2023-08-16, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sawannapanna
Wow vad skrev kvinnan😲. Nej nej Jeanette klarar inte av någon som säger emot eller tycker något annat då blir JS galen 🤦‍♀️

Hon ifrågasatte JS uttalanden och vilken erfarenhet hon har av ätstörningar. JS påstod att hon arbetat på BUP o träffat barn där med problematiken vilket är ren lögn. JS har aldrig arbetat där….. Ljuger så hon tror sig själv den kvinnan 😏
Citera
2023-08-17, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isusochdus
Hon ifrågasatte JS uttalanden och vilken erfarenhet hon har av ätstörningar. JS påstod att hon arbetat på BUP o träffat barn där med problematiken vilket är ren lögn. JS har aldrig arbetat där….. Ljuger så hon tror sig själv den kvinnan 😏

Hon är inte klok att ljuga om sådant 🤬🤬. Dessutom så är det läkare och psykologer med lång erfarenhet som träffar barnen och inte sjuksköterskor. JS har verkligen inga gränser när det gäller att hitta på 🤦‍♀️.
Citera
2023-08-17, 12:34
Medlem
Bloggbevakning har skrivit lite om henne.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...lusiva-prylar/
Citera
2023-08-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av personpp
Bloggbevakning har skrivit lite om henne.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...lusiva-prylar/

Läste just vad Bloggbevakning skrivit och jag skulle verkligen lägga ner om jag vore JS. Herregud vad pinsamt 🤦‍♀️🤦‍♀️.
Intressant samarbetspartners hon har på andra sidan 🌎🌍 ha ha ha. Förstår att projektet är unikt🙈🙈
Senast redigerad av Sawannapanna 2023-08-17 kl. 13:28.
Citera
2023-08-17, 13:35
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Läste just vad Bloggbevakning skrivit och jag skulle verkligen lägga ner om jag vore JS. Herregud vad pinsamt 🤦‍♀️🤦‍♀️.
Intressant samarbetspartners hon har på andra sidan 🌎🌍 ha ha ha. Förstår att projektet är unikt🙈🙈
Det gick nästan att räkna ut med lillfingret att hennes samarbetspartner som hon har haft så många viktiga telefonmöten med ”på andra sidan jordklotet” var AliExpress kundtjänst! 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Citera
2023-08-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Det gick nästan att räkna ut med lillfingret att hennes samarbetspartner som hon har haft så många viktiga telefonmöten med ”på andra sidan jordklotet” var AliExpress kundtjänst! 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Ja vad ska vi säga, finns en anledning till varför vi fortarande kollar vad denna människa håller på med 👍😉
Citera
2023-08-17, 13:49
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ja vad ska vi säga, finns en anledning till varför vi fortarande kollar vad denna människa håller på med 👍😉
Exakt!😅
Hon är galen som lurar sina kunder IGEN efter förra årets offentliga avslöjande ang hennes hudvård, denna gång är det "lyxigt" skräp från AliExpress.
Hon borde få näringsförbund.😵‍💫
Citera
2023-08-17, 13:59
Medlem
Kanelstavs avatar
Igår skulle hon ha ännu ett "spännande jobbmöte" ang ett nytt unikt projekt..
Vad planerar nu att lura folk med?
https://streamable.com/5mxpnq
Citera
2023-08-17, 14:14
Medlem
Citat:
Exakt!😅
Hon är galen som lurar sina kunder IGEN efter förra årets offentliga avslöjande ang hennes hudvård, denna gång är det "lyxigt" skräp från AliExpress.

Ja men verkligen näringsförbud på henne👏👏👍. Hon klarar ju inte av det här det är ju uppenbart.
Citera
2023-08-17, 14:45
Medlem
Jag fattar fortfarande inte det här med Robert Mugabe signaturen från hennes hemsida som Bloggbevakning visade på insta? Gick in på Js nya sida bohowebshop o mycket riktigt ligger signaturen kvar där men fortfarande helt obegripligt varför. Eller är det jag som är trögtänkt?
Citera
2023-08-17, 14:46
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
denna gång är det "lyxigt" skräp från AliExpress.

Finns gott om de som säljer kinaskräp på nätet. Inte förbjudet. Finns många lättlurade som köper.
Citera
2023-08-17, 15:00
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Finns gott om de som säljer kinaskräp på nätet. Inte förbjudet. Finns många lättlurade som köper.
Javisst finns det. Men det är inte just det att produkter som hon säljer kommer därifrån som är problemet.
Det är hur hon lurar sina kunder med påhittade påstående om produkterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in