2022-09-26, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Själv så hoppas jag att hon har slutat med instagram och håller sig borta från sociala medier.

Ingen vill följa en låtsasentreprenör som ljuger om sina låtsasframgångar och lurar sina följare och kunder med en marknadsföring som borde anmälas till Konsumentverket.
För övrig så är hon bara en ofrivillig influencer som har köpt 90 000 följare.

Håller helt med dig. Jag hoppas detsamma 👍. Inga som håller på så här ska fortsätta. Jag fattar inte hur Instagram, Twitter och Facebook kan tillåta köpta följare och likes. Sjukt dåligt!! 🤬 Försöker se om andra köper följare också men än så länge har jag inte hittat någon där det syns så tydligt som för Jeanette. Men jag är säker på att det finns
Senast redigerad av Sawannapanna 2022-09-26 kl. 10:58.
Citera
2022-09-26, 13:28
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sawannapanna
Jag fattar inte hur Instagram, Twitter och Facebook kan tillåta köpta följare och likes. Sjukt dåligt!! 🤬

Det är ju inte så att dom tillåter det, men det är svårt att komma runt problemet eftersom man måste kunna urskilja spökkonton från andra konton.
Är ju många som köper följare och likes på Insta…har kollat runt lite bland stora konton jag följer, men ingen har ju stått ut ur mängden som Jeanette gör.
Hela hennes plattform är ju fake..😤
Citera
2022-09-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Det är ju inte så att dom tillåter det, men det är svårt att komma runt problemet eftersom man måste kunna urskilja spökkonton från andra konton.
Är ju många som köper följare och likes på Insta…har kollat runt lite bland stora konton jag följer, men ingen har ju stått ut ur mängden som Jeanette gör.
Hela hennes plattform är ju fake..😤

Nej det ska tydligen inte vara tillåtet, men på något sätt borde de vara bättre på att plocka bort spökkonton. Vissa är ju så otroligt uppenbara. De konton som följer 1000-tals och knappt har några egna följare samt ett fåtal inlägg som ingen gillar. Hur gör de företag som säljer likes och följare som Mediaboost tex. Om man köper tex 2000 följare är det någon som vet hur företag för över 2000 sålda följarkonton till det kontot som köpt. Dessutom utan att Instagram har någon koll på att det händer🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️. Tycker det är ett klart bevis på att ett konto gjort något som Instagram inte skulle tillåta. Om inte Instagram har något intresse eller möjlighet att komma åt problemet så är det ju som att det tillåts iallafall
Senast redigerad av Sawannapanna 2022-09-26 kl. 14:38.
Citera
2022-09-26, 17:25
Medlem
https://www.instagram.com/p/B8BfNKJB...d=YmMyMTA2M2Y=

Vart är hudterapeutna hon sökte. Fanns det inga med duktiga brighta med skalle eller🤷‍♀️. För det var ju det enda hon kunde klämma ur sig ifråga vad hon eftersökte för kunskaper. Hämsk annonsering ucch fyy. Du får inte vara vem som helst om du ska lira med mig!!!! Nej men tala då om exakt vad du eftersöker. Men hon hyr ju bara ett rum eller!?
Senast redigerad av Sawannapanna 2022-09-26 kl. 18:14.
Citera
2022-09-26, 18:04
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
https://www.instagram.com/p/B8BfNKJB...d=YmMyMTA2M2Y=

Vart är hudterapeutna hon sökte. Fanns det inga med duktiga bright med skalle eller🤷‍♀️. För det var ju det enda hon kunde klämma ur sig ifråga vad hon eftersökte. Hämsk annonsering ucch fyy. Du får inte vara vem som helst om du ska lira med mig!!!! Nej men tala då om exakt vad du eftersöker. Men hon hyr ju bara ett rum eller!?
Hahaha..minns det där.😂
Hon visade när hon skrev på papper för den där lokalen. Vad hände men den?
Men det var kanske bara en lokal i ett luftslott?

