2021-09-27, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Det är inte en invandrare som du tror. Utan en kritvit polack. europeisk invandring? .....här varsågod.

Det är ju en invandrare. Alla invandrare är inte mörka, men fortfarande en invandrare.
Citera
2021-09-27, 17:42
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Konstigt om han gömt henne i dammen på golfbanan. Det är förbjudet att köra bil där. Eller bar han dit henne mitt i natten?
Citera
2021-09-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Konstigt om han gömt henne i dammen på golfbanan. Det är förbjudet att köra bil där. Eller bar han henne mitt i natten?

Tror du han bryr sig om att det är olagligt att köra bil när han precis har mördat en kvinna?
Citera
2021-09-27, 17:45
Bannlyst
Det går utmärkt att köra bil nästan ända fram.
Dock finns det ett boningshus rätt nära. De kanske har sett eller hört något.
Citera
2021-09-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Haha alltså när ska dom lära sig att inte beblanda sig med invandrare?
Fast hon är väl också från Polen?
Citera
2021-09-27, 17:50
Bannlyst
Det finns en del som fiskar i den dammen. Vet man om han gillar fiske?
Dammen är rätt skymd med tjock växtlighet runt om, så för hans syfte är det väldigt avskilt.
Citera
2021-09-27, 17:51
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
”Vi vill klargöra att vi i detta skede arbetar med två parallella spår. Det ena är en räddningsinsats enligt lagen om skydd mot olyckor. I den andra delen pågår det en förundersökning om människorov.”
Skydd mot olyckor?
Självmord?
Citera
2021-09-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han måste ju ha berättat för polisen att hon finns i en damm på golfbanan när dom har hittat kroppen. Annars finns väl det inte någon annan anledning för polisen att leta just där.
Jag misstänker att idioten inte har haft vett att stänga av sin egen och/eller hennes mobil, därmed har polisen ganska bra koll på var de ska leta.
Citera
2021-09-27, 17:52
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Konstigt om han gömt henne i dammen på golfbanan. Det är förbjudet att köra bil där. Eller bar han dit henne mitt i natten?
Kan mycket väl ha slagit ihjäl henne sedan använd sin silvriga bil och försökt bli av med kroppen då offret ej svarat anhögriga som larmat polisen.
Citera
2021-09-27, 17:53
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hur "lämnar" man barn till socialförvaltningen? Lämnar dom på trappan? Frågar åt en vän.
Kanske sade han som det var, "jag har slagit ihjäl mitt x"
Citera
2021-09-27, 17:55
Medlem
Där är väldigt mycket poliser och stora avspärrningar så hon är nog hittad.
Citera
2021-09-27, 17:57
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Märkligt att hon inte fått kontaktförbud om hon hade skyddad identitet, men det var kanske i två olika fall. Annars borde skyddad identitet räcka långt om hon inte befinner sig på samma ort som förövaren.
Verkar vad jag förstått handla om ett färskt fall.
2 veckor sedan ansökte hon om kontaktförbud, samtidigt verkar dom ej vara ifrån Skåne då hon blivit flyttad till Malmö.
Jävligt tragiskt dock ännu en kvinna som mister sitt liv pga en ego trippad tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in