Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-21, 08:31
  #1045
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
https://www.gd.se/2019-11-04/jeanett...-inte-till-mig

Det är skillnad på att "känna sig som en entreprenör" och vara en.

Haha "De som vill ha duckface kommer inte till mig".

Hon har ju själv duckface vilket hon torde vara medveten om eftersom hon posar som hon gör.
Citera
2023-08-21, 09:18
  #1046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Haha "De som vill ha duckface kommer inte till mig".

Hon har ju själv duckface vilket hon torde vara medveten om eftersom hon posar som hon gör.

Ha ha ha ja JS är inte direkt känd för att vara kvinnan med självinsikt 🙈🤣🤣
Citera
2023-08-22, 10:23
  #1047
Medlem
Kanelstavs avatar
Kors i taket!
JS prenumerationstjänst på spökföljare verkar ha upphört!
Det har varit 14 intensiva dagar där siffrorna har visat på plus varje dag mot vanligtvis minus, förutom de gångerna som hon köpt några tusen följare åt gången genom åren 🤦🏼‍♀️😆

https://socialblade.com/instagram/user/jeanettesvedberg

Jag har ett konto på Socialblade och kan se siffrorna lite längre tillbaka i tid.
Citera
2023-08-23, 11:49
  #1048
Medlem
JS fortsätter att leva i sin lilla låtsas värld…
Spottar ut inlägg efter inlägg… de flesta helt ointressanta för någon annan än henne själv. Oliver och räkor har lagts ut x massor… Hur är denna kvinna funtat??? 🤔😅
Citera
2023-08-24, 10:34
  #1049
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isusochdus
JS fortsätter att leva i sin lilla låtsas värld…
Spottar ut inlägg efter inlägg… de flesta helt ointressanta för någon annan än henne själv. Oliver och räkor har lagts ut x massor… Hur är denna kvinna funtat??? 🤔😅
Det tillfredsställer henne och hennes ego. Utan instagram skulle hon antagligen känna sig tom som människa och ha ett ganska tråkigt liv där hon levde i skuggan av sin man.
Citera
2023-08-27, 16:54
  #1050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Constanza
Exakt! Vad finns det att uppröras över? I den här tråden är man väldigt lättupprörd. Det har skrivits 92 sidor om hennes utseende, köpta följare, trekantsbikinis etc. Vem bryr sig.

Ja hon är sannerligen ointressant! Över 100 000 följare och noll samarbeten säger ju allt… Bäst va det ju ändå när hennes plutmunnade sk vän försvann från produktbilden på hennes boho sida. Ville väl inte bli sammankopplad 😅
Citera
2023-08-27, 22:57
  #1051
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isusochdus
Ja hon är sannerligen ointressant! Över 100 000 följare och noll samarbeten säger ju allt… Bäst va det ju ändå när hennes plutmunnade sk vän försvann från produktbilden på hennes boho sida. Ville väl inte bli sammankopplad 😅
Ja, vem vill förknippas med någon som ljuger och hittar på om allting?😂
Citera
2023-08-31, 11:47
  #1052
Medlem
Kanelstavs avatar
Nu är det 25% i JS shoppen.
Hon som aldrig skulle ha rabatt på sina hudvårdsprodukter pga den höga kvalitén (det var så hon sa när hon startade upp webbshoppen för några år sedan) verkar nu desperat att bli av med lagret!

Såklart vill hon bli av med produkterna, för som jag har nämnt tidigare så är jag ganska säker på flertalet av hennes hudvårdprodukter närmar sig- eller har passerat bäst före datum (som oöppnade).
Dessutom är det uppenbart att hennes produkter inte säljer smör i solsken direkt.😆
Citera
2023-08-31, 12:12
  #1053
Medlem
Carrocks avatar
Jeanette: Dem som vill ha duckface kommer inte till mig.

Också Jeanette: https://www.instagram.com/reel/CwkoE...RlODBiNWFlZA==

Största duckface på insta, inte ens brudarna från ph och ex on the beach har ens i närheten av det dära duckfacet.

KVACK, KVACK! Vem är det? Det är Jeanette.
Citera
2023-08-31, 12:49
  #1054
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Jeanette: Dem som vill ha duckface kommer inte till mig.

Också Jeanette: https://www.instagram.com/reel/CwkoE...RlODBiNWFlZA==

Största duckface på insta, inte ens brudarna från ph och ex on the beach har ens i närheten av det dära duckfacet.

KVACK, KVACK! Vem är det? Det är Jeanette.
🤣😂👄

Hon har dessutom lagt på så mycket filter att hon ser ut airbrushed ut.
Hon ser inte ut så här i verkligheten, det kan nog alla som har träffat henne intyga.
Citera
2023-08-31, 15:33
  #1055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Jeanette: Dem som vill ha duckface kommer inte till mig.

Också Jeanette: https://www.instagram.com/reel/CwkoE...RlODBiNWFlZA==

Största duckface på insta, inte ens brudarna från ph och ex on the beach har ens i närheten av det dära duckfacet.

KVACK, KVACK! Vem är det? Det är Jeanette.

Ha ha ha ja verkligen, alltså hon putar värre än någonsin med de konstgjorda ankläpparna. Precis den här typen av läppar hon har pratat om att hon inte vill förknippas med. Finns bilder på henne innan hon fyllde ut dem så det är inget snack om att hon gjort det. Gud hon är så pinsam 🤦‍♀️🤣🤣🤣
__________________
Senast redigerad av Sawannapanna 2023-08-31 kl. 15:45.
Citera
2023-08-31, 15:38
  #1056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
🤣😂👄

Hon har dessutom lagt på så mycket filter att hon ser ut airbrushed ut.
Hon ser inte ut så här i verkligheten, det kan nog alla som har träffat henne intyga.

Dessutom så räcker ju hennes fantastiska serum i mer än ett år för det är så drygt enligt henne, i öppnad flaska. Hoppas det inte härsknat då.
Ja hon använder så sjukt mycket filter. Hon är ju nästan helt utsuddad🤦‍♀️
__________________
Senast redigerad av Sawannapanna 2023-08-31 kl. 15:46.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback