2021-10-07, 23:37
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Enligt imdb Det låter som en vanlig dussin tv-serie med en larvig handling som ofta kommer på tv då och då.
Det är precis vad det är också. Får 5/10 i betyg av mig.
Citera
2021-10-08, 00:18
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Det är precis vad det är också. Får 5/10 i betyg av mig.
Det är sån jävla inflation i betygssättning, speciellt gällande serier och när de jämförs med imdb-betyg.

Skulle som dig sätta cirka en 5.5/10, rationellt sett. Men i imdb-betyg (vilka flesta fluktar/går på) är det ett nog mer en 7/10. Vilket inte är direkt bra, som man skulle tro.
Citera
2021-10-10, 21:43
Medlem
Måste säga jag är något besviken efter att jag nu sett klart sista avsnittet.
Serien saknade originalitet och mot slutet var det för många missar för min smak…
Citera
2021-10-11, 00:34
Medlem
dovAkins avatar
Sett 3 avsnitt tycker den är as bra klart överraskad
Citera
2021-10-11, 02:13
Medlem
Huga! Bra serie, rekommenderas!
Citera
2021-10-14, 15:51
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Nja, efter att ha sett första delen så känns den som en Bro-klon. Äckliga brott i varje del (?) gjorda av en superintelligent dåre, men polisen är smartare och kommer närmare och närmare. Alldeles för många kvinnor som beter sig som män. Bron fungerar eftersom den är milsvitt bättre, detta är en fattigmans-Bron som jag kan stå över. Detta betyg efter att bara ha sett en del.
Den kändes som en femte säsong av bron, och dessutom en riktigt bra sådan. Och med en något annorlunda touch med mer betoning på rysare. Fattigmansbron skriver jag inte alls under på.
Citera
2021-10-14, 22:18
Medlem
Men är det verkligen ingen som reagerar på att ordet DNA inte finns med i hela serien.
Varje brottsplats var ju fylld av DNA, det går inte att undvika, här hade man ju kunnat tagit bort alla misstänkta.
Förmodligen hade dom kunnat tagit GM direkt, hans DNA fanns nog registrerat, men som sagt, då hade det ju inte blivit någon serie.
Citera
2021-10-17, 09:01
Medlem
Såg första avsnittet, verkar lovande men märks att Wokeflix gjort den. Svart assistent till politikern, halvful skådis till huvudrollen och inzoomning av mulatt på slutet. Hade inte hänt i en DR-serie.
Citera
2021-10-17, 10:21
Medlem
regndroppens avatar
Den var helt okej inte mer än så
Citera
2021-10-17, 11:23
Bannlyst
Har sett 2 avsnitt o är lite förvirrad..

Förresten lät danska alltid såhär fult/oförståeligt? Trodde man skulle kunna förstå lite men jävlar jag fattar ingenting, lite som ett moon language....

Tittar nog vidare dock. Tråkiga huvudskådisar dock.
Citera
2021-10-17, 11:45
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Men är det verkligen ingen som reagerar på att ordet DNA inte finns med i hela serien.
Varje brottsplats var ju fylld av DNA, det går inte att undvika, här hade man ju kunnat tagit bort alla misstänkta.
Förmodligen hade dom kunnat tagit GM direkt, hans DNA fanns nog registrerat, men som sagt, då hade det ju inte blivit någon serie.

Har du verkligen sett alla delar ännu? Det ges väldigt bra ledtrådar till varför det är på det viset.
Citera
2021-10-17, 12:49
Bannlyst
Åh vad jobbigt det är att lyssna på danska, bara jag?
Fan tappar ju lusten att titta efter en stund enbart pga språket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in