Piss. Var i köket och fixade macka medan Cornelia sjöng. Hörde bara melodin - den var inget vidare. Nu har jag läst ikapp och lyssnat på repriserna. Cornelia låter lite som Bonnie Tyler. Bra.
Piss. Var i köket och fixade macka medan Cornelia sjöng. Hörde bara melodin - den var inget vidare. Nu har jag läst ikapp och lyssnat på repriserna. Cornelia låter lite som Bonnie Tyler. Bra.
Cornelia ser äldre ut för att hon har en frisyr som kärringar på 50 plus brukar ha. Finns ingen anledning för en ung fertil kvinna att gå runt med en frissa som kärringar är tvungna att gå runt med p.g.a tunnare hår. Hon har ett manligt ansikte med skarpa och tydliga käkben, kan bidra till intrycket av att hon ser lite äldre ut. Fyrkantiga ansikten ser äldre ut än runda ansikten (som påminner om bäbisar).
Senast redigerad av Citatparasiten 2022-02-05 kl. 21:08.
Robin B tar hem detta med en så catchy och glad låt. Framförandet kunde varit bättre men låter håller internationellt, denna kommer bli en hit och en sommarplåga.
Jag tycker att man borde ha en tävling med tio bidrag och att det skall turas om mellan Göteborg, Malmö och Stockholm och att man skall ta tillbaka orkestern.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!