2022-03-14, 21:54
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag vet det men i alla medier står det att Anders sagt något dumt

Ja det reagerade jag också på, han verkar ju inte ha sagt ett smack! Alla citaten från medierna verkar ha kommit från Andreas. (Dock fick vi ju inte se allt)
Citera
2022-03-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Ja det reagerade jag också på, han verkar ju inte ha sagt ett smack! Alla citaten från medierna verkar ha kommit från Andreas. (Dock fick vi ju inte se allt)
Blandar de ihop namnen
Citera
2022-03-14, 22:42
Medlem
Cornelia Jacobs var en av de tippade storfavoriterna till att vinna mello 2022 och jag
hade henne som en av favoriterna till att vinna svenska melodifestivalfinalen .
Hennes låt kan ha en god chans att vara bland de 5 bästa när ESC -finalen hålls i Turin
i maj månad 2022 .
Citera
2022-03-14, 23:35
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jösses det där var ju fruktansvärt, snacka om utveckling
Dock, vilket oproffessionellt och osympatiskt agerande av Andreas, han bedömde ju inte hennes framförande utan satte diagnos på henne rakt av. Sånt kan vi för all del göra i TV-soffan, men han ska ju vara proffs??

Hon sjunger bra men fjantar sig för mycket vilket antagligen är varför hon inte gick vidare. De skall utse en idol och inte bästa sångaren.
Citera
2022-03-15, 00:44
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Stämmer, men du har fel.
Australien var en av favoriterna och då kom det upp. De vann inte men om de gör det kommer finalen gå i en Europeisk stad. Självklart gör man samma sak om Ukraina skulle vinna.
Men big5 är jag osäker på. De betalar redan dyrt för detta och är nog inte sugna på att åka på kostnaden av en final med.
Aha ja nu minns jag. Det kom upp för de var favoriter och då skulle det gå i en europeisk stad. Tack för du fyllde i mitt minne
Citera
2022-03-15, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag vet det men i alla medier står det att Anders sagt något dumt

En hel audition är mycket längre i verkligheten än vad som visas på tv. Anders sa säkert något han med.
Citera
2022-03-15, 08:42
Medlem
protectors avatar
Är de exakta röstningssiffrorna för varje åldersgrupp släppta nånstans? På melodifestivalen.se är det fortfarande 2021s siffror 😒
Citera
2022-03-15, 18:02
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protector
Är de exakta röstningssiffrorna för varje åldersgrupp släppta nånstans? På melodifestivalen.se är det fortfarande 2021s siffror 😒

Förra året släptes röstningssiffrorna 5 dagar efter finalen, så borde komma när som.
Citera
2022-03-15, 23:37
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Fan, bara jag som har fått vinnarlåten på huvudet? Blivit som ett jävla heroin, tyckte den var meh första gången men fan vad den har växt på mig. Lyssnat på den flera gånger på rad nu. Tror den kommer långt i ESC
Citera
2022-03-17, 10:55
Avstängd
Lite störande att det låter som att hon sjunger "mile" och inte "mind".

Textraden "don't you mind, i'll be fine".
Citera
2022-03-17, 11:24
Moderator
Dr Kings avatar
För diskussioner om Eurovision använd denna tråd (FB) Eurovision Song Contest 2022 - Turin

/Moderator
Citera
2022-03-17, 12:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Lite störande att det låter som att hon sjunger "mile" och inte "mind".

Textraden "don't you mind, i'll be fine".
Då är det alltså inte bara jag som hör det. Ja det är grymt störande att det låter som ”mile”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in