• 2
  • 3
2021-10-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Jag har idkat samlag med en kvinna som är ett par år äldre än min mor. Nu så här 14 år efteråt kan man ju fundera på varför jag gjorde det, svar. Ingen aning. Hon var halvalkis (hade en sån där whiskey-rök röst) väldigt undernärd (tuttarna hängde ned som ett lakan under vädring) och själva sexet var lika intressant som att titta på färg medans det torkar.

Till saken hör att att jag bodde granne med hennes dotter och hon bjöd in på fest, och som brukligt när man "ska på krogen" så splittras hela förfestgänget redan innan man står i kön. Jag och hennes morsa hängde hela kvällen till dagen efter.

Ett sånt där sex som man kunde vara utan men där och då i fyllan kändes helt ok.

Lite depressing 😕 men tack för att du delade med dig av din erfarenhet.
Citera
2021-10-08, 23:48
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellanoctee84
Unga killar typ 16-19 som tänder på tanken att ha sex med nån kompis/flickväns Milf-mamma? Erfarenhet eller bara fantasi? Berätta!

Jugge (kroat? serb? No idea) - skitsnygg 35-40-åring, känd som lite lösaktig, hette t o m att hon var prostituerad. Hennes grabb och jag var polare. "Tog" min oskuld när jag var 12... Fast vad då - hon var stekhet and I had some learning to do, typ.
Kanske bidrog det till att jag i 30-årsåldern ofta dejtade 50-någonting, bl a ett längre förhålllande i vilket hon ville leka mor-son lekar. Ju äldre man själv blir desto svårare blir det ju att reviva den här kicken, snart blir det till att ta med spaden till kyrkogården... (är inte helt skruvad, min nuvarande sambo och jag är ung jämngamla och jag har varit med yngre tjejer, så har inte tagit någon skada tror jag.).
Citera
2021-10-09, 02:43
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
En gammal polares mamma sa så här till en annan polare "jag vill vara någons sperma hora"
Och flera av polarna har suttit på henne

Har dom suttit på henne? Hur då? På hennes ansikte, ben, kropp? Eller menar du att dom har suttit i hennes knä? Ja, det låter ju spännande.
Bättre om dom hade satt på henne, dvs knullat henne.
Citera
2021-10-09, 08:16
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Har dom suttit på henne? Hur då? På hennes ansikte, ben, kropp? Eller menar du att dom har suttit i hennes knä? Ja, det låter ju spännande..
"Jag satt på din mamma"
"Ja, hon är rätt tjock så..."
Citera
2021-10-09, 08:39
Medlem
Herkulesbigs avatar
Tro det är vanligare än man tror.

Jag själv var i Danmark och festade runt en sommardag när jag var runt de 17- 18 åren. Jag och mina kompisar umgicks med ett gäng danska tjejer. En av dem fastnade jag för och vi umgicks långt in på natten. När det var dags för hemfärd, så upptäckte jag jag var på väg hem till henne någonstans i Helsingör.
Vi hamnade i sängen små hånglade, kommer ej ihåg om vi hade fullbordad sex. Vaknade med vara fyll dålig, jag gick upp pissade såg en medelålders dam sittade vid köksbordet. Sade -Hej!. .. När jag kom tillbaks i sängen upptäckte jag damen min var väck. Jag tänkte sova någon timme till, senare åka hem.

Vaknade till med någon sög av mig, trodde först jag drömde, men såg sedan hon hoppade upp började rida mig. Det var ej min dam utan hennes mamma.... Ja kom i föst chock men njöt av det...

Fick reda sedan tjejen min var o jobbade, så hon ej kom hem på ett tag...

Träffade aldrig denna tjej mer, synd hon var supertrevlig... även hennes mamma som var singel tydligen.
Citera
2021-10-10, 08:25
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Jag har idkat samlag med en kvinna som är ett par år äldre än min mor. Nu så här 14 år efteråt kan man ju fundera på varför jag gjorde det, svar. Ingen aning. Hon var halvalkis (hade en sån där whiskey-rök röst) väldigt undernärd (tuttarna hängde ned som ett lakan under vädring) och själva sexet var lika intressant som att titta på färg medans det torkar.

Till saken hör att att jag bodde granne med hennes dotter och hon bjöd in på fest, och som brukligt när man "ska på krogen" så splittras hela förfestgänget redan innan man står i kön. Jag och hennes morsa hängde hela kvällen till dagen efter.

Ett sånt där sex som man kunde vara utan men där och då i fyllan kändes helt ok.
Alkistant tuttar...jag döööör
Citera
2021-10-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Har dom suttit på henne? Hur då? På hennes ansikte, ben, kropp? Eller menar du att dom har suttit i hennes knä? Ja, det låter ju spännande.
Bättre om dom hade satt på henne, dvs knullat henne.

Flera av polarna har satt på henne, Blir de inte fel i grammatiken, plural mm ?

Skitsamma hon har fått kuk av ett gäng polare.
Ska du komma nu och säga "vadå kapade ni av kuken och gav till henne"
Ja hon har haft sexuellt samlag med flera av mina polare, alltså en riktig sperma hora som hon själv skulle säga
Citera
2021-10-10, 21:28
Medlem
Dom flesta tonårskillar har ju ständigt ståkuk. Så visst har tanken på att få sätta på en kompis morsa alltid funnits. Men,i dom få fall detta har inträffat så måste det handla om någon defekt hos kvinnan.
Om det sker i verkligheten.Dvs
Citera
2021-10-11, 03:41
Medlem
När jag var runt 14-15 så hade min mor en supar period och hon och hennes alkisbekanta var alltid hemma hos oss och på fyllan så var alltid dessa kvinnor och "snubblade" in till mitt rum och det taffsades alltid.

Rätt perverst i efterhand när jag tänker på det, och hade nog kunnat sätta på de allihop men var sjukligt barnslig och oskyldig på den tiden.

Minns fortfarande doften av förförelse.. Sprit,cigg och hårspray! Wt-faktorn var skyhög men det var en erotisk aroma.
Citera
2021-10-14, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Minns fortfarande doften av förförelse.. Sprit,cigg och hårspray! Wt-faktorn var skyhög men det var en erotisk aroma.

När jag tänker på ”doften av förförelse” är det inte sprit, cigg och hårspray jag tänker på i alla fall
Men väldigt väldigt intressant och gav mig ett gott skratt.
Citera
2021-10-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjaern
När jag tänker på ”doften av förförelse” är det inte sprit, cigg och hårspray jag tänker på i alla fall
Men väldigt väldigt intressant och gav mig ett gott skratt.

Aldrig stått i krogkön och känt doften av parfym,sprit,cigg,hårspray ifrån någon vild bimbo?
Citera
2024-08-30, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Stjärten, trappsteg, flätor, knullade henne som en hora.
Sen vaknade du ur drömmen. Du borde skriva sexnoveller.

Ja varför skulle så ej ske, när jag var ung ( 1955-6 ) så var det vanligt att man i stort varje vecka knöllade en eller två tjejer, i 99 fall av 100 blev det en trappa ner i trappuppgången det var vid källardörr , man hade ju ingen annan stans att vara, alla hade kjol på den tiden, bara föra trosorna på sidan och köra på.
Tänk att få uppleva dessa tider igen, gärna då med egen lägenhet. 3 rum och stort kök med balkong kostade då 99 sek i månaden.
Vid Värnhem i Malmö.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in