2021-09-27, 13:06
Medlem
linn_rosss avatar
mannen?

https://www.facebook.com/cezary.ratzm*n

* = a
Citera
2021-09-27, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross
mannen?

* = a

Sidan redan borta
Citera
2021-09-27, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Sidan redan borta
Nej
Ersätt stjärna med angiven bokstav
Citera
2021-09-27, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insemineraren
https://www.sydsvenskan.se/2021-09-2...or-manniskorov

Bokskogen är ett stort naturområde en bra bit från Malmö, finns bara enstaka torp där. Undras varför de misstänker området.. hoppas inte det är för att de tror det är "klassisk dumpningsmark"..

De flesta i Malmö åker ju till bokskogen för att komma ut i naturen. Många fina vandringsleder. På helger är det som spring break i palm springs. Fullt med folk. Är nog få malmöare som inte känner till det. Inte förvånande att det är misstänkt då så många kan området. Stor skog också som det är lätt att gömma något i.
Citera
2021-09-27, 13:24
Medlem
Jag tycker dom borde kolla stenbrottet , ser på hans Facebook att han varit där. Och på der stället har det ju skett hemska mord innan . 😩
Citera
2021-09-27, 13:29
Medlem
Annonsen borta från Missing People. Betyder det att polisen vet att hon är avliden?
Citera
2021-09-27, 13:31
Medlem
TortyrMickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross
mannen?

* = a
Polack.
Var de gifta, eftersom de har samma efternamn?
Citat:
Ursprungligen postat av Gadolaajn
Jag tycker dom borde kolla stenbrottet , ser på hans Facebook att han varit där. Och på der stället har det ju skett hemska mord innan . 😩
Dalby ja. Dåren som kastade ut en kvinna + spädbarn.😩
Senast redigerad av TortyrMicke 2021-09-27 kl. 13:33.
Citera
2021-09-27, 13:35
Medlem
Något sorts svartsjukedrama/herdersrelaterat, gissar jag.

Förstår dock inte varför man väljer en så väldigt "filtrad" och redigerad bild när man försöker hitta en person som är försvunnen. Tittar man på andra bilder på t.ex Facebook, så är det ju inte ens likt hur hon verkligen ser ut.. Märkligt.
Citera
2021-09-27, 13:37
Medlem
Känns väldigt klassiskt. Exet är svartsjuk av sig, kan inte släppa taget. Dom har barn tsm, hon har kanske träffat en ny. Kollar man hennes Facebook, hon saknar många Svenska vänner, det är bara polacker uteslutande. Kan tyda på ett väldigt instängt och kontrollerade liv.

Vill inte gå händelserna i förväg men sånt här brukar tyvärr inte sluta bra. Men bra att dom plockade in MGM väldigt snabbt, sen får man se vilka turer detta tar, släpps, plockas in, släpps igen, ska plockas in igen men flytt till Polen
Citera
2021-09-27, 13:39
Medlem
Jävla läskigt. Dom har sopat henne från alla info-sidor som Eniro, MrKoll etc.
Varför kan man undra då detta är nyligen, och hon låg nyligen uppe på dessa
då de ligger kvar i cachen.
Citera
2021-09-27, 13:39
Medlem
linn_rosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atepe
Något sorts svartsjukedrama/herdersrelaterat, gissar jag.

Förstår dock inte varför man väljer en så väldigt "filtrad" och redigerad bild när man försöker hitta en person som är försvunnen. Tittar man på andra bilder på t.ex Facebook, så är det ju inte ens likt hur hon verkligen ser ut.. Märkligt.

Jag håller med... på de senaste bilderna på mannes sida så verkar det som att hon är brunhårig nu.
Men jag förstår att man väljer hennes egna bilder som hon själv valt att göra offentliga samtidigt.
Citera
2021-09-27, 13:40
Medlem
swebarbs avatar
Garanterad mördad, polacker brukar oftast ha kort stubin när det gäller svartsjuka om det nu är nåt sånt, slog säkert slint i skallen för gubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in