Citat:
Viktigast personer med riktigt mycket skalle, får inte vara vem som helst som lirar med mig!
Sökte hon personer till ett kriminellt mc-gäng?
Citera
2022-09-26, 18:18
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Hahaha..minns det där.😂

Alltså hon är ju så bränd…
Vill så gärna framstå som så klipsk och duktig, men sättet hon beskriver det hon söker på är ju inget annat än nedlåtande…hon kommer där travandes på sina höga hästar..🤦🏻‍♀️

Visst, klart att man vill klicka med den man eventuellt ska hyra in, men herregud, att säga det på det där sättet..🙄🔫
Jeanette är ju inte RIKTIGT så bright som hon själv tror..
Citera
2022-09-26, 18:25
Medlem
Hon och My Martens borde hyra samma luftslott.

Tänk vad dom hade kunnat spara i låtsas-hyra.
Och använt samma arroganta svar till alla troll som vågar ifrågasatta deras verksamhet.
Win-win!
Citera
2022-09-26, 18:26
Medlem
Citat:
Hahaha..minns det där.😂

Ja precis, men vadå rusta upp min klinik🤷‍♀️ det är ju bara ett litet rum. I den övriga lokalen håller väl andra till som inte har med henne att göra. Jag har sett ett annat klipp där hon söker folk men hon verkar ha jobbat ensam hela tiden. Det här är ju inte så länge sedan, februari 2020. Om hon ägde en klinik vore det ju sjukt oeffektiv att låta den stå obemannad dag ut och dag in. Snacka kostsamt.
🤣🤣🤣Hon låter inte snäll när hon söker folk, så arrogant. Hon lockar inte med något positivt som gör det attraktivt att söka. Bara att du ska ha skalle om du vill lira med mig. Låter nästan lite läskigt 🤣🤣
Citera
2022-09-26, 18:28
Medlem
Citat:
Vill så gärna framstå som så klipsk och duktig, men sättet hon beskriver det hon söker på är ju inget annat än nedlåtande…hon kommer där travandes på sina höga hästar..🤦🏻‍♀️

Visst, klart att man vill klicka med den man eventuellt ska hyra in, men herregud, att säga det på det där sättet..🙄🔫

Men ellerhur, det här är nedlåtande. Hela attityden är nedlåtande. Inga andra speciella kvalitéer som serviceinriktad, noggrann osv. Låter som hon söker en dörrvakt typ. Noll pepping. Ucccch!! I det här klippet känns hon inte alls sympatisk och snäll utan snarare lite bitchig. Någon som kommer att ha svårt att sammarbeta.
Senast redigerad av Sawannapanna 2022-09-26 kl. 18:43.
Citera
2022-09-26, 19:23
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ja precis, men vadå rusta upp min klinik🤷‍♀️ det är ju bara ett litet rum. I den övriga lokalen håller väl andra till som inte har med henne att göra. Jag har sett ett annat klipp där hon söker folk men hon verkar ha jobbat ensam hela tiden. Det här är ju inte så länge sedan, februari 2020. Om hon ägde en klinik vore det ju sjukt oeffektiv att låta den stå obemannad dag ut och dag in. Snacka kostsamt.
🤣🤣🤣Hon låter inte snäll när hon söker folk, så arrogant. Hon lockar inte med något positivt som gör det attraktivt att söka. Bara att du ska ha skalle om du vill lira med mig. Låter nästan lite läskigt 🤣🤣
Jeanette skrev papper (köpte/hyrde) på en ny lokal som hon skulle renovera och som skulle bli hennes "klinik" i Stockholm.
Det var till den hon sökte "brighta personligheter".
Citera
2022-09-26, 19:25
Medlem
Citat:

Det är just där det ligger, hon har utvecklat en enorm hybris. Det har stigit henne över huvudet så det är riktigt riktigt pinsamt.
Citera
2022-09-26, 19:26
Medlem
Citat:
Jeanette skrev papper (köpte/hyrde) på en ny lokal som hon skulle renovera och som skulle bli hennes "klinik" i Stockholm.
Det var till den hon sökte "brighta personligheter".

Kliniken som är ett litet rum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in