Lagom svenskfientlig comeback (jag tnkte r hon ur form?, ja det r hon fysiskt iaf) postning av
Ursula frn Lilla Sjjungfrun (Tone) som grna vill med damagekontroll framhvda att Sveriges ende!!! vite rappare r lika vldsam som dom babbar som mrdade honom, det var antingen dom eller han! sjlvfrsvar!
Sedan har hon mage (
ja den r stor)
att gnissla om att det r fr lite mngfald i S mycket bttre trots att det r inkvoterade rasifierade i varje ssong p senare tid (men folkutbytet gr inte fort nog fr Ursula s vi kommer upp i 50/50 ratio) att med understdd frn Garplind som har valt att ideologiskt slla till att skydda dom utsatta och svaga i egenskap av homo & drav krver mngkultur.
Sg mig varfr r han frvrigt osunt upptagen med att gra inpassningar om sin sexualitet i nstan varje avsnitt i detta program?
Hon tror ven att S mycket bttre fortfarande handlar om gamla svenska artister som spelar sina gamla ltar fr att hon ska kunna f ihop sin spaning om att Sverige r nationalistiskt (med andra mildare ord) s hon terger det hon hrt vad ngon har berttat om hur ssong 1-10 sg ut
Nr ngot r
sunt, d blir det det en kris fr Tone personligen (vilket projiceras p att nationen istllet mste vara i kris)
Edge Lorden Moa sitter och r idiot och bestmmer att all musik som ligger p topplistorna r dlig, detta vet hon trots att hon inte lyssnar p musik koketterar hon med iaf
Avslutningsvis hur r detta opartisk svt-TV, varfr finns det ingen motpols gst? r allt fritt s lnge alla politiska budskap gr under tckmanteln underhllning?
Varfr sitter fjollan Moa och hller kften under detta, nr hon ska leka den konservative i rummet?
det hon fes ur sig var att hon tycker att svensken ska brja g i kyrkan och lyssna p krmusik.
Skmes p er alla andra som inte kom med denna tagning i trden, s att jag blev tvungen att offra mig fr laget i vanlig ordning