2022-02-22, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Lt oss nu ta detta igen. En majoritet av USAs befolkning tror Joe Biden fuskat till sig Presidentposten.

Lt. Det. "Sunka". In. (Det r sunk att Joe r Prez).
Du inser att ingen tar detta pstende p allvar?
Citera
2022-02-22, 02:59
Medlem
Citat:
Ovan r ett lngt inlgg bestende av ingenting. Frstr att dit hat frblindat dig.

Sedan andra hlften av 2021 tror en majoritet av Amerikaner att valet stals av Joe Biden. ver 35% av alla Demokrater tror ocks att valet r stulet. Hur fr du detta till "extremhgern" ? Bde mrkligt och ologiskt.

Citat:
Ja entrgen vinner. Skillnaden r enkel Trump r segrare i valet 2020. Sanningen vinner till slut.

Fakta:

1. Frtroendet fr Biden r idag det lgst uppmtta av ngon President endast Nixon efter Watergate kommer i nrheten.

2. En majoritet av Amerikaner tror Biden r illegitimt vald.

Allt detta p mindre n ett r.

Det r trist men tror generellt det r nyttigt fr vrlden att se vad som hnder nr man lurar sig till Presidentposten. Vi r inne i en kraftig obalans pga detta.

Fortsttning fljer, detta r definitivt inte ver.

Tack fr ditt svar Nixter. Respekt fr det!

Fr att dina siffror om att ver 35% av alla demokrater tror att valet var stulet s r det numera knappt ngon Republikan som tror detta. Detta r sensationella nyheter d Trumpen fortsatt inte han slppa detta och tvrt emot vad mnga frn GOP nskar fortsatt frsker slja in detta narrativ.

Enligt den senaste mtningen (jan 22) om detta, den frn Axios-Momentive s r det nu 40% av hela den amerikanska befolkningen som tror detta.

Detta r fortsatt hga siffror men p intet stt sensationella. Trump har som sagt satsat hrt p att slja in denna hans egen sanning till det amerikanska folket och d huvudsakligen de som r hans Die Hard supporters och han r r duktig sljare, det skall ingen ta ifrn honom. Det finns ett gammalt uttryck om att allt kan sljas med mrdande reklam, och detta gller definitivt i detta fallet. Om ngot upprepas tillrckligt mnga gnger s brjar en andel av mottagarna av ett sdant budskap att tro att det r sant. Precis detta gller med hnvisning till valfusktesen. Trots att det nnu ej har visats upp ngra bevis fr ett sidan fusk. Trots att inget vak, genom alla tider, blivit d genomlyst som detta.

Svagheten med dig, och dina siffror, Nixter r fick att du vldigt sllan redovisar ngra kllor och nr du vl gr det d r det kllor med kraftigt Bias. Drfr fr du acceptera att jag med hjlp av en kllhnvisning, och dina siffror om 35% demokrater som tror p valfusk, helt enkelt konstaterar att;

Hela 95% av Republikanerna erknner nu att Biden vann fair and square, helt utan valfusk!

Det r ju nmligen konsekvenserna av det du skriver.

More than 40% of Americans still do not believe that Joe Biden legitimately won the 2020 presidential election despite no evidence of widespread voter fraud, according to a new Axios-Momentive poll.

https://www.theguardian.com/us-news/...0-poll-victory
Senast redigerad av Master.Palm 2022-02-22 kl. 03:16.
Citera
2022-02-22, 03:14
Medlem
Hundvisslarens avatar

Rasmussen Reports
@Rasmussen_Poll
How likely is it that cheating affected the outcome of the 2020 presidential election?"

Majority, Likely: April 2021 - 51% ... Oct 2021 - 56%

DEM: Now 32% - Was 30%
IND: Now 54% - Was 51%
GOP: Now 84% - Was 74%
All Voters: 56% - Was 51%
https://townhall.com/tipsheet/rebecc...ction-n2597481
Citera
2022-02-22, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren

Rasmussen Reports
@Rasmussen_Poll
How likely is it that cheating affected the outcome of the 2020 presidential election?"

Majority, Likely: April 2021 - 51% ... Oct 2021 - 56%

DEM: Now 32% - Was 30%
IND: Now 54% - Was 51%
GOP: Now 84% - Was 74%
All Voters: 56% - Was 51%
https://townhall.com/tipsheet/rebecc...ction-n2597481

Du redovisar siffror frn den 14 oktober 2021 och frn ett institut med erknt kraftig Bias fr Trump. Axios siffror r frn januari 2022 och drmed aktuella.

Du har som vanligt fel hundpipparen och jag har rtt som alltid!
Citera
2022-02-22, 07:45
Medlem
Citat:
Ingen r skyldig ngonting. Men man har historik p hur du rstat, r du registrerad vljare r sannolikheten att du rstar p det parti du registrerar dig fr mycket stor. +90%. Dvs har du lyckats registrera mnga vljare har du ett bra lge.

