2021-12-13, 17:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det kommer faktiskt från dig själv. Det är enbart du i hela tråden som använt det osmakliga uttrycket. Du skriver så mycket skit att du inte ens kan hålla reda på det själv.

Tack men nedmontering är ett ord som tex GW Persson brukar använda när kroppar har styckats, flera användare i tråden har dessutom fört fram teorier att kroppen i det aktuella fallet kan ha styckats?

Din aggressivitet över andra skribenters ordval passar dessutom väldigt illa i den här tråden.

Men du får en ny chans nu, finns det någon anledning att tro att kroppen har styckats?
Citera
2021-12-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vet du om paret grälade mycket? Polska kvinnor brukar ofta ha ett hetsigt humör och temperament, det är sannerligen inte bara de polska männen som är utåtagerande.

Många människor uppträder annorlunda mot olika personer. Barby kan ha haft en helt annan relation till Cezary än ni hade.

Vad tror du om teorin om att paret grälade vilt och knuffade varandra/ viftade med armarna men sen råkade B falla olyckligt?

Som jag sagt i här förut, Cezary kunde bråka om allt möjligt litet men Beata ville inte bråka
Citera
2021-12-13, 17:06
Medlem
Citat:
Vet du om paret grälade mycket? Polska kvinnor brukar ofta ha ett hetsigt humör och temperament, det är sannerligen inte bara de polska männen som är utåtagerande.

Många människor uppträder annorlunda mot olika personer. Barby kan ha haft en helt annan relation till Cezary än ni hade.

Vad tror du om teorin om att paret grälade vilt och knuffade varandra/ viftade med armarna men sen råkade B falla olyckligt?

Polska kvinnor har hetsigt temperament? Hur många kvinnor känner du?
Citera
2021-12-13, 17:06
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis

Varför tror du att mannen sitter häktad? Varför kan han inte gå ut och vänta på ett datum i rätten?

Gör dig inte dum nu, du vet vad C är misstänkt för men misstänkt är inte samma sak som skyldig.

De brott han är misstänkt för betingar alltid häktning.
Citera
2021-12-13, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barby
Och vad får dig att tro att jag är från Polen? ))))

Cezary pratar inte mycket svenska
Citera
2021-12-13, 17:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agnieszkaa
Polska kvinnor har hetsigt temperament? Hur många kvinnor känner du?

Om du skummar igenom tråden så finns det massvis med påståenden om polska män och framförallt påståenden om Cezary och Piotr.

Fråga dessa skribenter hur många polska män dom känner.

Du fick dessutom flera frågor av mig, vad hände med svaren?
Citera
2021-12-13, 17:12
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agnieszkaa
Som jag sagt i här förut, Cezary kunde bråka om allt möjligt litet men Be*t* ville inte bråka

Var du möjligen på plats och såg vem som startade bråken?

Du får dessutom ursäkta men jag tror inte att du kände paret särskilt väl.
Citera
2021-12-13, 17:16
Medlem
Citat:
Om du skummar igenom tråden så finns det massvis med påståenden om polska män och framförallt påståenden om Cezary och Piotr.

Du frågar som du kollar på tv film och jag har faktiskt svarat på allt du frågar
Citera
2021-12-13, 17:16
Medlem
ursalunds avatar
Citat:

Kan garantera dig. Känner väldigt många. Och olika. Från olika samhällsskikt.

Edit:
Det finns minst 5 personer här i tråden som har anknytning till Polen.
Senast redigerad av ursalund 2021-12-13 kl. 17:35.
Citera
2021-12-13, 17:17
Medlem
Citat:
Var du möjligen på plats och såg vem som startade bråken?

Du får dessutom ursäkta men jag tror inte att du kände paret särskilt väl.

Känner du Beata och Cezary? Varför vill du att jag ska upprepa när du kan läsa mina inlägg
Citera
2021-12-13, 17:18
Medlem
Citat:

Hahah, jag känner många många polska män och många många kvinnor. Du pratar total nonsens
Citera
2021-12-13, 17:18
Medlem
Citat:
Gör dig inte dum nu, du vet vad C är misstänkt för men misstänkt är inte samma sak som skyldig.

De brott han är misstänkt för betingar alltid häktning.
Jag vet vad han är misstänkt för men jag frågade dig. Om polisen håller sig till boken i detta fall så undrar ju jag givetvis varför, om det var en olycka eller självförsvar. De borde väl märkas och han har ju erkänt till viss del, så varför tar detta en sådan tid och varför ska han behöva sitt där? Det är ju snart jul och han har ju barn som behöver honom där hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in