2018-08-07, 12:40
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Helt klart favoriten bland lössnus. Och inte bara för att det är lätt att krama en prilla. God smak rakt igenom. Gillar att den smakar lite lakrits. Och tobakssmaken blandat med just lakrits gör den perfekt. Och för att tillägga. Snusar inte Catch portion även om jag gillar lakrits
Citera
2018-08-07, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Finns den kvar? Såg den på hyllorna för några år sedan men nu har jag inte sett den på länge.
Någon enstaka plats har jag sett det på de senaste 10(?) åren, men de verkar inte vara nån storsäljare i modern tid, precis..
Citera
2020-01-26, 20:46
Medlem
Perfekt snus om du ska slagga i soffan kolla lord of the rings lite så på söndagskvällen , baka utan klet och ba släng in som en portionsnus! Kärlek när den är kall från kylen med !
Citera
2020-02-16, 12:08
Medlem
Fan Röda lacket portion får mig att tänka på högstadiet och bekymmersfria dagar. Varför skulle det sluta tillverkas för? Nästan bara Rapé eller General senaste 10 åren som petats upp men ändå. Vilket snus påminner om Röda lacket portion mest? Lösvarianten gillade jag inte lika mycket, om det är lös så är de bara General för min del.
Citera
2020-06-25, 11:14
Medlem
bunjackens avatar
Röda lacket vad har jag att säga ja gott snus lätt att baka inte så stark eller jätterinnig nackdelen är väl då konsistensen är som lera att när den väl legat länge så kommer det svarta snuset att vilja rinna ner om man inte har tekniken

Pris dyrt tror det ofta till och med är dyrare än grov, ettan med några kronor singeldosa kostar närmare 60 kronor för 42 gram

Kan uttala mig om vit portion också den var okej varken nåt plus eller minus förutom priset
Citera
2020-06-25, 11:33
Köpte en dosa Röda Lacket lös för några månader sen. Det hade då gått c:a 15 år sedan jag senast hade en Röda Lacket under läppen. Vilken nostalgikick

Men är inte så förtjust i detta snus egentligen. Smakar ju knappt någonting och sen är väl inte konsistensen riktigt av den typ jag föredrar.
Citera
2020-06-25, 13:10
Medlem
eremitkraftans avatar
Lite väl geggigt, kanske. Annars gott.
Citera
2020-08-09, 14:18
Medlem
Gott att ha en Röda Lacket i kylen som komplement till övriga snusar.
Citera
2020-08-23, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurujosh
Bump.Blandar röda lacket med ettan och voila så har man en snus i världsklass.gillar båda var för sig också.

Big Bump.

Blandade röda lacket med General Extra Stark, tror i ungefär lika stora mängder. Ska prova din variant också.

Får ett perfekt snus, röda lacket blir ju som mjöl under läppen ganska snabbt och General Extra stark lite för kornig för min smak.
Citera
2020-10-12, 02:14
Medlem
dunder snus.. vill jag påstå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här