Citat:
Ursprungligen postat av OSO
Här om dagen gick jag för att handla snus. Väl på plats såg jag att de hade röda lacket lössnus. Ah tänkte jag, fan vad klassiskt- det gamla hederliga snuset- och köpte mig en dosa. Det var länge sedan man lade in en prilla av det märket och jag fan det riktigt behagligt, låg bra i munnen och smakade bättre än själva lukten osv. Samtidigt tänkte jag- vem fan köper röda lacket? Jag har aldrig sett en person använder det. Vidare så har ju röda lacket klassats som kärringsnus, fjortissnus osv. Vad tycker ni om det snusmärket?
Har i mina dagar stött på både ett par dosor av portionen och lösen.
Röda Lacket Lös smakar helt okej om ni frågar mig, men som många redan yttrat sig om så är den alldeles för finkornig.
Portionen är överparfymerad med någon kemisk ursäkt för jordgubb (??), Men den smakar som sagt också rätt så okej och funkar att snusa någon dosa av ibland, har man pengar i pungen så är det rekomenderat att ha som sommarsnus och kanske ha den att paralella med, låta den stå i kylskåpet och bara avnjuta den efter desserter eller en drink i solskenet, detta ändamål passar Röda Lacket Portion perfekt!