Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
För att han är man , polack och råkar heta C?
Det vet inte vi.
Då var det väl oerhört korkat att berätta vart kroppen låg? Om han ville komma undan så var det väl bättre att hålla tyst? Logik är inte din starka sida direkt.
Kanske det? Hans fru inledde väl ett nytt förhållande med grannen en bra tid innan hon ansökte om skilsmässa?
Tack men nu har jag fört fram OLIKA hypoteser, jag har inte lagt alla ägg i samma korg utan har flera alternativa teorier samtidigt.
Du har förresten själv tidigare citerat ett förhör med C där han uppger att "då slog hon till"
Tror du att han ljög då? Hon klappade helt uppenbart till honom i grälet i slutet av december 2020, det finns det tom inspelning på. Varför skulle inte hon i teorin kunnat slå honom igen när hon tappade humöret?
Du verkar inte heller förstå det här med minnesluckor, det har inget med lögner att göra utan handlar om luckor i minnet.
Det här visar ju med all tydlighet hur du inte kan hålla ett normalt spår i en diskussion.
Du minns inte att det är du själv som tycker C har dåligt minne och kontrar med av vilken av dina påhittade anledningar jag anser att han ljuger. Jag anser att han ljuger för att han ljuger. Det har vi diskuterat förut.
Sen slänger du in ett "vi vet inte". Jo, att vara en notorisk lögnare är inte detsamma som att ha dåligt minne. Tvärtom brukar den som ljuger mycket behöva ha bra minne för att inte blanda ihop sina lögner och direkt bli påkommen.
Logik är en av mina starka sidor. Att du upplever det annorlunda är för att dina argument är fullkomligt ologiska, som att någon har ett jättebra minne av hur han blir slagen av offret ena sekunden och har en minneslucka när han nästa sekund berättar hur han stryper offret. Minnesluckor brukar per definition inte innehålla detaljerade beskrivningar av hur något går till. Hur var det med logiken?
Att han kanske skäms över det fruktansvärda han utsatt sitt yngsta barns mor för kontrar du som vanligt med att lägga fokus på hur hemskt offret betett sig. Självklart format som en fråga för att få minsta medhåll som du så girigt suktar efter.
Att dina "hypoteser" inte har substans beror alltså på att du inte lägger alla ägg i samma korg? Din äggkorg är så fattig så det inte ens går att göra äggröra. Du kan väl börja med att redogöra för hur du resonerar runt mina tidigare frågeställningar till dig beträffande att du tror att det funnits en medhjälpare:
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Utan kommunikation? Utan att denne gett sig till känna för att rentvå GM? Utan att denne flyttat kroppen? Utan någon större tid i tidslinjen för att lägga till en annan GM? GM har dessutom offrat sitt liv med sina barn och sina barns förtroende för denne medhjälpare? Låter som en älskarinna som fanns nära till hands i sådana fall, och det gör knappast GM mindre misstänkt, tvärtom.