Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-09-28, 15:45
  #1
Medlem
FlashbackGods avatar
Har ni märkt att ni blivit bättre/bra behandlad av t.e.x äldre män t.e.x som tycker man är tydligen snygg eller nåt? Eller ful också kanske?

Hmm, både killar och tjejer kan svara.
__________________
Senast redigerad av FlashbackGod 2021-09-28 kl. 15:49.
Citera
2021-09-28, 15:54
  #2
Medlem
mikaelss avatar
Välformulerad fråga, märks att skolan levererar.
Så jag svarar, ja, det tycker jag inte, eller jo, det borde man låta bli att inte göra, eller låta bli. Eller inte. Vad tycker du?
Citera
2021-09-28, 15:56
  #3
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Det där har jag upplevt.
Citera
2021-09-28, 15:58
  #4
Medlem
FlashbackGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Det där har jag upplevt.

Kan du förklara på vilket sätt? Är du man eller kvinna?
Citera
2021-09-28, 15:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Välformulerad fråga, märks att skolan levererar.
Så jag svarar, ja, det tycker jag inte, eller jo, det borde man låta bli att inte göra, eller låta bli. Eller inte. Vad tycker du?
hahahah bästa!
Citera
2021-09-28, 16:05
  #6
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Välformulerad fråga, märks att skolan levererar.

Lova att rätta mig om jag har fel, då jag absolut inte begriper frågan. Gick dock i flumskolan på 70-talet.

Men, men…

Äldre män tänder nog på både snygga och mindre snygga kvinnor. Hur man behandlas tror jag inte beror på utseende.
Citera
2021-09-28, 16:05
  #7
Medlem
FlashbackGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Välformulerad fråga, märks att skolan levererar.
Så jag svarar, ja, det tycker jag inte, eller jo, det borde man låta bli att inte göra, eller låta bli. Eller inte. Vad tycker du?

Tråden handlar nog inte om så himla komplexa saker skulle jag gissa. I slutändan iaf.
Citera
2021-09-28, 16:10
  #8
Medlem
hbtq4lifes avatar
Är man snygg blir man initialt bättre behandlad. Men som snygg, behöver man inte anstränga sig för att odla en personlighet och slutar som en slit och släng-produkt. Det är bäst att odla en fin personlighet som vacker eller ful, det håller i längden men de tillfälliga dopaminkickarna som alla suktar efter uteblir.
Citera
2021-09-28, 17:04
  #9
Medlem
FlashbackGods avatar
Hur kan man göra det utan att jämföra till den andre som var i samma situation, men med kanske en annan preferens.
Citera
2021-09-28, 19:24
  #10
Medlem
FlashbackGods avatar
Hur kan man göra det utan att jämföra till den andre som var i samma situation, men med kanske en annan preferens.

Den it gets HELUMATOM AND HYDROGENATOM...lite som kvinna och man.
Citera
2021-09-28, 19:31
  #11
Medlem
FlashbackGods avatar
Remember. We are all part of this. As you read this message you are reading now. Is it fun reading it? Nice. Next is ofc why would could care if someone did not think you are handsome or pretty or whatever?
Citera
2021-09-28, 21:30
  #12
Medlem
FlashbackGods avatar
Måste vara ganska dumma saker jag säger eller vad säger du?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback