2022-08-24, 00:15
Medlem
RingRing2014s avatar
r programmet vid liv fortfarande eller r det ett avslutat projekt?
Citera
2022-08-24, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014

Senaste uppgiften jag hrde var Ssong tre tillbaka i september.
Citera
2022-08-24, 20:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
Senaste uppgiften jag hrde var Ssong tre tillbaka i september.
Ssong 2 har inte ens snds nnu
Citera
2022-08-24, 20:59
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ssong 2 har inte ens snds nnu

Jod, det har gtt tv ssonger av programmet.
Citera
2022-09-08, 13:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014

Det brjar tydligen ikvll. Av ngon anledning marknadsfr de programmet med frra ssongens trailer. Bdar gott.
Citera
2022-09-13, 00:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det brjar tydligen ikvll. Av ngon anledning marknadsfr de programmet med frra ssongens trailer. Bdar gott.
Och inledde starkt med dom tv kulturmarxistiska aktivisterna i samma program!
Citera
2022-09-15, 22:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Pimpinetta Ami tror att hon r en stjrna s nr hon presenteras s gr hon Victory tecknet och putar med munnen.

Ami vill bertta fr oss att alla koloniserade lnder n idag r helt fackade (s vi mste ka bistndet!)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-15 kl. 22:56.
Citera
2022-09-30, 12:00
Medlem
Enmansdemos avatar
Varfr dk Clownen Manne inte upp som Clownen Manne (sig sjlv) och pratade om hur illa det r att alla anvnder rvclown som ett skllsord, hade han dykt upp som en allvarlig clown i studion och pratat om detta hade han inte varit en clown, nu blev han det!

Kan ngon frklara vad Elis spaningar handlade om i avsnittet s att jag blir intresserad, fr jag ville
fatta naada
Citera
2022-10-31, 01:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Varfr pratar idioten Lotta Lundgren manerat som hon lser upp ett kseri i radio?
https://www.svtplay.se/video/3703197...022&id=8DMYQ7q

Idioten Tone Sjunesson r 34 r men vet inte vem Fredrik LIndstrm och Carl Jan Granqvist,
ska kvinnor f leva i en skyddat intresse-verkstad som bara bryr sig om Hollywoodstjrnor?

Det r konstigt, varje gng panelen bestr av tv kvinnor frfaller skiten
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-31 kl. 02:06.
Citera
2022-11-15, 17:04
Medlem
Nr jag sg premiren av programmet knde jag att detta vara bland det smsta jag sett. Jag vet inte riktigt nr det vnde, men insg nyligen att detta r ett av ytterst f program jag kollar p varje vecka. Gillar ven Garplind numera, med hans drygtorra humor. Hajade bl.a. till nr han introducerade "K-hlet", men misstnker att det skmtet passerar obemrkt frbi de flesta. Tycker ven Moa r riktigt charmig, men det sger nog mer om min egen anknytningsproblematik n om henne. Otippat nog har jag t.o.m. brjat gilla (icke)punkaren Elis. Emil har dock upprtthllit samma jmnusla niv sedan start. Vet inte ens vad problemet med honom r, han bara skaver. Oavsett hoppas jag att det blir ngra ssonger till.
Citera
2022-11-19, 13:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Assia r extemt overbal, "inte undra p svenska barnafdar grej gr ner" hennes glasgon lurar mig inte, hon r blst
Citera
2022-12-01, 02:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Sverige ska bara vara en plats faststller Ursula

Lagom svenskfientlig comeback (jag tnkte r hon ur form?, ja det r hon fysiskt iaf) postning av Ursula frn Lilla Sjjungfrun (Tone) som grna vill med damagekontroll framhvda att Sveriges ende!!! vite rappare r lika vldsam som dom babbar som mrdade honom, det var antingen dom eller han! sjlvfrsvar!

Sedan har hon mage (ja den r stor)
att gnissla om att det r fr lite mngfald i S mycket bttre trots att det r inkvoterade rasifierade i varje ssong p senare tid (men folkutbytet gr inte fort nog fr Ursula s vi kommer upp i 50/50 ratio) att med understdd frn Garplind som har valt att ideologiskt slla till att skydda dom utsatta och svaga i egenskap av homo & drav krver mngkultur.
Sg mig varfr r han frvrigt osunt upptagen med att gra inpassningar om sin sexualitet i nstan varje avsnitt i detta program?

Hon tror ven att S mycket bttre fortfarande handlar om gamla svenska artister som spelar sina gamla ltar fr att hon ska kunna f ihop sin spaning om att Sverige r nationalistiskt (med andra mildare ord) s hon terger det hon hrt vad ngon har berttat om hur ssong 1-10 sg ut

Nr ngot r sunt, d blir det det en kris fr Tone personligen (vilket projiceras p att nationen istllet mste vara i kris)

Edge Lorden Moa sitter och r idiot och bestmmer att all musik som ligger p topplistorna r dlig, detta vet hon trots att hon inte lyssnar p musik koketterar hon med iaf

Avslutningsvis hur r detta opartisk svt-TV, varfr finns det ingen motpols gst? r allt fritt s lnge alla politiska budskap gr under tckmanteln underhllning?

Varfr sitter fjollan Moa och hller kften under detta, nr hon ska leka den konservative i rummet?
det hon fes ur sig var att hon tycker att svensken ska brja g i kyrkan och lyssna p krmusik.

Skmes p er alla andra som inte kom med denna tagning i trden, s att jag blev tvungen att offra mig fr laget i vanlig ordning
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-12-01 kl. 02:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in