Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Ovan är ett långt inlägg bestående av ingenting. Förstår att dit hat förblindat dig.
Sedan andra hälften av 2021 tror en majoritet av Amerikaner att valet stals av Joe Biden. Över 35% av alla Demokrater tror också att valet är stulet. Hur får du detta till "extremhögern" ? Både märkligt och ologiskt.
Varför svarar du inte på frågorna i stället Nixter. Du insinuerar saker, men när man skrapar på ytan finns det som vanligt ingenting.
Du utlovade Trumpvinst, med en landslide, i Presidentvalet. Men ack vad du bedrog dig.
Du utlovade bevis för valfusk som dina högt prisade advokater Guilliani, Powell & Lin Wood skulle fixa, i någon av de över 60 rättegångar som de i stället förlorade och ack vad du bedrog dig.
Du hävdade att vad du kallade en USAs bästa konstitutionella advokat John C Eastman skulle se till att Trump skulle återinsättas som President genom att tillsätta alternativa och Republikanska elektorer från delstater där Biden utropats som vinnare. Men ack vad du bedrog dig.
Du utlovade bevis för valfusk från en Frankfurtservern som tagits i beslag av Trumptrogna elitstyrkor. Men ack vad du bedrog dig.
Du utlovade bevis för valfusk som en Gold standard Forensic audit genomförd av Cyber Ninjorna och Johan Hutton skulle påvisa. Men ack vad du bedrog dig.
Du utlovade att det skulle bli Audits i över 20 nya delstater som en följd av den i Georgia. Men ack vad du bedrog dig.
Du utlovade att Mike Lindell satt på helt sensationella bevis för att italienska satelliter och Kina i samarbete med Dominon och Smartmatic genom en algoritm hade flippat röster från Trump till Biden. Bevisen fanns i s.k. Packet Captures (PCAPS). Lindells egna experter kallade bevisen för skräp och ack vad du bedrog dig.
Nu kastar du dig över varje litet rykte du hör och som du hoppas skall leda till att Trump erkänns som segrare i valet 2020. Vilket bara bevisar att du inte lärt någonting av alla dina misstag.
Jag hoppas dock du fortsätter skriva dina inlägg här på FB, då dessa glädjer mig mycket och jag hela tiden påminns om vikten av undervisning i källkritisk granskning i det svenska skolsystemet och behovet av förbättrad psykiatrisk vård i Sverige.
Tack Nixter!