2021-09-29, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Det lilla hopp som fanns är därmed borta 🥺.

https://live.aftonbladet.se/supernyt...urce=share-btn

Hoppet finns fortfarande, "blodiga kläder" kan innebära lite blodstänk från typ att man slagit till någon.
Framkommer ju inte hur blodiga kläderna är, men det är klart det är ju inte positivt när man letar efter en levande person kan ju innebära motsatsen också (att det är rejält blodiga) Men ge upp ska vi inte göra ännu
Citera
2021-09-29, 12:50
Medlem
Det är en mamma. Två barn verkar hon ha. De har ingen mamma mer, som det ser ut nu. De kommer att sakna sin mamma resten av sina liv. De har ingen familj mer. De kommer att gråta sig till sömns. De kommer få leva med kluvna känslor för sin pappa resten av sina liv. Om de är för små att förstå nu, kommer de att leva med en tyngd i sina själar resten av sina liv. Något oberörbart. Obeskrivbart. Den tomheten, den vissheten. Inga fler barn ska bli föräldralösa nu för att mammor inte får det skydd de har rätt till.

Varför saknas alltid samhällets stöd för de allra mest utsatta? De fattigaste. De som lever med hot. De som är undantagen.
Citera
2021-09-29, 12:54
Medlem
linn_rosss avatar
Jag tror att han har kört hem det minsta barnet som var med i bilen hem till adressen på Professorgatan efter händelsen i Oxie. Barnet har berättat för syskonen som i sin tur anmälde henne försvunnen. (alternativt har barnet blivit överlämnad till socialen för att umgänget krävde det så att fd paret skulle slippa träffas)
Polisen kommer dit och socialen omhändertar barnet/barnet.
Mannen blir efterlyst direkt och efter 2 timmar (kl 1 på natten?) hittar dom honom och bilen.
Bilen har väl aldrig varit efterlyst? Polisen har bara velat veta var den synts till efter kl 17 på fredagen för att veta var dom ska leta någonstans.
Senast redigerad av linn_ross 2021-09-29 kl. 12:59.
Citera
2021-09-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Det är en mamma. Två barn verkar hon ha. De har ingen mamma mer, som det ser ut nu. De kommer att sakna sin mamma resten av sina liv. De har ingen familj mer. De kommer att gråta sig till sömns. De kommer få leva med kluvna känslor för sin pappa resten av sina liv. Om de är för små att förstå nu, kommer de att leva med en tyngd i sina själar resten av sina liv. Något oberörbart. Obeskrivbart. Den tomheten, den vissheten. Inga fler barn ska bli föräldralösa nu för att mammor inte får det skydd de har rätt till.

Varför saknas alltid samhällets stöd för de allra mest utsatta? De fattigaste. De som lever med hot. De som är undantagen.
Du borde läst på bättre innan du skrev din poesi.
Citera
2021-09-29, 13:02
Bannlyst
Varför blir ni förvånade? Jag skrev för flera timmar sedan: (FB) Jag kan se in i framtiden: Beata kommer hittas innan dagen är slut

Hon är stendöd.
Citera
2021-09-29, 13:03
Medlem
Hade så gärna velat plåga den halvfeta polacken extremt mycket, tortyrliknande grejer. Släpp ut honom och låt samhället ta hand om honom istället. Innan han begravs under Öresundsbron eller något, satans polska äckelmänniska.

Lider något extremt med barnen som förmodligen inte sover särskilt bra om nätterna nu och kommer leva resten av sina liv utan en mamma. Troligtvis.
Citera
2021-09-29, 13:03
Medlem
Hon hade ansökt om besöksförbud mot honom och han visste att han skulle bli den första misstänkta. Varför riskerar vissa sånt för att få mörda?
Citera
2021-09-29, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Hur många kvinnor ska behöva dödas för att regeringen ska inse att MÄN ÄR ONDA SVIN!
Nu får det väl ändå räcka!
Allt prat men ingen förändring!
VIDRIGT DETTA FY FAN!
Bara för fanskapet inte kan hantera ett nej ska han med sin enorma överlägsenhet i styrka sätta henne på plats?

Jävla idiot hoppas någon slår ihjäl fanskapet!

Omkring 15 fall om året. I statistiken från Brottsförebyggande rådet kan man utläsa att omkring 15 kvinnor om året har dödats i Sverige av en före detta eller nuvarande partner under perioden 2017–2020. För män var motsvarande siffra strax under 3 fall om året.

Jag tror denna siffran mörkas stenhårt!

Så med ditt sätt att tänka så är även alla kvinnor svin. Det finns kvinnor som är pedofiler, våldtäcks-”män” och mördare. Så därmed, enligt ditt sätt att tänka är alla kvinnor svin.

Du har verkligen otur när du tänker….

För min del så dömmer jag inte alla av ett kön för något en mindre grupp sysslar med.
Citera
2021-09-29, 13:05
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Varför blir ni förvånade? Jag skrev för flera timmar sedan: (FB) Jag kan se in i framtiden: Beata kommer hittas innan dagen är slut

Hon är stendöd.

Kunde man inte räkna ut att hon redan bragts om livet har man nog inte alla bestick i lådan. Solklart mord från första början man läste artikeln om människorov.
Citera
2021-09-29, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Hon hade ansökt om besöksförbud mot honom och han visste att han skulle bli den första misstänkta. Varför riskerar vissa sånt för att få mörda?
Hon kanske förskänade det?
Citera
2021-09-29, 13:06
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug

Hon är stendöd.

Shit grymt! Snälla polisen om ni ser detta, anställ honom!
Citera
2021-09-29, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Shit grymt! Snälla polisen om ni ser detta, anställ honom!
Jag vägrar prata med polisen, om jag inte får asmycket pengar då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in