Denna var inte ett dugg olik svenska tv-serier. Den var även precis lika dålig som alla tv-serier från vilket land som helst med en fjantig handling där den skyldiga är någon som är bland kretsen av de som utreder ett brott.
Denna var inte ett dugg olik svenska tv-serier. Den var även precis lika dålig som alla tv-serier från vilket land som helst med en fjantig handling där den skyldiga är någon som är bland kretsen av de som utreder ett brott.
Hyfsat tidsfördriv även om den är överdriven. David Dencik är för övrigt uppvuxen i danmark (han bor i köpenhamn nu också) och har senare bott i Sverige, därför dyker han upp både i svenska och danska produktioner.
David Dencik är för övrigt uppvuxen i danmark (han bor i köpenhamn nu också) och har senare bott i Sverige, därför dyker han upp både i svenska och danska produktioner.
Det var kul att se honom i den senaste James Bond filmen även om han så klart är en ryss i den.
Jag tror att aspien Bekker som tar på sig mordet på Socialministerns dotter och sen blir frigiven blir den nya Kastanjemannen men ännu mer brutalt och bortom kontroll?
Jag tror att aspien Bekker som tar på sig mordet på Socialministerns dotter och sen blir frigiven blir den nya Kastanjemannen men ännu mer brutalt och bortom kontroll?
Har du sett serien? Bekker blev ju frigiven och dottern levde ju och blev fritagen.
Har du sett serien? Bekker blev ju frigiven och dottern levde ju och blev fritagen.
Ja det vet jag, glömde lägga till att dottern blev fritagen. Men någon måste ju väl axla rollen som en ny Kastanjeman i säsong 2? Och då tycker jag att en frigiven Bekker hade nog passat som det. Annars blir det ju konstigt om säsong 2 har en helt annorlunda plot i förhållande till titeln på serien. Eller kanske blir det inte en ny säsong?
Ja det vet jag, glömde lägga till att dottern blev fritagen. Men någon måste ju väl axla rollen som en ny Kastanjeman i säsong 2? Och då tycker jag att en frigiven Bekker hade nog passat som det. Annars blir det ju konstigt om säsong 2 har en helt annorlunda plot i förhållande till titeln på serien. Eller kanske blir det inte en ny säsong?
Det är frågan om det blir mer, finns det fler böcker?
Ställer mig inte i ledet av de som hyllar denna serie högt. Den var OK. Som nämnts redan är klippningen ogenomtänkt, storyn för krystad och försöker vara något Se7en-liknande, speciellt med uttalandet
"Folk kommer minnas detta åratal efteråt" sade gärningsmannen....
Nått sånt.
Helt ok S1, men knappast Weltklasse.
Jag stör mig en del på att det görs "amatörmisstag" av poliser.
Typexempel:
- gå för nära en person man skall "plocka", så att man själv blir övermannad.
- kolla billarm när det uppenbarligen inte är rätt sak att göra, och man då råkar illa ut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!