Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-13, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Här är texten som hon skrev igår. Det är mycket "vi", "du" och man" i den här texten.
Hennes närmsta och trofastaste anhängare utbrister i kommentarsfältet:
-"❤️så kloka ord ❤️"

-"Alltså, du är ju så klok och alldeles underbar. Det var precis det där jag behövde höra precis just nu ❤️🙏🏽"

-"Livet med som vanligt kloka ord från dig.❣️ Ha en fin & härlig helg..☀️⛱️🥂❤️"
...osv osv.
Pinsamt
Citera
2023-05-14, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Kolla hennes stories...samma svammel om och om igen...Hon tror på fullt allvar att hon är en livsförkunnande guru

Ja man undrar ju vad det är hon tror att hon har åstadkommit här i livet som andra tydligen borde se upp till?!? Hon har ju bluffat sig fram i livet och ljuger om allt.
Och den där sk modellen varför finns inget namn om hon är på riktigt? Allt är fake..
Citera
2023-05-14, 22:49
Medlem
Kanelstavs avatar
Hennes "frågestunder" och "svar" på storie är alltid lika roliga att läsa. Dagens är inget undantag.
Frågorna som ställs är ALLTID så väl avvägda och svaren verkar ge henne en stund att få skrävla och framhäva sitta stora ego.
Man kan inte tro annat än att hon har skrivit frågorna själv.

Svaret på den här "frågan" är intressant:
https://postimg.cc/p98V6xms

"Har alltid nya planer och utvecklar alltid nya idéer"

Hon har säkert alltid nya planer på vad hon ska ljuga om nästa gång och nya idéer på hur hon ska lura på folk att betala hutlösa summor för skit som hon kallar för sin egen.
Citera
2023-05-15, 05:09
Medlem
Citat:
Hennes "frågestunder" och "svar" på storie är alltid lika roliga att läsa. Dagens är inget undantag.
Frågorna som ställs är ALLTID så väl avvägda och svaren verkar ge henne en stund att få skrävla och framhäva sitta stora ego.
Man kan inte tro annat än att hon har skrivit frågorna själv.

Svaret på den här "frågan" är intressant:
https://postimg.cc/p98V6xms

"Har alltid nya planer och utvecklar alltid nya idéer"

Hon har säkert alltid nya planer på vad hon ska ljuga om nästa gång och nya idéer på hur hon ska lura på folk att betala hutlösa summor för skit som hon kallar för sin egen.
Exakt! Så otroligt löjligt med dessa s k "frågestunder"
Citera
2023-05-18, 00:40
Medlem
Kanelstavs avatar
Jeanette tycker att det är otroligt coolt att hon "får vara med på ett hörn" när designbyrån som har skapat hennes webshop har med den i deras senaste reel på Instagram.
Enligt henne är de "SJUUUUKKT" duktiga på webdesign.

Efter en snabb googling på den aktuella "byrån" går det att konstatera:

Bolaget bildades 2021.
De har bara haft ett fåtal kunduppdrag.
Omsättningen är oerhört blygsam.
Deras portfolio är extremt animerad.
Jeanette är deras största kund hittills.

https://imgur.com/a/sSP1aJ8
Citera
2023-05-18, 05:23
Medlem
Citat:
Jeanette tycker att det är otroligt coolt att hon "får vara med på ett hörn" när designbyrån som har skapat hennes webshop har med den i deras senaste reel på Instagram.
Enligt henne är de "SJUUUUKKT" duktiga på webdesign.

Efter en snabb googling på den aktuella "byrån" går det att konstatera:

Bolaget bildades 2021.
De har bara haft ett fåtal kunduppdrag.
Omsättningen är oerhört blygsam.
Deras portfolio är extremt animerad.
Jeanette är deras största kund hittills.

https://imgur.com/a/sSP1aJ8
Allt i hennes värld ska blåsas upp och överdrivas.
Citera
2023-05-18, 17:57
Medlem
Kl 08:30 fullt ös medvetslöst mycket jobb på kliniken idag
Kl 12:59 Sitter på restaurang 🤔😜
Citera
2023-05-18, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isusochdus

😆😆Alltså tänk att ha det där behovet av att informera, hej hej nu jobbar jag häcken av mig, halloj nu äter jag, hej svejs nu åker jag taxi, hej hej nu ska vi ha gäster osv osv. Liksom inget intressant att förmedla eller visa upp utan bara tala om hur man spenderar sin dag😑🤦‍♀️😂
Citera
2023-05-18, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sawannapanna
😆😆Alltså tänk att ha det där behovet av att informera, hej hej nu jobbar jag häcken av mig, halloj nu äter jag, hej svejs nu åker jag taxi, hej hej nu ska vi ha gäster osv osv. Liksom inget intressant att förmedla eller visa upp utan bara tala om hur man spenderar sin dag😑🤦‍♀️😂
Hennes ego är beroende av kommentarer som "gu så sexig du är, hot hot hot, love you 💥💯💋🔥
Citera
2023-05-18, 18:41
Medlem
[quote=Sawannapanna|84503195]😆😆Alltså tänk att ha det där behovet av att informera, hej hej nu jobbar jag häcken av mig, halloj nu äter jag, hej svejs nu åker jag taxi, hej hej nu ska vi ha gäster osv osv. Liksom inget intressant att förmedla eller visa upp utan bara tala om hur man spenderar sin dag😑🤦‍♀️😂[

Mm och det mest spännande är att några verkar bli imponerad av allt nonsens som levereras 😅
Och nu har den där sk modellen dykt upp som ett spöke i ett inlägg igen. Om hon verkligen är modell varför inget namn?! 🤷‍♀️
Citera
2023-05-18, 19:34
Medlem
[quote=Isusochdus|84503516]
Citat:
Ursprungligen postat av Sawannapanna
😆😆Alltså tänk att ha det där behovet av att informera, hej hej nu jobbar jag häcken av mig, halloj nu äter jag, hej svejs nu åker jag taxi, hej hej nu ska vi ha gäster osv osv. Liksom inget intressant att förmedla eller visa upp utan bara tala om hur man spenderar sin dag😑🤦‍♀️😂[

Mm och det mest spännande är att några verkar bli imponerad av allt nonsens som levereras 😅
Och nu har den där sk modellen dykt upp som ett spöke i ett inlägg igen. Om hon verkligen är modell varför inget namn?! 🤷‍♀️

Men ellerhur, det blir ju ingen riktig recention om det är någon som fått betalt för att göra det. Då är det ju bara vanlig reklam. Men hon vill få det till att en fotomodell provat hennes produkter och gjort ett personligt utlåtande. Men då bör man väl ändå tala om vem personen är🤷‍♀️
Citera
2023-05-18, 21:08
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isusochdus
Det beskriver hur hennes "fullbokade" dagar brukar se ut.😆
Idag slog hon dessutom till på stort och använde sig av ett filter så att hon ser kopiöst filtrerad och onaturlig ut. Eller förresten..jag höll nästan på att glömma bort, det är väl hennes rynkfria gener som gör att hon ser ut sådär?🧬😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in