Historik p hur man rstat? Nr avskaffades valhemligheten i USA? Mste ha varit under Trumps 4 r?
I annat fall har man ju bara folks egna uppgifter att g p om hur man tidigare rstat. Precis som jag ibland fr den frgan i opinionsunderskningar. Men opinionsinstituten fr ju frlita sig p att man svarar rligt. Jag fick fr ngra r sedan frgan om hur jag rstade 2002, allts (d) fr ca 15 r sedan. Jag svarade, men svarade jag rtt? Jag vet inte, jag minns inte hur jag rstade d. Jag vet vilken sida jag rstade p, men vilket parti kan s lngt eftert bara vara en gissning.

Citat:
Nu har ju klagarmyndigheten i Arizona inte presenterat ett jota, s jag hller med dig om din frga och stller mig undrande om inte Brnovich r mutad av Demokraterna dr.

nnu en republikan som visat sig vara en RINO? Finns det ngra o-korrumperade republikaner kvar nu, utver Trump sjlv?

Citat:
Vad avser decertifiera s rapar du ett mantra. Det gr visst att decertifiera. Staten decertifierar de elektorer man snt till DC, inte de som godknts i senaten. Dessa skickas sen tillbaka till Staten. Det du glmmer r ju att nr tillrckligt mnga stater gjort detta har Presidenten ingen makt. Ingen kommer lyssna p honom.

Du glmmer att du inte kunnat visat ngra belgg fr dina pstenden. Presidenten r utsedd och allt en decertifiering kan stadkomma r att undergrva presidenten politiskt. Vilket ocks du antyder att du nu vet, men drmed r en decertifiering fullstndigt meningsls. En sdan kan frvisso kanske gra att presidenten knner sig tvingad att avg, men d tar ju bara vicepresidenten ver. Och av ngon anledning s tvivlar jag starkt att den genomsnittlige Trump-supporten, om de skulle tvingas vlja mellan (enbart) Biden och Harris, skulle fredra Harris

Sedan kan ju presidenten enligt frfattningen naturligtvis bli avsatt, men det har i s fall gjorts p andra grunder n decertifiering av elektorer. Och avstts presidenten av t ex HD s r det terigen vicepresidenten Harris som tar ver.
Citera
2022-02-22, 10:10
Medlem
siisters avatar
Efter att det gick t helvete med bevis frn Rudy Giuliani, Sidney Powell och Lin Wood, inget ml togs upp av SCOTUS, Lindell visade inte upp ngra pcap:s och Cyber Ninjas kunde bara sga "det hr frstr vi inte, ngon borde kolla nrmare p saken" s r det allts UNDERSKNINGAR som gller nu! Vilken oerhrd succ.
Citera
2022-02-22, 10:39
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Efter att det gick t helvete med bevis frn Rudy Giuliani, Sidney Powell och Lin Wood, inget ml togs upp av SCOTUS, Lindell visade inte upp ngra pcap:s och Cyber Ninjas kunde bara sga "det hr frstr vi inte, ngon borde kolla nrmare p saken" s r det allts UNDERSKNINGAR som gller nu! Vilken oerhrd succ.
Med tanke p att andelen vljare som frstr att Biden r en illegitimt valt president kar stadigt, mste jag hlla med dig om att detta r en fantastisk succ.

Faktum r att jag tror att i takt med att vljarna blir alltmer desperata att bli av med den Demente, kommer vi se denna siffra ka n mer. Till slut br det bli omjligt fr den Demente att sitta kvar. Men de har inte ngon lmplig ersttare s vi fr se var detta katastrofala presidentskap kommer sluta.
Citera
2022-02-22, 10:47
Medlem
Citat:

Men medge att det skulle vara intressant att f hra (eller lsa) tminstone en plausibel teori om hur fusket gtt till.

Sjlvklart mste fusk i slutndan kunna bevisas, men det skulle nd vara intressant att f se en teori om hur fusket gtt till. Fr ett s gigantiskt fusk - flera miljoner rster - kan ju inte vara ett verk av flera miljoner olika individers olika individuella initiativ, utan det mste vara styrt och koordinerat p nt stt. Och har man en teori om hur fusket gtt till, s har man ju i alla fall en hypotes man kan arbeta utifrn nr man sker bevis. Istllet fr alla dessa ad hoc underskningar dr man bara hoppar frn tuva till tuva utan ngon form av orienteringsfrmga. Men det r vl fr svrt att bygga en vettig teori, s man fortstter varv efter varv. Och efter varje misslyckande skiftar man fokus och stter sitt hopp till nsta underskning. Om och om igen.

