den. Har du en gång själv varit den där 0.013% som drabbas av något elände är du inte riktigt lika benägen...

Idag är HIV något som inte är lika illa som det var innan. Du kan ju ändå leva ett fullgott liv med medicinering. Det är ju också så att i praktiken är det inte smittbart om personen som har det medicinerar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback