Citat:
Alltså... Jag trodde den här tråden skulle dö snabbt, för att TS var ett troll som ville lyfta en rolig diskussion. Jag trodde faktiskt att han skulle få en varning, som den idiot han framstod som.
Men... Är ni på riktigt ärliga? I så fall framstår ni som de största dårar jag har sett på lång tid, trots alla inlägg jag sett i anti-vaccintrådarna. Jag är faktiskt fortfarande inte övertygad om hur seriösa ni är. Menar ni på allvar att ni tror spöken finns??
Men... Är ni på riktigt ärliga? I så fall framstår ni som de största dårar jag har sett på lång tid, trots alla inlägg jag sett i anti-vaccintrådarna. Jag är faktiskt fortfarande inte övertygad om hur seriösa ni är. Menar ni på allvar att ni tror spöken finns??
Grejen är att du kan inte tro på det på riktigt förrän du upplevt det själv.
Först då vet du.
Tänk dig själv för 1000 år sedan om du sade till någon att det finns ett universum där ute med oändligt med planeter och gasmoln och supernovor och svarta hål och att det fortsätter i evighet.
Då hade ju den människan sagt att jaha ja du tror ju på ”spöken” haha
(alltså sånt som de flesta VISSTE med säkerhet då att det inte fanns).Men nu vet vi ju

Med spöke menar man förståss fenomen och händelser som ej går att förklara med vetenskapen ännu.
Det behöver inte vara spöket laban i ett vitt lakan.
Det kan vara varelser eller energier från närliggande universum eller dimensioner eller sådant som vi helt enkelt inte vet hur det kan se ut eller fungera för vi har inte förmågan att mäta det med våra instrument, ännu.
Helt klart är att det finns mer att utforska som vi inte vet om ännu

En liten rolig sak är att om du tror stenhårt på att det inte finns något övernaturligt blir ju effekten bara roligare och intressantare för dig när du en vacker dag upptäcker att det faktiskt finns

Så det kanske är meningen att du först inte ska tro på det och sedan få dig en blixt från klar himmel, för effektens skull

Lycka till nu