2009-11-24, 10:24
Medlem
Saypayaas avatar
Röda Lacket portion är ett av de vidrigaste portionssnusen någonsin. Lös går däremot an
Citera
2009-11-24, 11:42
Medlem
ButterFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saypayaa
Röda Lacket portion är ett av de vidrigaste portionssnusen någonsin. Lös går däremot an

Jag kan hålla med om portionen är äcklig som fan! Dock vet jag inte hur lös smakar, har aldrig testat. Sjukt ful dosa dessutom!

Tacka vet jag rape och general!
Citera
2009-11-26, 18:01
Medlem
tokiigs avatar
Röda lacket lös är jätteroligt. Sjukt lättknådat och godsmak. Roligt namn och dosa också.

Portionen är inte bra. Efter 30min känner man en svag smak av godis, sen äre slut.
Citera
2010-01-03, 06:10
Medlem
unicaps avatar
Röda lacket smakar skit
Citera
2010-01-03, 06:50
Medlem
Röda spacklet kallade vi det på mitt högstadie just på grund av nämnda konsistens och egenskaper. Portionvarianten, som är rätt vidrig, tror jag väl är en ganska ny företeelse? Jag har hur som helst inte varit på lösvarianten sedan dess, kanske är det dags att köpa sig en dosa. Om inte annat så för att drömma sig tillbaka till okynnessnusandets dagar!
Citera
2010-01-03, 17:20
Medlem
Portionssnuset är hur äckligt som helst medans lösen har en skaplig smak faktiskt.
Citera
2010-03-11, 19:24
Medlem
Dpots avatar
va vad är det alla säger jag gillar rl portion som fan ju, men innan när dem hade den dosan med massa färger på tvekade man fan lite om man inte skulle köpa nån annan istället.
Citera
2010-03-12, 16:20
Medlem
Torrances avatar
snusar i 95% av gångerna ettan lös, annars blir det general lös men igår köpte jag en lacket lös för jag minns det som ett väldigt gott snus men måste säga att jag blev besviken, det rinner lite väl mycket och smakar inte så specielt mycket...
Citera
2010-03-13, 10:47
Medlem
Boijers avatar
Röda Lacket-lös är riktigt bra snus. Det är lätt att baka, och sitter bra i munnen. Dessutom är det inget fel på smaken heller. Däremot har jag inte testat deras portionsnus.
Citera
2010-03-13, 14:05
Medlem
SemperInAngarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OSO
Här om dagen gick jag för att handla snus. Väl på plats såg jag att de hade röda lacket lössnus. Ah tänkte jag, fan vad klassiskt- det gamla hederliga snuset- och köpte mig en dosa. Det var länge sedan man lade in en prilla av det märket och jag fan det riktigt behagligt, låg bra i munnen och smakade bättre än själva lukten osv. Samtidigt tänkte jag- vem fan köper röda lacket? Jag har aldrig sett en person använder det. Vidare så har ju röda lacket klassats som kärringsnus, fjortissnus osv. Vad tycker ni om det snusmärket?

Har i mina dagar stött på både ett par dosor av portionen och lösen.

Röda Lacket Lös smakar helt okej om ni frågar mig, men som många redan yttrat sig om så är den alldeles för finkornig.

Portionen är överparfymerad med någon kemisk ursäkt för jordgubb (??), Men den smakar som sagt också rätt så okej och funkar att snusa någon dosa av ibland, har man pengar i pungen så är det rekomenderat att ha som sommarsnus och kanske ha den att paralella med, låta den stå i kylskåpet och bara avnjuta den efter desserter eller en drink i solskenet, detta ändamål passar Röda Lacket Portion perfekt!
Citera
2010-03-16, 19:18
Medlem
OggeOJs avatar
Bra snus enbart för att det är så speciell smak.
Citera
2010-03-16, 21:04
Medlem
ninjatorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Bra snus enbart för att det är så speciell smak.

tycker precis samma, underbart snus att köpa en dosa ibland av för att variera sig lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in