2021-10-16, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det är jag helt övertygad om att du är. Jag arbetar med sådana människor.

Hahah wow nu fattar jag..
Du anar inte hur förd bakom ljuset du är 😁
Lycka till! Du lär behöva det.
Citera
2021-10-16, 12:22
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Jag känner ganska många faktiskt.. I alla klasser i samhället och dom flesta har kommit mycket längre i livet än dom flesta andra. Du är ung och dum antar jag..
Ingen fara, dom flesta har varit där.
Jag är inte ung. Och du har antagligen vänner i samma bubbla som din.
Citera
2021-10-16, 12:24
Medlem
constants avatar
Citat:
Hahah wow nu fattar jag..
Du anar inte hur förd bakom ljuset du är 😁
Lycka till! Du lär behöva det.
Så du tänker att jag är förd bakom ljuset för att jag inte kan se de monster och jultomtar du ser?
Citera
2021-10-16, 12:24
Medlem
Citat:
Jag är inte ung. Och du har antagligen vänner i samma bubbla som din.

Du borde byta jobb och göra något annat för det KAN INTE passa någon som dig.
Nä bara dum då.. Helt ok vi hörs!
Citera
2021-10-16, 12:26
Medlem
constants avatar
Citat:
Du borde byta jobb och göra något annat för det KAN INTE passa någon som dig.
Nä bara dum då.. Helt ok vi hörs!
Något arbete där jag kan acceptera att folk träffar jultomtar?

Är det så att du är på något ställe där ingen förstår dig?
Citera
2021-10-16, 14:53
Medlem
Citat:
Varför skulle inte jultomten var någon som dött?

Det kan man ju tro om man vill men det är ingen vedertaget tankesätt. Om det spökar i ett hus så tänker man nästan alltid och förklarar det med att det är någon som är död och som tidigare bott eller varit i huset som spökar.

"Ett spöke (även gengångare, vålnad, skugga, fantom) är enligt folktro och parapsykologi en avliden persons ande, själ eller immateriella skuggbild"
Citera
2021-10-16, 16:17
Medlem
Citat:
Något arbete där jag kan acceptera att folk träffar jultomtar?

Är det så att du är på något ställe där ingen förstår dig?

Nej ett arbete där du inte arbetar med folk, förstår du inte vet bättre men hade du gjort det så hade du skämts över dig själv vad du kräker ur dig.

Jag har all förståelse jag behöver runt mig så oroa dig inte för mig.
Citera
2021-10-17, 16:26
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Du får skriva om allt du vill, men du är fortfarande för svag för flashback..

Jag lever det här paranormala livet, varenda dag kommunicerar med spöken...

Vem fan är du i ämnet?

Du var allt för intelligensmässigt nedsatt att det inte går att diskutera det här ämnet med dig.

Det är bara fakta det är ingenting personligt eller något angrepp, gör plats åt riktiga män nu istället.
Då frågar jag igen Då. Vad är det för bevis på att spöken finns? Var är män enligt dej? Vad menar du med att jag är intelligens mässigt nedsätt? Varför klarar du inte diskutera med mej när jag frågar om bevis du påstår? Blev det för många frågor kan du läsa dom ingen och svara.
Citera
2021-10-17, 16:40
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Då frågar jag igen Då. Vad är det för bevis på att spöken finns? Var är män enligt dej? Vad menar du med att jag är intelligens mässigt nedsätt? Varför klarar du inte diskutera med mej när jag frågar om bevis du påstår? Blev det för många frågor kan du läsa dom ingen och svara.

Du frågar ett förtryckt och förföljd folkslag om bevis...

Alltså för att förtydliga vad menar med det, så vill vi jättegärna inte diskutera med en dåre som saknar verklighetsförankring/livslång kunskap/utbildning/erfarenhet när det kommer till det här ämnet..

Det är extremt förolämpande att bemöta människor med en snedvriden världsbild om sättet vi lever vårt liv på och på det sättet vi använder våra förmågor genom förfrågan av bevis.

Vet inte du kanske har missat hela 1500 talet tills nu där bristen på bevis enligt vetenskapliga tillvägagångssätt anses vara nog för att godkänna förtryck och förföljelse gentemot oss.

Förolämpa inte mig och mitt folkslag med din låga intelligens, försök åtminstone att frambringa fler alternativ än förfrågan om bevis.
Citera
2021-10-17, 16:45
Medlem
hippilis avatar
Citat:

Alltså för att förtydliga vad menar med det, så vill vi jättegärna inte diskutera med en dåre som saknar verklighetsförankring/livslång kunskap/utbildning/erfarenhet när det kommer till det här ämnet..

Det är extremt förolämpande att bemöta människor med en snedvriden världsbild om sättet vi lever vårt liv på och på det sättet vi använder våra förmågor genom förfrågan av bevis.

Vet inte du kanske har missat hela 1500 talet tills nu där bristen på bevis enligt vetenskapliga tillvägagångssätt anses vara nog för att godkänna förtryck och förföljelse gentemot oss.

Förolämpa inte mig och mitt folkslag med din låga intelligens, försök åtminstone att frambringa fler alternativ än förfrågan om bevis.
Ja jag missade hela 1500 talet, var inte född då. Vad menar du med att VI inte vill diskutera med en dåre och vem är den dåren?
Citera
2021-10-17, 16:48
Medlem
Conams avatar
Citat:

Såja! Lugn o fin, det finns spöken!
Citera
2021-10-17, 17:03
Medlem
TwoThousands avatar
Mitt under jakten efter ett nytt spökhus!
Kan förlora livet till paranormal aktivitet.

Lever mitt liv som paranormalt folkslag sitter i en seans kommunicerar med döda människor.

Trött på alla dessa verklighetsavskärmade tangentbordskrigare.

Vem vill diskutera med mig på riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in