Jag tycker faktiskt att Logan och hans Ninjas i alla fall ska ha lite cred fr sin insats i Arizona. Trots att Logan redan fre underskningen "visste" att de skulle kunna bevisa fusket, s medgav han eftert att han och Ninjorna att de inte hittat ngot utan bara sett saker som mjligen borde underskas ytterligare. Istllet fr att ljuga eller fabricera ihop ngot. Det ska Ninjorna ha heder av.

S nu jag ser fram mot att Nixter eller Hundvisslaren kommer med en plausibel (och sammanhngande teori) om hur fusket gtt till.
Citera
2022-02-22, 11:00
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Men medge att det skulle vara intressant att f hra (eller lsa) tminstone en plausibel teori om hur fusket gtt till.

Sjlvklart mste fusk i slutndan kunna bevisas, men det skulle nd vara intressant att f se en teori om hur fusket gtt till. Fr ett s gigantiskt fusk - flera miljoner rster - kan ju inte vara ett verk av flera miljoner olika individers olika individuella initiativ, utan det mste vara styrt och koordinerat p nt stt. Och har man en teori om hur fusket gtt till, s har man ju i alla fall en hypotes man kan arbeta utifrn nr man sker bevis. Istllet fr alla dessa ad hoc underskningar dr man bara hoppar frn tuva till tuva utan ngon form av orienteringsfrmga. Men det r vl fr svrt att bygga en vettig teori, s man fortstter varv efter varv. Och efter varje misslyckande skiftar man fokus och stter sitt hopp till nsta underskning. Om och om igen.

Jag tycker faktiskt att Logan och hans Ninjas i alla fall ska ha lite cred fr sin insats i Arizona. Trots att Logan redan fre underskningen "visste" att de skulle kunna bevisa fusket, s medgav han eftert att han och Ninjorna att de inte hittat ngot utan bara sett saker som mjligen borde underskas ytterligare. Istllet fr att ljuga eller fabricera ihop ngot. Det ska Ninjorna ha heder av.

S nu jag ser fram mot att Nixter eller Hundvisslaren kommer med en plausibel (och sammanhngande teori) om hur fusket gtt till.

Vldigt mnga blev arga p Doug Logan fr att han sa att han ville vara rlig och kunde inte med gott samvete sga ngot om decertifiering av valet.

Och ja, det r verkligen svrt att f svar p frgan hur fusket gtt till! "Ls i trden, Google har censurerat, det har redan ngon annan svarat p" r vl det mest vanliga. Alternativt en lnk till ngot Russel Ramsland skrivit och missuppfattat.

Att det ska vara s knsligt att presentera bevis?
Citera
2022-02-22, 11:13
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiEarWaxxer
Hr har du tv nya genomgngar.

https://www.youtube.com/watch?v=_DMLXlZMlqI
https://www.bitchute.com/video/xqtGEzGwBV3q/

S lgg nu minst ett par timmar p att "hra" en plausibel teori om hur fusket gtt till.

Eftersom det hr r en trd fr diskussion och inte lnktips s br du kunna frklara lite hjdpunkter frn det du lnkar.

Hur har valfusket gtt till?
Citera
2022-02-22, 11:51
Medlem
Citat:

Ja visst r det spnnande. Sekten som skrivit inlgg efter inlgg och frklarat varfr man inte kan lita p opinionsinstitut och andra underskningsfretag har nu gjort en total omsvngning och lgger all sin tillit till dessa. Men dock inte alla, utan bara de som stdjer deras narrativ.

Hundpipparen frkastar nu till och med Rasmussen nr Bidens disapproval siffror frbttras och approvel siffrorna kar hos den. Dessutom lyfter han siffror frn mitten av 2021 i stllet fr att ta till sig aktuella underskningar.

Det r inte ltt att tillhra en sekt dr den store ledaren frlorat hela sin trovrdighet.

Hela valfusk-konspirationen knns lite som den gamla barnsagan om Mster Skrddare och rocken som skulle sys upp.

Vad bidde det d?
Det bidde ingenting

Det r dr man befinner sig nu.

Edit: knns uttrycket; We gone win so much, you may even get tired om winning. And youll say please, please its too much winning! We cant take it anymore, igen? Ett uttryck myntat av historiens kanske strsta looser, Donald J. Trump.
Senast redigerad av Master.Palm 2022-02-22 kl. 11:58.
Citera
2022-02-22, 13:32
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du kan ju inte mycket om detta. Registrerad vljare betyder ytterst mycket fr resultatet. Inte minst Biden ppekar ju att nra 100% av hans registrerade vljare rstade p honom. Republikanerna har haft ett kat antal registrerade vljare i mnga r jmfrt demokrater i de swing states vi pratar om, bla Arizona. Detta gr givetvis mystiken kring Bidens vinster i dessa stater desto strre.

Arizonas AG syntes med en mycket korrupt Demokrat frn Arizona i helgen.

Vem r den mycket korrupta demokraten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in