Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Alltså snälla rara, du citerar två inlägg om att B troligen behövt använda kniven i självförsvar och du tror att det bevis att hon var den aggressive?
Men vi vet inte varför hon egentligen bar kniv? C å sin sida kände sig kanske hotad när han insåg att hon faktiskt bar på kniv? Du verkar dessutom tro att kvinnor inte kan vara aggressiva när det handlar om destruktiva relationer? C hade säkert ett uselt humör och dåligt beteende från tid till annan med det hade säkert B också. Du måste förstå att det är mycket sällan någon större skillnad mellan grälsjuka män och kvinnor som gör allt för att hälla mer bränsle på elden i partnerbråk.
Och vad gäller dom där två inläggen, varför får du spekulera men inte jag?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Du menar den dokumenterade misshandeln i december 2020 där han våldtar henne och misshandlar henne i flera timmar och hon försöker gömma sig överallt i lägenheten? Där han sliter sönder badrumsdörren?
C har väl lämnat en helt annan berättelse om den där händelsen? B ska ha försökt hoppa från balkongen, B ska ha slagit honom i huvudet osv?
Varför är B mer trovärdig än C?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Den där det finns dokumenterade bilder av hennes skador som trots dina högsta önskningar inte var fejk? Du menar att han någonstans i sina förhör runt hur och när han mördat henne påstår att hon slog honom då? Kan du hänvisa till sida i FUP, för du sitter väl inte bara och hittar på?
Varför ska jag hjälpa dig? Du har gjort allt för att motarbeta mig i tråden, leta i FUP får du göra själv. Du har hela natten på dig!
Vi vet dessutom inte med säkerhet hur skadorna uppstod. Eller hur?
Jag pratade dessutom om händelsen i december 2020, C har sagt att B slog honom i huvudet. Du blandar ihop saker och ting. Låt bli vinet så klarnar det nog.